Het enige wat ik had 1 dag voor de weeën begonnen van ons eerste kindje, is dat ik voortdurend stoelgang moest maken, hoewel ik de voorbije weken vreselijk geobstipeerd was. Een vriendin van me had me dit nog verteld dat dit bij haar ook zo was 1 dag voor het begon... Dus had al een vermoeden!
Ik had een voorgevoel.... 's Avonds wat rugkramp en was de volgende dag uitgerekend. vroeg naar bed want avond aan ctg gelegen ivm rustige baby. moest volgende dag 12u terugkomen voor ctg en ging 's nachts om 3e plassen. terug in bed braken mn vliezen, gevolgd door weeën. bij dochter (de 1ex dus ) braken mn vliezen ook in bed na t plassen.
Ik heb niks anders gevoeld.. Hele dag veel harde buiken maar dat had ik al weken. Had op di een geplande ks en de dag ervoor om 18 uur braken mijn vliezen. Kindje is geboren op de geplande tijd en tot die tijd weeen gehad vanaf het breken van de vliezen.
De eerste keer voelde ik ook niets aankomen. Dacht echt dat onze dochter nog tot 42 weken zou blijven zitten, toen ik met 40 weken ingeleid moest worden. Nu heb ik al harde buiken/oefenweeen vanaf week 27. Maar hij blijft nog zitten.
Ik ervaarde straks lichtelijke menstruatie kramp.... Het weeïge gevoel wat we allemaal wel kennen denk ik. voel het nu nog... Tis geen pijn en eigenlijk ook geen kramp.... Ti's een flauw gevoel....onder in mijn buik. Ma ik ben pas 34.5 weken dus het zal wel een vergissing zijn f zo. Beeb is ook erg actief vandaag.