Aftellen naar mijn zwangerschapsverlof

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nance158, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hey allemaal,

Heb net eens zitten te tellen in mijn agenda, ik moet nog 93 dagen voordat ik aan mijn zwangerschapsverlof mag beginnen en daar moet ik er nog 60 van werken als alles goed gaat.

Pff, heeft iemand een goede tip hoe je hier door kunt komen?
    Ik merk gewoon dat ik de ene dag alles aan kan en de volgende dag het liefste in bed wil liggen.

Ik gooi het een beetje op lui zijn volgens mij ,maar als ik dan bedenk wat ik op een dag allemaal doe om gezond te blijven en te bewegen moet dat toch meevallen wat die luiheid betreft.

Ik verplicht mezelf om 4 km te lopen op een dag (van het station naar mijn werk en weer terug).

We gaan 1 keer per week een uurtje zwemmen.
    Ik eet 2 stuks fruit op een dag 3 maaltijden waarvan 1 warm en 2 broodmaaltijden.

En toch kan ik de energie nergens vinden terwijl ik het allemaal doe.
    Ergens had ik gehoopt dat de vk zou zeggen ga jij maar eens wat minder werken en wat meer rusten. Maar helaas, bloeddruk was goed kindje groeit goed dus geen rede tot minderen. ze moedigde zelfs wat ik doe alleen maar aan.

Nou dames kom maar op met de tips.
    wat moet ik doen om meer energie te krijgen.

Liefs nance 158

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    nou het lijkt allemaal hartstikke goed te gaan zoals ik hier lees, ik heb ook helemaal geen extra energie gekregen, en ben soms ook juist sneller moe
    ik merk ook dat ik na een paar uur wandelen in de stad al helemaal kapot ben
    terwijl ik dat normaal gewoon makkelijk zou kunnen
    ik heb ook geen zin in werken meer, want word ook altijd veel sneller moe en uitgeput...

volgens mij hoort dat er gewoon bij, niets aan te doen

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    probeer eens roosvice met ijzer. Bij mij werkt het prima. 1x per dag een glas en ik voel me iets minder uitgeblust, futloos.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik denk ook dat het er gewoon bij hoort als je je verder goed voelt.

Ik ben ook druk de hele dag en als ik 'savonds tegen 19.00 uur op de bank plof zou ik vaak ook het liefste direct naar bed gaan maar dat doe ik meestal niet. Ik zorg dat ik lekker druk ben dan met leuke dingen en haal daar weer energie uit...

5. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Die heb ik staan, maar nog niet aangebroken. die ga ik proberen.

En misschien minder streng voor mezelf zijn. Het moeten weglaten misschien. Ik MOET 4 km van mezelf lopen per dag ik MOET zwemmen dat uur. Misschien dat ik wel gewoon veel te veel hooi op mijn vork neem.

6. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Hier wordt ook alvast afgeteld ;)

7. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Grappig we zijn bijna evenver.
    Duurt lang nu he?

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wees maar blij.

Ik zit al vanaf week.. pff (ben de tel kwijt) 23/24 thuis. Heb onwijs veel harde buiken met alles wat ik doe. (ook best wel stressvol beroep) Lange stukken lopen lukt al niet meer, zonder harde buiken blablabla. Ik doe op een dag het huishouden verspreidt. (de was, afwas en stofzuigen) en ik plof zelfs nog moe neer om 8 uur hihi.

Deel Deze Pagina