Hallo allemaal! We zijn nu bijna 2 jaar bezig. Mijn menstruatie kwam na het stoppen met de pil (mrt '05) niet spontaan op gang en het heeft bijna een jaar geduurd voordat dat een beetje liep. Januari dit jaar hebben we gehoord dat het zaad van mijn vriend niet optimaal is. Wel genoeg, maar ze zwemmen niet echt hard zeg maar... We gaan nu voor IUI. Vind het erg spannend allemaal. En hoop op een wondertje! Succes allemaal! groetjes
Hi meid, Ik ga ook voor mijn eerste IUI. ivm slechte zwemmers van vriendlief. Einde deze maand hoop ik mijn eerste te hebben eerste nog 14 maart naar de gyn. LIEK.
Wanneer krijg je de eerste behandeling? Ik hoop voor je snel. Heel veel succes en dat je gelijk zwanger mag zijn. Groetjes Jolie
Gek eigenlijk. Zo denk je dat je de enige bent die niet zwanger wordt en hier op het forum zijn er zoveel. Fijn dat je ervaringen uit kunt wisselen. De volgende cyclus zal de 1e IUI plaatsvinden. Eigenlijk al in feb, maar toen heb ik mijn 'ei'gemist. De ovulatietest gaf een negatief resultaat. (een donker en een licht streepje) en volgens de bijsluiter was dat dus niet goed. Helaas ging een paar dagen later mijn temp omhoog.... De volgende keer bel ik meteen het z'huis bij 2 streepjes. Balen hoor!
Tja, inderdaad je bent zeker niet de enige! Ik voelde me ook alleen op de wereld maar sinds ik hier ben niet meer! Helaas moeten we allemaal door dit soort dingen heen. Nogmaals, succes meid! Liefs Ester
Ook wij zitten in het zelfde schuitje als jullie. Wij zouden eerst voor de IVF gaan maar gaan nu voor IUI ook omdat het zaad van mijn man slecht is ook door te weinig zwemmers. Ik krijg nog een kijkoperatie waarna wij ook hopen te starten. Wil je heel veel succes toewensen en ben benieuwd naar je verhalen. groeten Mirjam
Hoi Hippel Spannend allemaal. Ook ik heb mijn februari ei gemist dus officieel wordt maart de eerste keer. Wel al gespoten maar ik denk voor niets. Zie maart dan ook maar als de eerste ronde. Met z'n allen in hetzelfde schuitje geeft toch een gevoel dat je toch niet alleen staat. Sterkte meid!
Ik ben ook erg blij met dit forum, heel fijn om je verhaal kwijt te kunnen. Jammer dat je vorige keer je ei gemist hebt. Dus hopelijk ben je wel op tijd bij de volgende cyclus. Ik heb vanmiddag om 12.30 mijn eerste IUI. Heel spannend allemaal. Groetjes Roca
he meid wij gaan deze maand ook voor de 1e keer IUI dus alleen ben je zeker niet! wens je heel veel succes, en hoop dat het snel raak is!
Hallo iedereen Ik wou jullie even sterkte wensen met iui en een hart onder de riem steken mijn vriend en ik hebben 4 jr over onze prachtige zoon gedaan en is door middel van de 4de iui gekomen wou jullie gewoon laten weten dat het echt nog mogelijk is dit is hem. hopelijk houden jullie de moed erin het is het allemaal dubbel en dwars waard veel liefs wendy
Wat een overheerlijk nieuws meid! Geniet maar elke dag volop van je prachtzoon! Hij is je van harte gegund! Liefs Marjo
Hallo Roca81. How was de IUI vanmiddag. Allemaal goed gegaan en viel het mee? Hopelijk is het meteen raak! Ik duim voor je. Hallo andere meiden! Spannend hoor deze maand! Hopelijk zit het ons allemaal mee en kunnen we snel verhuizen naar een ander gedeelte van dit forum! Ik duim voor jullie allemaal en ben benieuwd naar jullie ervaringen x
hallo spannend hoor en sus6 gewenst als ik deze mnd niet zwanger ben is mijn eerste iui in april gr romy