Morgen heb ik de 3 maanden echo en als alles goed is wil ik het graag bekend maken op hyves/facebook dmv een leuke en originele zin. Iemand leuke ideeen?
Toen ik laatss op mijn facebook had gezegt". ZO HAPPY HAPPY HAPPY"kreeg ik binnen 1 minuur 10talle reactie's met BEN JE ZWANGER... dat was dus al genoeg haha!
Ik heb de volgende wel eens gelezen: Een vleugje van hem, een wolkje van haar en zo ergens in januari is dit topgerechtje klaar!
Ik had dit op facebook gezet en leuke reacties gehad: Lieve vrienden niet schrikken, 't is nog heel lang wachten, nog heel veel aftellen, maar wel al leuk om alvast te vertellen, dat wij een kindje verwachten..... Veel plezier met vertellen!!
Toen ik ent zwanger was van de tweede waren we op kraambezoek waar ik op de foto ging met de baby en mijn zoon. Had er toen als onderschrift bijgeschreven ' staat goed he 2 kinderen ' niemand dacht toen alleen dat ik ook echt zwanger was
Ik was erg uitbundig met wij worden papa en mama,maar zag laatst bij iemand deze + = erg blij zijn! En daar reageerde iedereen ook erg leuk op!
Deze had ik ergens vandaan 'gejat', maar ik vond 'm zo leuk: Ik ben iets met 10 vingertjes en 10 teentjes aan het maken. Zal rond [uitgerekende datum] gereed zijn! Ik kreeg er erg leuke reacties op!
ik heb deze gezien en die vond ik erg leuk: ''tja, en dan zit er opeens die buik...'' Veel plezier met vertellen!
Ik heb volgende week de 12 weken bereikt en wil eigenlijk in het weekend dan iets op Facebook zetten als: zo met Sinterklaas kunnen wij zeggen dat we het mooiste cadeautje hebben. Of misschien: wij gaan onze surprise pas in juni 2012 zien!
Ik had; Eindelijk mag iedereen het nu weten.. begin maart zullen wij papa en mama gaan heten! @onze roze/blauwe wolk.
Yummy, I got love (leuker als je hier dan een hartjes smiley gebruikt) in my tummy! die heb ik bij de tweede gebruikt