Hoi meiden, Ik zit volgens de calculator nu in mijn vruchtbare dagen, dit is mijn 1e echte ronde dus hou me voor het eerst ook echt bezig met mijn cyclus. Nu heb ik altijd periodes gehad dat mijn buik extra opgezet was en ik steken in mijn onderbuik had aan een kant incl. rugpijn nu heb ik mij altijd afgevraagd waar dat aan zou liggen maar nu heb ik het op dit moment ook en ik vraag me af of dat zou kunnen zijn dat ik mijn ei voel, of is dat niet mogelijk? Groetjes!
Hai Delilah, Ik denk dat je idd je ei voelt (dat ie naderd). Heb het zelf nl. ook altijd. Pijnlijke steken onder in mijn buik. Liefs Monique
Hoi Monique, bedankt voor je snelle antwoord! Ik loop al heel lang met darm/maag klachten dus ik dacht altijd zal daar wel aan liggen maar nu viel ineens het kwartje aangezien ik zo bezig ben met mijn cyclus de laatste tijd en tot een jaar terug gebruikte ik altijd de pil en toen had ik nooit ergens last van...
Ik heb ook altijd erg veel last van mijn darmen. Toen ik gestopt ben met de pil en me erin ben gaan verdiepen ben ik er ook achter gekomen dat het m'n ei is.
Het kan goed inderdaad, toen wij aan de klus waren werd ik me ook ineens veel bewuster van mijn lichaam, omdat ik overal zo op lette. Ik voelde mn ei nooit maar had wel bepaalde tekenen waaraan ik het herkende, maar ik lees het vrij regelmatig, dat vrouwen hun eisprong voelen...
Nou Monique, ben blij zoiets te horen weet ik eindelijk waar nou die pijn vandaan komt, noooooit bij stilgestaan voor het klussen, hahaha Nou bapsie, toch bedankt En Nika, wat een prachtige buik heb je! Ik vind het inderdaad ook bijzonder hoe bewust ik ineens wordt van mijn eigen lichaam... Toch wel handig zo'n tijdbalk!
Dankje.. al wel weer van een paar weekjes terug hoor! Maar ik vind dat ook erg leuk, me nu wat bewuster van mijn lichaam te zijn. Voordat we bezig waren voor een kindje wist ik eigenlijk bar weinig van mijn lichaam en cyclussen en al dat soort dingen. Maar als je het een beetje bij houdt zijn heel veel dingen te verklaren. Ik had bijvoorbeeld altijd op bepaalde dagen in de cyclus hoofdpijn, handig om te weten hihi!
Inderdaad Nika, ik zit pas in ronde 1 maar er gaat een hele wereld voor mijn open zeg, hahhaa.... Ik lette er eerder nooit zo op, ik wist wel als ik flinke hoofd en buikpijn kreeg dat ik ongesteld ging worden maar voor de rest ? Ik ben blij dat ik hier zoveel informatie kan vinden en het is nog gezellig ook Jij heel veel succes met je zwnagerschap, gaat alles goed?
Grappig is dat he? Ja je kunt het zo gek niet bedenken of je vind er hier informatie over terug! En altijd wel mensen met dezelfde problemen enzo, waar je lekker of kunt kletsen. Dankje! Ik geniet lekker van mijn zwangerschap ondanks wat rugklachten! Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent! Succes!