Hai allemaal Ik wil ook graag in 2008 een kind krijgen, dat hoop ik nog trouwens [-o< Ik wil graag weten hoe lang een normale cyclus duurt en wat niet normaal is : Ik heb 10 maanden maar de pil gebruikt yasmin ik heb allerlei dingen over gehoord dat het een zware pil is ensoo.. Ik hoop dat 10 maanden pil gebruiken niet zoveel invloed heeft met mijn bevruchting.
Pinar, wat een gewone cyclus is eigenlijk alles tussen de 22 en 35 dagen. Wel moet je er rekening mee houden dat het een paar maanden kan duren voor je cyclus weer normaal op gang is gekomen. Bij de een is dat gelijk al, bij de ander duurt het een half jaar of nog langer. Hoe lang je de pil geslikt hebt maakt daarin helaas niet uit. Misschien een idee om alvast te stoppen en bijvoorbeeld een condoom te gebruiken komende maanden? Heel veel succes met zwanger worden!
Hai Pinar, Bij elke vrouw is het idd weer anders. Ik hoop voor je dat je lichaam gauw op gang komt en een mooie regelmatige cyclus zult krijgen. Liefs Monique
Bedankt dames voor jullie reactie.. Ik gebruik de pil sind juli niet meer wij gebruiken de condoom, maar we hebben de afgelopen week paar keer zonder condoom sex gehad dus dat is vlak voor mn ongi kan het raak zijn?!
Vlak voor je ongi is die kans klein, maar het is natuurlijk zo dat je niet altijd precies weet wanneer die normaal zou moeten komen....:-? Je hebt meestal je eisprong ongeveer 14 dagen voor je volgende ongi, en bent in de paar dagen daarvoor ook vruchtbaar.
Als je zwanger zou zijn geraakt van afgelopen week heeft testen nog niet zoveel zin. Vanaf de bevruchting duurt het zo'n 5 dagen voor het klompje celletjes in de baarmoeder is en daar gaat innestelen. Pas vanaf dat moment ga je het zwangerschapshormoon aanmaken waar de test op reageert. Voordat dat meetbaar is ben je weer een kleine week verder... Zit weinig anders op dan afwachten dus, en als je over een week nog niet ongesteld bent eens gaan testen. Succes!