Vandaag 37 weekjes alweer. 's nachts komen de pijntjes de laatste dagen. Begin steeds meer steekjes te voelen in mn poes. Herkent iemand dat? Wat houdt dat in?
Hoi Bilou Ik ben inmiddels iets langer dan 4 weekjes geleden bevallen maar herken dat stekende gevoel van onderen zeker! Erg pijnlijk soms, nog net niet het gevoel van een messteek vanonder maar kwam soms dicht in de buurt! Ik denk niks om je druk om te maken.. Hoort er allemaal bij Succes met de laatste loodjes
Klinkt voor mij als indalen. Had ik bij mijn eerste en nu bij mijn tweede ook weer. Betekent niet dat het ook direct indaald, kan eventjes duren nog hoor. Succes met de laatste loodjes. En met je bevalling.
Ik heb soms die steken ook. Eigenlijk elke dag wel een paar keer. Niet echt prettig inderdaad. Maar in mijn geval is dit toch veel te vroeg om indalen te zijn. Mijn meisje ligt trouwens met haar kontje naar beneden.
Ik heb t ook af en toe gehad. Dacht zelf indalen of n volle blaas... Nu is t minder, nu juist harde buiken van volle blaas
ik heb steeds als ik op de bank lig en ik moet omhoog dat het net is of het gekneust is en dan sta ik dan is het over heel appart tis echt het opstaan mijn vriendin zegt als het ingedaalt is kan het ook niet lang meer duren klopt dat???
Wanneer een kindje ingedaald is zegt niets over een bevalling. Sommige kindjes dalen al voor de 30 weken in.
Volgens mij zegt indalen idd niks over bevallen. Mijne zit nu al best lang ingedaald. Zit nu ook vast. Vandaag zijn de steken wat minder. Zal wel weer snachts komen als ik wil gaan slapen. Baby gaat dan ook altijd heel heftig bewegen. Geen schoppen ofzo maar echt draaien lijkt wel van links naar rechts.
hier ligt de beeb al 2 weken vast en nog geen teken van bevalling , over 2 dagen de 40 weken wave steken heb ik ook last van gehad maar had niks te betekenen van indalen , hoort er denk gewoon bij
Zo voelde bij mij ook de indaling. Beeb is week 30 ingedaald en ligt sinds een week of wat vast... Heb hoge vliesscheur en continu harde buiken krampen al 4 weken.....nou beeb zit nog altijd hoog en droog in mijn buik/
indalen heeft niets te maken dat de bevalling snel komt. vriendin van me dr meiske daalde met 27 weken en ze is met 42 weken bevallen. maar je omschrijving klink enorm als die van haar en daar was het dus indaling. zou het zelf (nog) niet weten, maar als ik de rest van de reacties lees is het gewoon indaling van de kleine