Ach weet je, pijn gaat het toch doen dat weet je nu ook al......maar het is zo cliche.. achteraf is het t allemaal waard geweest! Hou je daar maar aan vast...! Succes met de aankomende bevalling!
Ik voelde haar een keer, te veel bezig met weeen . Dit was toen ze eindelijk recht ging liggen (rug naar mn buik toe) ze lag volgens mij schuin tijdens de weeen en duurde het daarom zo lang. Want ze draaide en wham volledige ontsl. Btw ook geen persdrang bij mn eerste, wel weeen ( was zo blij dat de rugweeen weg waren ) En ja dat draadje is mega irritant, vloog er steeds af. En die ctgband vond ik ook klote.
Volgens mij heb ik geen getrappel meer gevoeld, kan het me niet meer herinneren in elk geval. Wel bij de oudste dat hij door het geboortekanaal schoof. Cm voor cm, tergend langzaam, steeds iets vooruit en dan weer iets terugzakken na de perswee. Voor m'n gevoel was die tunnel 24 km lang of zo, haha. Jongste heb ik naar beneden voelen ploffen toen hij indaalde, nadat de vliezen waren gebroken. Hij zat eerst nog heel hoog, verloskundige brak de vliezen, ik stond op van het bed en hij dreunde echt mijn bekken in. Daarna kreeg ik gelijk flinke weeën, dus geen verdere herinneringen aan bewegingen.