welke symptomen hebben jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elena, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoi,

    Ik hoop dat ik zwanger ben en nu heb ik ook een aantal duidelijke zwangerschapssymptomen(gevoelige tepels, duizelig, misselijk), maar vraag me af of dit er ook bij hoord; witte afscheiding :oops:, ik vind op het moment alles vies zelfs mijn lievelingseten hoef ik niet(dacht dat je juist veel honger kreeg als je zwanger was), ik heb normaal een hele platte buik en nu is ie opgezet, en heb z`n hol gevoel in mijn buik, en mijn borsten lijken ietsje groter.

    Wat hebben jullie voor symptomen in de eerste weken gehad? Heeft iemand anders dit ook?

    Groetjes Elena.
     
  2. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ben je allang gestopt met de pil? misschien ontpillingsverschijnselen? hoop natuurlijk voor je dat t raak is! succes!
     
  3. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    Ja, dat kan evengoed van het ontpillen zijn hoor :)

    Ik had al die symptomen ook toen ik net gestopt was. Ik hoop voor jou dat het natuurlijk raak is, maar als je nog maar pas gestopt bent, moet je hier wel rekening mee houden natuurlijk!
     
  4. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik ben idd net gestopt met de pil, en in het begin dacht ik ook aan ontpillingsverschijnselen. Ik heb nu een jaar achter elkaar de pil geslikt daarvoor was ik 2 maanden gestopt en toen had ik ook ontpillingsverschijnselen, maar toen werden mijn borsten juist kleiner en absoluut niet gevoelig en misselijk was ook niet.

    Maarja misschien wil ik het wel te graag :oops: , het zou ook bijna een wonder zijn als het zo snel ging (de eerste keer), en dat terwijl ik dacht dat ik een moeilijk geval zou worden en dat het nog erg lang zou gaan duren.

    In afwachting tot volgende week als ik de test mag doen blijf ik stiekem hopen dat ik geluk heb :)

    Groetjes
     
  5. jendo

    jendo Actief lid

    16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Veranderende tepels, gevoelige borsten, witte vloed. En (misschien minder prettig praatje) anders ruikende urine
    Sterkte! Jen
     
  6. Niet meer actief

    Bij mij leek het net of ik griep had, maar had ook pijn aan mijn tepels en borsten, en heb het nu nog steeds.
    Misselijkheid, beetje duizelig en erg moe.
    En ik had ook overdreven veel witte afscheiding.
    Dus had ik een testje gehaald, en toen was ik al 5 weken zwanger.

    Maar ja, het is bij iedereen weer anders, de een kan overal last van hebben, en de ander heeft bijna nergens last van.

    Ik zou een testje doen als ik jou was ;)
     
  7. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb last van gevoelige tepels, ben errug moe, soms wat misselijk (2x echt over moeten geven) enne tja... soms wat last van stemmingswisselingen.... :)
     
  8. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Sorry voor deze vraag maar wie van de zwangere dames had last van harde ontlasting?
     
  9. sjouk

    sjouk Lid

    22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Hoi,

    Ja ook ik heb gevoelige tepels,witte afscheiding en eten smaakt me niet meer.
    Daarnaast ben ik enorm misselijk wat in verloop van tijd alleen maar erger geworden is.
    Nu wou ik soms dat ik kon overgeven ter opluchting maar,goed even doorzetten tot 12 weken en hopen dat het dan afzakt.
    Mijn maag is helemaal van streek maar.er gebeurd ook genoeg daarbinnen.
    Ook mijn ontlasting is waardeloos,ik heb bij de dokter lactulose meegekregen en dat werkt al wel een beetje.
    Ik hoop voor je dat het raak is :D
     
  10. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Nu heb ik vandaag ondanks dat het te vroeg is toch de digitale test van cb gedaan, en er stond niet zwanger. :( Maar ik vertrouw het niet mijn gevoel zegt namelijk dat ik dat wel ben! Heb nu momenteel ook echt rare weeige krampen vooral aan de linkerkant en moet steeds plassen.

    :oops: sorry hor, sommige van jullie zijn al lang bezig en ik zeur nu al.
     
  11. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hallo

    FF een vraagje ik heb al een paar dagen verhoging en echt een gloei hoofd. Het is nog te vroeg om te testen maar kan dit ontpillings verschijnselen zijn of (hoop) kan het een eerste teken van zwangerschap zijn?

    Ik heb dit normaal nooit voor nod behalve als ik ziek ben maar dat idee heb ik niet.

    Liefs Zoe
     
  12. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    @zoe10

    Ik heb ook het gevoel verhoging te hebben, en het schijnt dat als je zwanger bent je idd 0,3 tot 0,5 graden hoger bent dan normaal.
    Zit dan als ik naast mijn vriend zit te vergelijken, omdat ik dan idd het gevoel heb dat mijn hoofd zo gloeid.
     
  13. Yvette1987

    Yvette1987 Actief lid

    1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik heb last van:

    - Buik( rechts onder)
    - Rugklachten ( ook rechts meer dan links)
    - Hoofdpijn
    - Misselijkheid
    - Moeheid ernstig
    - Rare smaak in de mond
    - Gevoelige borsten( vooral met de douchestraal erop)
    - Pijnlijke tepels.
     
  14. Niet meer actief

    Hi meiden die zwanger zijn! :D

    Kunnen de volgende dingen ook zwangerschapssymptonen zijn?

    - aldoor klein (vieze, sorry :oops: ) scheetjes en moeilijke ontlasting
    - koud hebben?
    - pukkels

    Liefs Malina
     
  15. Elena

    Elena Actief lid

    1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ontstopping is een symptoon en als je zwanger bent is je temperatuur hoger waardoor je het idd koud kunt hebben en de pukkels komen van de hormonen.

    Ik wil je niet te veel hoop geven, maar het kan wel.

    kus
     
  16. Niet meer actief

    Cinderella22, daar heb ik ook erge last van, en ook van maagkrampen. :eek:
     
  17. Niet meer actief

    Zoe10,

    ik heb ergens gelezen, dat als je zwanger bent, dat je dan in de avond op rond de 38 graden zit, en dat dat gewoon normaal is tijdens een zwangerschap.

    Ik ben zelf nu bijna negen weken zwanger, en heb het de hele dag warm, koud, warm, koud.

    En idd kan een verhoging een teken zijn, maar tis altijd handig om te testen.

    En btw, dat balkje onder me tekst, klopt geen meter van :p
     
  18. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik heb het idd ook vaak koud (en soms weer mega warm.)
    beetje problematische ontlasting, af en toe darmkrampen.
    puistjes
    misselijk,
    moe
    erg slechte concentratie
    mega zere borsten & tepels, je hoeft er maar naar te wijzen..
    vet haar
    zweet handen
    koude voeten.
    en zeeeer prikkelbaar!
     
  19. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Nou voel me vandaag helemaal k**$%$ ben net ziek naar huis gegaan. Heb totaal geen concentratie (zeg stopcontact ipv stoplicht) weet niet welke dag het is zonder er eerst over na te denken. Hoofdpijn, buikpijn, gloeihoofd. En Moe.

    Of ik ben super zwanger en dan neem ik dit allemaal voor lief of ik ga ziek worden. Nou morgen maar ff een testje doen.

    ooh ja ook last van maagkrampen en beetje aan de loop (sorry). Nou ik ga nu maar ff naar bed, kijken of ik daar wat van opknap.

    Meiden jullie allemaal sterkte met alle klachten en nou maar hopen dat het voor een goed doel is.

    Liefs Zoe
     
  20. Zoe10

    Zoe10 Bekend lid

    3 sep 2007
    551
    2
    16
    Xena 87

    Dan je voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Als er wat uit de test komt morgen laat ik het op alle forums weten.

    Liefs
     

Deel Deze Pagina