Moet effe wat kwijt..... Ben zenuwachtig. Ga voor de 1e keer naar de huisarts. (over een uurtje om half 4) Hoop dat ze een beetje aardig zijn! Ben wel al 3 1/2 maand aan het temperaturen, dus hopelijk sturen ze me niet terug. Sorry moest ik even kwijt. Groet RuBaKiWe
We zijn rond aug 2005 serieus begonnen. Bij 2e poging zwanger geraakt, en na 6 weken MK. Nu nog steeds niet gelukt. Erg frustrerend als het in het begin wel zo snel lukte. Maargoed. we proberen de moed er in te houden. Er zijn meiden die nog langer bezig zijn. Ik klaag niet hoor. Ben eigenlijk gewoon bang voor de dokter. Normaal wil ik helemaal geen polonaise aan m'n lijf. Maarja, je moet wat. Misschien heeft mijn man wel zwak zaad. geen idee. Dan werkt het niet he, als je om de dag of 3 dagen klust. groetjes RuBaKiWe Jullie ook allemaal sterkte. Fijn om te weten dat ik m'n verhaal kwijt kan.
Gewoon je poot stijf houden hoor!! Zorgen dat je wat testen krijgt. Ik weet hoe je je voelt. Nadat ik met de pil ben gestopt was ik binnen 3 mnd zwanger, na de mk in maart nog steeds niks Je voelt je erg onzeker hierdoor. Als je gerust gesteld kan worden scheeld dat een hele hoop. Veel succes, enne laat je ff weten hoe het is gegaan?? Groetjes kit
Klus je dan ook wel om de 3 dagen??? Niet elk zaad houd het 3 dagen uit, misschien is de houdbaarheid van je man's zaad wat minder lang. Hoe laat moet je naar HA?
Sterkte bij de HA! En wat hier ook al gezegd is, laat je niet afschepen meis. Goed dat je al 3 maand getempt hebt trouwens! Liefs, Marjo
succes meid en laat je niet te vaak weg sturen he.. heb ik met mijn stomme kop wel gedaan met als gevolg dat ik pas een jaar later doorgestuurd werd. succes ! kussies Kaatje
Jah..hoe is het gegaan meis? Waren ze aardig tegen je...en nbelangrijker nog...gaan ze je helpen? Liefs ninetje
Wat lief allemaal, al die reacties. Dat doet me goed! Wat een uitvinding hè, zo'forum! Hoef ik iedergeval m'n zwangere vriendinnen niet meer 'lastig' te vallen met mijn verhalen. Ik moest om 15.30 uur naar de HA. We hebben er een half uur gezeten. Eerst wat standaard vragen moeten beantwoorden en natuurlijk m'n templijst laten zien. Die bleek overigens niet echt raar te zijn. Altijd een cycus tussen de 27 en 31 dagen. Toen de HA hoorde van mij dat ik nooit de pil heb geslikt en in oktober 5 jaar getrouwd ben, zag ik hem schrikken. Eerst nog wat vraagjes van:'nooit condoom gebruikt ofzo'. Maar nee. Jaren terug toen ik bij mijn oude HA ben geweest voor de pil, heeft-ie me zo bang gemaakt. Hij vertelde me toen als ik rookte en de pil ging slikken, ik een verhoogde kans kon krijgen op een trombosebeen. Gevolg, ik ben nooit aan de pil begonnen, misschien een maand aan het condoom, maar gauw mee opgehouden. Dus, in de 7 jaar dat mijn man en ik elkaar kennen, dus nooit 'per ongeluk' zwanger geraakt. We hadden zoiets; als het komt, dan zijn we er erg blij! Vanaf aug 2005 zijn we 'pas' serieus aan het 'klussen' Het bezoek vandaag viel me alles mee.(gelukkig) HA heeft gelijk een verwijsbrief geschreven en gefaxt naar het ziekenhuis. Manlief mag 3 dagen niet klaarkomen en z'n 'kwakkie' gaan brengen. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Hoe snel ik terecht kan in het ziekenhuis. Laat het maar op me afkomen. Oja, ook nog gevraagd hoe het nu zit met je vruchtbaarheid als je rookt. Je ziet verschillende berichten op internet dat je minder vruchtbaar ben enzo als je rookt. Maar ik ken zat mensen die wel roken en wel gelijk zwanger worden. Met m'n verstand wil ik graag stoppen, maar levert wel weer een hoop spanning op. Hoe bedoel je hè, TEVEEL met je zwangerschap bezig zijn.....Het is een soort van uitlaatklep. Vooral als de rode duivels weer komen...... Meiden, bedankt voor jullie support. Ik zit weer wat lekkerder in m'n velletje..... liefs RuBaKiWe
Lekker zeg dat je meteen doorgestuurd word. Hopelijk word alles nu snel in gang gezet, zal wel een hele opluchting zijn dat jullie nu goed onderzocht worden. Hopelijk valt het allemaal mee. Heel veel succes!
Hoi Zorra, Wij hebben de afgelopen maanden meestal om de dag geklust. We waren eigenlijk van plan om wat te minderen. Op het gegeven moment is het niet leuk meer. Ik had ondertussen ook gelezen dat jet het dus ook niet TE vaak moet doen. Het zal wel. Eigenlijk wil ik gewoon eens een maand, wanneer je zin hebt en niet omdat het eigenlijk moet! Maarja, als het eitje in zicht komt dan wordt ik toch wel weer fanatiek. Stom hè! Groet RuBaKiWe