Meer meiden die mee willen kletsen? Ik heb het sinds een week heel erg, kan amper nog lopen. Heb nog een dochtertje van bijna 2, het valt me echt tegen. En dan te denken dat het misschien nog 7 weken duurt. xx
Ik kom je even de hand schudden! Ook last van bekken, ischias, spierontstekingen en verder slecht slapen en ook nog een verkoudheid, met dank aan dochterlief van anderhalf, die heeft snot en keelpijn meegenomen van de crèche... Dus zelfde schuitje! Kun je wel wat rusten tussendoor of als je man thuis is?
Nog 2 lotgenoten. Kim slaapt nog tussen de middag 2 uurtjes, dat scheelt wel. Hebben jullie ook zon pijn met omdraaien in bed enzo? Soms denk ik morgen kan ik helemaal niet meer lopen, als ik savonds mijn bed inga. xx
ben zwanger van de eerste dus ik kan wel rusten... maar snachts in bed auww omdraaien doet zoo pijn en lijkt of het schuift over elkaar ofzo. en lopen,opstaan alles doet pijn!
Hoe is het bij juliie begonnen ? Welke pijnen? Ik heb sinds gisteren ineens in mijn rechterheup ineens steken als ik opsta of bij het lopen soms. Kan dit een voorteken zijn ? Kan ik er iets aan doen?
Hansje jij zat toen toch ook in het juli 2010 topic? Het begon bij mij al rond week 20, met een pijnlijke onderrug af en toe( dacht dat het rug was, maar dus blijkbaar bekken) Ik heb nu ook pijn in mijn heup, maar begon dus onderin mijn rug. hettie erg he snachts dat omdraaien, en niks ligt lekker. Laten jullie ook dingen? Ik heb er moeite mee. Ga ook nog boodschapjes halen enzo( niet de zware dingen) terwijl ik amper kan lopen.
Bij mij begon het deze keer met pijnscheuten in mijn linkerbil. Zo heftig en hevig dat ik er doorheen zakte als ik wilde lopen. Dit noemen ze ook wel ischias. Bekkenpijn merkte ik vooral door de vermoeidheid en pijn bij het beginnen met een beweging, dus van zitten naar lopen bijv. Ook last van m'n onderrug en bovenbeenspieren, die proberen dat wat m'n bekken niet meer kan, over te nemen.... Ik ontkom er niet aan bepaalde dingen te blijven doen; ik heb een dochter van anderhalf hier rondlopen en mijn man werkt gewoon nog fulltime. Ze gaat wel 2 dagen p/w naar de crèche en 1 dag per 2 wkn naar mijn moeder, maar ik ben dus meestal 3 dagen p/w met haar thuis. Ze is best zelfstandig hoor, maar moet nog regelmatig opgetild worden (in de kinderstoel, autostoel, aankleedkussen). Ook doe ik soms nog zelf de boodschappen, de was, het huishouden. Ik krijg het niet voor mekaar om de hele dag op de bank te zitten Wel ga ik altijd liggen als mijn dochter overdag slaapt en laat ik een hoop over aan mijn man als hij thuis is.
Carpediem inderdaad. Mijn Zoontje was 14 juli 2010 uitgerekend en is uiteindelijk 20 juni geboren. Wat grappig ja Ik heb nu af en toe last van mijn heup, vooral bij draaien in bed en het opstaan uit een stoel. Ik zal eens goed letten op mij. Houding en rustig opstaan.
Ik heb al vanaf 8 weken BI, zit vanaf 20 weken volledig thuis (zit in de zorg).. Het wordt hier ook steeds zwaarder, vooral 's nachts, doe geen oog dicht van de pijn.. Het 'voordeel' is dat ik er al zo lang mee loop, dat ik er een beetje aan gewent raak.. Lijkt me voor jullie erg zwaar, ik heb geen kids.
Helaas kan ik me bij jullie aansluiten! Hier al vanaf 20 weken thuis doordat ik bijna niet meer kan lopen van de bi... Ik heb een speciale bekkenband en loop bij een speciale bekken fysio maar helaas werkt het allemaal niet heel erg. We hebben een dochtertje van bijna 3 en het is op het moment echt veel. Sommige dagen kan ik bijna niet lopen niet auto rijden niks en dan voel je je heel hopeloos. Wel veel tips hoe ik moet gaan opstaan, lopen, draaien in bed en noem maar op. Slapen doe ik ook al weken bijna niet meer en dat breekt je nogal op. Via de vk nu een lichte slaappil gekregen zodat ik iets langer slaap. Donderdag zijn we 36 weken en het idee dat het nog 4 of zelfs 5 weken duurt valt me best zwaar maar helaas doen ze je hiervoor niet eerder inleiden. Succes meiden
Roos pff dan heb je ook al lang last, zwaar he met zon kleine erbij. Hansje leuk dat je toen ook in het juli topic zat! Vannacht was ik steeds wakker, wist niet meer hoe ik liggen moet. Kennen jullie ook dat gevoel als je je omdraait, je het gevoel hebt of het breekt? Wordt ook gek als ik er aan denk dat het misschien nog 6,5 week duurt pff. Overdag kan ik wel weer een beetje uit de voeten. Wel met pijn maar ja, kan iig nog wat doen. Lijkt wel of je went ook aan die pijn. xx