Jazeker. Ik vertik het om "slonzig " over straat te gaan. Make up gebruik ik bijna niet. Alleen mascara. Als ik meer op mijn gezicht smeer lijk ik op een goedkope "gezelschapsdame" Qua kleding eigenlijk altijd wel iets leuks aan, voor mezelf vind ik het belangrijk om er leuk netjes en verzorgd bij te lopen.
Ik vraag me oprecht af, of de dames, die jij er slonzig uit vindt zien, dit zelf ook vinden. Dus dat ze het wel weten, maar het ze niks kan schelen, of dat ze het zelf wel mee vinden vallen. Dit vraag ik me met name af, omdat ik zelf ook wel eens 'makkelijk' gekleed ga, maar het niet echt als slonzig zie. Sowieso is dat een subjectieve term, natuurlijk. Kunnen we lang en breed over discussiëren, maar dat is toch voor iedereen anders.
Als ik mijn kids naar school breng en daarna ga sporten,draag ik een joggingbroek. Dat zal dan voor anderen wellicht inderdaad slonzig of makkelijk gekleed zijn. Ik vind het gewoon handiger,en kleed me na het sporten pas om in mijn dagelijkse kleren 👍
Ja, maar vind je het ook slonzig, of vind je het meer 'sportief', zo van: Het is wel duidelijk dat ik zo ga sporten. Ik zie ook wel eens dames in joggingbroek en eigenlijk neem ik dan aan, dat ze meteen doorgaan. Laatst ook iemand in joggingbroek... nee eigenlijk een strakke sportbroek, in het zwembad. Kids omgekleed en ja hoor, die rende naar buiten om een rondje te lopen. Vond er niks slonzigs aan.
De laatste maanden niet echt. Ben een paar onnodige kilo's aangekomen, onder andere door slaap tekort en weet me niet echt te kleden met m'n nieuwe figuur. Altijd ruzie met shirtjes (grote boezem en nu dus ook een dikke buik helaas), jurkjes staan me leuk maar altijd ruzie met pantys ( kan echt nooit een panty vinden die lekker zit!). Tel daarbij op dat ik al maanden knoei met een zwakke enkel en daardoor alleen af en toe op hakken kan lopen en je hebt het plaatje compleet! Ga wel elke 8 weken naar de kapper en probeer echt werk te maken van m'n make-up. Binnenkort wil ik echt weer eens goed gaan shoppen, maar dat zal pas in december zijn met de eindejaarsuitkering! Overigens maak ik mij echt niet druk om strepen of putjes hier een daar
vaak wel zonder make-up. Maar vind het ook leuk en sexy om me lekker op te maken, foundation, oogschaduw, mascara, eyeliner. en leuke kleding. Dus ja voel me zeker sexy!
Ja gelukkig wel. Ik zie er ook niet erg uitgezakt uit, weinig zichtbare rimpels. Ik sport 3 keer per week en verzorg mezelf goed. ik heb drie kinderen, en zelfs zonder makeup en in mijn fleecevest en skinny en allstars voel ik me nog aantrekkelijk. Maar naar mijn idee is aantrekkelijkheid niet iets wat je kunt kopen if opsmeren.
Nee, maar ik heb me sowieso nooit sexy of aantrekkelijk gevoeld. Meestal gewoon lelijk en op goede dagen 'acceptabel'.
Hier hetzelfde! Terwijl ik er de afgelopen 17 jaar niet strakker op ben geworden . Ik voel mij meer zelfverzekerder en ik denk daardoor ook aantrekkelijker. Ik kan oprecht genieten van het gevoel aantrekkelijk te zijn en straal dat ook uit. Daarnaast vind ik het ook belangrijk om aandacht aan mijzelf te besteden, zoals zeer regelmatig sporten, gezond eten enz.
Herkenbaar! Mijn buik is namelijk ook niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen, maar uit diezelfde buik zijn wel een paar prachtige mooie kinderen gekomen. Klinkt het raar als ik zeg dat ik er stiekem zelfs een beetje trots op ben dat het aan mijn lijf te zien is dat ik moeder ben?
Nee, maar naar aanleiding hiervan heb ik een topic geopend over de perfecte panty! Ik heb nu meerdere suggesties in meerdere maten in huis en ben druk aan het testen tot nu toe in ieder geval 1 versie waar ik me redelijk prettig in voel We komen er wrl weer, maar het kost op dit moment erg veel energie
Ik had toen overgewicht, raar kapsel. Daarna slank en getraind geworden, beter voor mezelf gaan zorgen en gewoon meer zelfvertrouwen gekregen. Lekker geen onzekere jong volwassene meer
Ja absoluut! Ik heb na een tijdje flink ondergewicht te hebben gehad nu eindelijk weer een mooi figuur. Ik draag vooral strakke jurkjes/rokjes en hakken en ben dól op mooie lingerie Voor mijn eerste kind was ik 18, onzeker en niet gelukkig. Nu op mijn 26e weet ik perfect wie ik ben, wat mijn stijl is en hoe ik mij gelukkig kan voelen. Blij met jezelf zijn hoort daar zeker bij (Al heb ik gruwelijke mazzel gehad dat ik mn zwangerschappen doorgekomen ben zonder ook maar 1 stukje striae of overtollig vel)
Nou liep gister in de supermarkt en daar liep ook een zwangere vrouw en ze zat al de hele tijd naar mij te kijken maar ik liep dus in een strak zwart jurkje, panty en zwarte knielaarzen, make-up en haar gedaan en dus ook aardig zwanger en toen we in de lift stonden om de boodschappen in de auto te laden vroeg ze dus hoe ver ik was en mij nogmaals van top tot teen bekeek en blablablabla maar nu weet ik dat zij echt dacht zo kan het dus ook want zelf liep ze erbij alsof ze der bed uit was gekomen met pyjamabroek, vreselijke schoenen, ruitjes jas, zonder make-up en haar even snel rommelig vast. Dit moet haar echt duidelijk zijn dat ze er slonzig bijliep want het was echt niet om aan te zien. Maar ik dacht nog het is half 9 ' ochtends die zal even snel een boodschap doen maar nee hoor ik zag haar in de middag ineens op het schoolplein staan in diezelfde outfit, dus die boeit het dus blijkbaar echt niet. Waarschijnlijk denkt ze ach ben hoogzwanger vind het wel prima. Ik vind dat gewoon zonde maar een vrouw heeft niet veel nodig om er netjes bij te lopen. Kan me gewoon niet voorstellen dat die vrouw zich sexy voelt op die manier terwijl dat heel makkelijk wel kan. Kleding kan een hoop doen, zwanger of niet dat hoeft geen excuus te zijn.
Herkenbaar. Niet dat ik mezelf nou zozeer sexy vindt, maar nu ik ouder wordt, ben ik wel veel meer tevreden met wie ik ben dan toen ik 18 was. Op die leeftijd was ik vooral bezig mezelf te vergelijken met anderen om tot de conclusie te komen dat die ander toch wel knapper, slanker en aantrekkelijker was dan ik. Dat voel ik nu absoluut niet meer zo, terwijl er echt dames zijn die knapper, slanker en aantrekkelijker zijn dan ik . Maar in vindt mezelf prima zoals ik ben, met maat 40/42 ( want superslank hoeft in mijn ogen echt niet alleen de standaard te zijn voor mooi of aantrekkelijk ) en voel mezelf echt bijna nooit meer onzeker over mijn uiterlijk.