De knip..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door penelopea, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik vroeg me zo eens af, hoelang hebben jullie last gehad van de knip? En hoelang hebben jullie gespoeld? En hoelang duurt het eigenlijk voordat de hechtingen er uit zijn? Ik heb nu al weinig last meer van na amper 2 weken, en ben het spoelen wel een beetje zat. Wat een vragen he :D

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb in het begin aardig last gehad, toen was er ook nog een hechting gesprongen. t is allemaal mooi geheeld en ik heb er al met al 3 maanden last van gehad denk ik..daarna ging het steeds beter.
    Nu ben ik pril zwanger van nr 2 en vind t best eng om nu weer te moeten bevallen.. straks die hele knip weer open brrrr

maar dat je nu al geen last meer hebt is goed teken toch? dan heelt je lichaam snel. Komt de vk niet meer kijken dan? die is bij mij een aantal keren geweest en de ha ook.

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb wel gewoon de controles van de verloskundige gehad, en het zag er keurig uit, maar ik was gewoon benieuwd hoe het bij andere dames ging. Ik ben ook heel blij dat ik er nu al niet veel last meer van heb!!

4. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Ik had er ook al snel geen last meer van. Na twee weken ben ik gestopt met spoelen na het plassen. Wel douche ik 's ochtends en 's avonds en spoel dan de knip schoon. Ik heb zelfs durven kijken en het ziet er heel netjes uit bijna helemaal dicht en een mooi streepje.

Fontana: ik denk niet dat de knip nog weer open kan, het gebied is zo sterk doorbloed dat het heel mooi geneest.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb een week niet kunnen zitten en nauwelijks kunnen lopen. En na 10 dagen was het eigenlijk opeens over. Dat ging opeens zo snel!

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Volgens mij ruim een week gespoeld. Ik heb er niet zo gek veel last van gehad, al ben ik flink gehecht toen. Ik ben ook wel gelijk regemlatig even op een harde stoel gaan zitten; heeft geholpe blijkbaar.

7. zohra

zohra Niet meer actief

ik heb 6 mnd last gehad toen weer opnieuw operatie gehad
    wat een drama/hel tijd is dat geweest maar dat kwam ook
    doordat dr wat mis was gegaan met inknippen.

ben blij dat ik met de 2de ingescheurd ben ipv geknipt.

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Brrrb zolang ja? Je hoort het wel vaker, dat lijkt me echt vreselijk! Ik ben ondertussen gestopt met spoelen, alleen dan onder de douche nog. Ik heb zelf ook even gekeken en het is inderdaad gewoon een streep, ziet er heel netjes uit. Ik ben de eerste dagen ook heel stoer op een harde stoel gaan zitten, zeer dat het deed! Maar misschien heeft het toch geholpen!

9. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hier een een grote knip!
    En heb er wel lang last van gehad...
    de eerste 2 weken zoiezo veel last van gehad en toen was t bijna over en toen kreeg ik toch weer zo;n pijn joh!
    Dus na 4 weken terug naar de verloskundige gegaan en die had ik zelf gebeld zo'n pijn deed het en toen zat er een hechting die er nog niet uit gegaan was....
    Daarna was het over!
    Dus wel lang last van gehad...
    Had trouwens ook wel veeeel hechtingen.

10. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    waren dat oploshechtingen?? lijkt me ook pijnlijk zeg! ik heb volgens mij maar een kleine knip gelukkig.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Een weekje ongeveer.

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik heb een flinke knip gehad, en er toch wel zo'n 3mnd "last" van gehad.
    Nu nog wel eens tijdens het vrijen, en het voelt nog steeds anders. Maar dat was het wel.

Ik heb trouwens nooit gespoeld. Moet dat?

13. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou ja in het zh kreeg je een fles om te spoelen, en er werd geadviseerd om daar mee door te gaan. Ik heb het anderhalve week gedaan en toen was ik het zat.

14. Ik heb denk ik een week last gehad van de knip, kon niet normaal zitten etc. Spoelen heb ik 1 1/2 week gedaan. Ben blij dat ik nu weer normaal op 2 billen kan zitten.

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Fontana: je hoeft daar misschien niet zo bang voor te zijn.

Ik had bij nr 1 ook een knip (Die overigens vrij snel goed geheeld was) en nr. 2 is al na 10,5 maand geboren en daar had ik maar 3 hechtinkjes van.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb een dubbele knip gehad en ik ben redelijk ingescheurd....... Mijn langste knip zit bijna tot mn anus. Ze moesten heel snel ingrijpen omdat de hartslag van mijn meisje in ene heel snel daalde en dan nemen ze het zekere voor het onzekere en dan knippen ze het gewoon open :)
    En ik heb nog steeds last :(

Ook sex is nog steeds erg pijnlijk, vooral daarna heb ik weer last met zitten enz.

Ik heb niet gespoeld, maar met kamillethee geweekt. Een maandverbandje in de thee dopen en dan 15min mee liggen. Dit is ook goed voor de zwelling en blauwe plek.

Sterkte ik hoop dat het voorspoedig zal genezen!

Deel Deze Pagina