Ik wil gewoon even mijn gezin showen ik ben zo ontzettend trots op ze. We hebben het de laatste tijd wel voor onze kiezen gehad, maar we hebben het met zijn allen gered en zijn er sterker uitgekomen. De zwangerschap was erg zwaar en na de bevalling, opgenomen in het zkh. Niet wetend of onze zoon het zou redden en zelf op een andere afdeling zwaar ziek. Mijn man 2x per dag daarheen en de kinderen na school met hem en thuis ging ook alles door natuurlijk school, hondjes ed. Nu zijn we allemaal gezond gelukkig Financiƫle tegenslag waar we mee bezig zijn (bond, rechtszaak hopelijk binnenkort) dat kan even duren afhankelijk van hoe snel de molens werken maar er is eten genoeg en wat lekkers zit er ook nog wel in. Nu ja punt bij paal, mijn gezin mijn trots.
Lief!! Maar waar sta je zelf dan? jij hoort er toch ook bij! Superfijn dat alles nu bergopwaarts gaat, geniet van de kleine dingen!
Ja dat hoor ik vaker, moet zeggen dat de jongste meid trouwens veel op mijn jeugdfoto's lijkt ben dus benieuwd hoe ze er later uit komt te zien. Of ze steeds meer op mij gaat lijken.
leuk is dat heh om jezelf er in terug te zien.. mijn dochter lijkt ook als twee druppels water op me en bij kinderfotos weten ze ook nooit wie wie nou is
ja leuk is dat he mijn szus had toen de oudste 9 maanden was op de arm en een zwart wit foto van mij met 9 maand vast en ze wou niet geloven dat ik dat was, pas toen mijn moeder zei ja dat is masami.