Haii Meiden... Ik zit zo met een raar gevoel in me buik!! Ik heb een onregelmatige menstruatie Als ik ongi ben, dan is het heel erg veel.. en voor 4 a 5 dagen... Nu ... nu zit ik met allemaal vraag tekens in me hoofd!! Ik voel me ontsettend misselijk in de ochtend uren... En daarop bij ben ik maar 2 dagen ongesteld geweest. Nou weet ik niet of ik het ongesteld moet noemen of een bloedingtje.. Heb geen stukkjess of slijm gezien tijdens het plassen, ok niet bij het afvegen. Ben ik een testje gaan kopen vandaag.. en die was Duidelijk negatief.. Wie heeft hier weleens eerder mee temaken gehad?? Of iemand die er meer van af weet...
hmm sorry kan je niet echt helpen, geen ervaring mee... vooral die nega test maakt het dan raar... je zou naar je HA kunnen gaan, die kan mssn een bloedtest afnemen. anders over een paar dagen nog eens testen, blijft ie nega, dan is het wrs toch gewoon je ongie geweest maar een hele rare... kwam ie wel op het moment dat je normaal ongie moest worden of niet? ik had namelijk (2 dagen na een positest) een innestelingsbloeding van anderhalve dag, ongeveer 2 maandverbandjes vol... succes!
Is er werkelijk niemand die dit ooit eerder heeft meegemaakt?? Ik heb vandaag tog maar nog een testje gedaan. En het gaf een heeeel licht streepje. Ik weet ze zeggen een streep is een streep, maar ben tevaak teleur gesteld door dat ene lichte streepie...
oeoeo dat klinkt op zich wel hoopgevend! ik zou gewoon over twee-drie dagen nog een keertje testen, hopelijk spat ie dan uit het schermpje!