Voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door malein1, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL

Ja natuurlijk ga je dat denken. Het kan net zo goed raak zijn al is het je eerste ronde ! Ik ben vier jaar geleden al gestopt met de pil maar heb toen helemaal geen klachten van het ontpillen gehad ! Meis, ik ga heeeeeel hard voor je duimen. Succes met wachten pffff

2. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Dank je wel Belin!
    Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt en dat het meteen raak is. Het is zo dubbel, aan de ene kant dacht ik meteen:het is raak! Ik voel me zwanger! Was gewoon al vrolijk omdat ik dacht, ik ben zwanger :(
    Maar nu twijfel ik weer en denk ik: ik word toch ongi, ik wil het gewoon te graag en dan ga je vanzelf dingen voelen...
    Zwanger ZIJN is zo leuk!! Maar zwanger WORDEN is soms echt stressen pfff..!!

3. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snap je helemaal hoor meid ! Ik denk ook op sommige momenten zeker te weten dat het raak is en dan ga ik toch het volgende moment weer twijfelen. We kunnen echt niet meer doen dan afwachten he...zal voor je duimen. Hou je me op de hoogte ?

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej meiden..

Iedere maand weer vraag ik 't me weer af..Vorige maand dacht ik echt..JAAHH..nu is het zover!! Was ook 5 dagen overtijd..(achteraf was dat gewoon heel veel stress door 't overlijden van een dierbare..)

Nu denk ik juist..het zal wel weer niet..De gevoeligheid in mijn borsten is verdwenen, mijn tepels zijn niet meer pijnlijk.. Eigenlijk helemaal geen 'symptomen'...het enige wat me nog een sprankje hoop geeft is dat mijn temperatuur hoog blijft..Mijn NOD ligt ergens tussen morgen (za) en overmorgen (ma).. Het blijft iedere keer weer afwachten!! Spannend dames..

Iig veel succes!!

Liefs,
    Anna

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik had dat dus ook voor het eerst 3 dagen overtijd maarja net als je gaat denken ik ben.......komen de duivels door toch hoop ik het voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina