Tarwekiemolie, niet bij noten allergie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door XmoonlightX, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zag dit staan vandaag in de winkel.. Bij onderzoek op het etiket zag ik dat er noten in zitten!!
    Was het al niet van plan te gebruiken, maar nu al helemaal niet meer:D

Dus een no go voor dames met noten allergieën! Ook andere allergieën trouwens...

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tip meid! Heb zelf een allergie voor noten (hazel, walnoten ed). Ik las er veel over en dacht er aan om t mss te gaan gebruiken maar nu zie ik er toch van af hahaa...wil nog wel ff blijven leven :D

3. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik heb notenallergie en gebruik nu 2 maanden tarwekiemolie. Heb er geen opmerkelijke reactie op..

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meiden; die olie heb je toch niet nodig; het gaat erom dat je gezonde vetten binnenkrijgt; DAT is belangrijk voor het bms. Dat kan je dus met voeding binnenkrijgen (dat is ook het beste).

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Wat hulpmiddeltjes kunnen geen kwaad. Daarnaast is tarwekiemolie ook goed voor zoveel andere aspecten. Ook kan de olie bijdragen aan verbetering van de huid; kans op onrustige huid is groter door hormonen als vrouwen gestopt zijn met de pil. Ik merk het verschil in ieder geval.

Check: De geneeskracht van tarwekiemolie | Mens en Gezondheid: Gezonde voeding

6. XmoonlightX

Nee hoor, ik laat m'n cyclus lekker op z'n beloop, want lees er ook tegenstrijdige verhalen over..
    Oh bij de tuinen stond het echt met koeieletters erop dat er noten inzitten

7. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik heb niet gezegd dat het niet zo is, maar blijkbaar is de concentratie noten (voor mij) laag.

8. XmoonlightX

Oh zo bedoelde ik het niet hoor ... Bedoel alleen dat die bij de tuinen het heeft..weet niet of andere merken het ook hebben :D

En het kan idd dat het een lage dosering is, maar bij mij is een kruimel al te veel ;)

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik had eerst tarwekiemolie van Dr. Vogel en mijn cyclus is toen verkort van 35 naar 31.
    Toen ben ik die van de kv gaan gebruiken na een tijdje gestopt te zijn en toen ging ik van 35 naar 49 dagen :-s

Deel Deze Pagina