Ik hou niet van mensen die liegen en bedriegen verhalen verdraaien enz. Als dat gebeurd hoef ik ze nooit meer te zien...
Idem hier!,, Meis laat niet tegen je liegen, als hij echt zo'n goeie vriend was zou hij gewoon eerlijk tegen je zijn! Hij is je niet waard!
klinkt rot mare ik zou je er helemaal van weg trekken dat geschijt met zijn vriendin is zijn probleem. jij zou nog alles over je heen krijgen ook nog. zou gewoon breken
Ik vind het altijd een beetje kortzichtig om te verwachten dat als je een vrijgezelle vriend hebt, dat de spontane omgang die je dan hebt altijd zo zal blijven als hij niet meer vrijgezel is. Ik kan me heeel goed indenken dat zijn vriendin verwacht dat hij afstand neemt naar andere vrouwen. Ik vind het prima als mijn man eens met een andere vrouw praat, maar om onze relatie met een ander onder de loep te nemen of andere persoonlijke dingen te bespreken, ho maar!!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ga maar eens in haar schoenen staan, dat is geen leuke positie. Hij bespreekt met jou welke keuzes hij moet maken. Hij moet dat met haar bespreken. En jij hebt al eens gezegd dat hij haar moet laten gaan, dus het komt niet helemaal uit de lucht allemaal. succes ermee