Buikpijn bij prille zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Regenboogje, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    He meiden
    ik heb vrijdag positief getest op NOD en nu al snel moe en buikpijn bij inspanning. ik heb ook al een week licht bruinverlies.
    Voor de zekerheid toch al verloskundige gebeld en ik ga a.s donderdag al naar gyn voor inwendige echo
    erg spannend
    Vroeg me alleen af herkennen anderen de buikpijn?(drukkend gevoel onderbuik)

Groetjes regenboogje

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb ook een soort druk op mn buik
    soort ongi gevoel

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Heel herkenbaar hoor, ik heb het ook gehad in het begin, er gebeurt natuurlijk heel wat in je buik!
    Dat bruinverlies heb ik bij mijn 2e zwangerschap ook gehad, dit duurde bij mij tot 14 weken.

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hier ook flinke pijn in me onderbuik!
    Heb van de week positief getest, ben nu ongeveer 4 weken zwanger denk ik....
    Maar herken het wel van bij me 1e zwangerschap!
    Wel vervelend moet ik zeggen!

5. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Ja ik had er echt veel last van ook met werken terwijl HA zegt dat je i.p alles zou moeten kunnen als voorheen qua werk en sport dus daarom werd ik er wat onzeker van.
    Maar als ik nu hoor dat er meer van zijn met nu gezonde kinderen stelt me dat zeker gerust.

Thnx!
    groetjes regenboogje

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Bij mn eerste had ik ook heeeeeeeeele erge krampen.
    Zo veel pijn dat ik gewoon echt moest liggen en niet meer op mn benen kon staan.
    Ze hebben toen gecontroleerd op een bbz, maar dat was gelukkig niet het geval. Ik had gewoon erg veel last bij het uitzetten van de baarmoeder.
    Dat schijnen meer vrouwen te hebben.

Ook bruin verlies is niks hoor! dat is oud bloed. Heel normaal bij een prille zwangerschap.

Maar een controle is voor je gevoel toch altijd wel fijn, dusgoed dat je de vk gebeld hebt hoor!

7. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Hoi
    ze hebben bij mij vanmorgen de echo gedaan was ook om bbz uit te sluiten. gelukkig alles oke en bruinverlies en buikpijn nemen ook al af.
    moet dit weeknd weer werken dus hoop dat de buikpijn dan wegblijft. had maandag echt zo'n last dat ik echt niet meer overeind kwam.
    Wel echt gaaf om te zien dat alles daarbinnen oke is nu pas 5 wkeen dus alleen vruchtzakje te zien dus zal idd van innesteling en groeien van de BM zijn geweest.

dank voor jullie ervaringen
    en groetjes regenboogje!

Deel Deze Pagina