sinds ander halve wk zo beroerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gerda, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    ben zooo beroerd. smorgens en savond over geven. bij elk ding eten word ik al misselijk. ben in ander halve wk al 4kg kwijt. voel me dol en draaierig .liggen gaat nog het beste .ga morgen naar de huisarts.gr gerda

2. Hester

Hester Niet meer actief

Nou succes ermee! Klinkt niet goed.
    Ik heb zelf ook hyperemesis (gehad) maar heb nu tabletten waarmee het beter gaat: alleen nog maar 's morgens overgeven (3-5 keer per ochtend) en de rest van de dag kan ik al mijn eten en drinken gelukkig binnenhouden.
    Houd je ons op de hoogte?

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Wat vervelend voor je gerda.
    Ik hoop dat je een medicijn mee krijgt van de huisarts die aanslaat.
    Sterkte hoor.

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meisje,
    hmmm ik herken je verhaal maar al te goed...
    ook ik kan alleen maar overgeven. ben al sinds ik weet dat ik zwanger ben kotsmisselijk maar het lijkt veel erger te wordennaarmate ik verder ben.
    ben ook al afgevallen dus heb de vk gebeld vandaag. bij mij is er op het werk ook van alles aan de hand en ze zegt dat door die stress die misselijkheid alleenmaar erger wordt. als ik niet genoeg ga rusten beland ik op deze manier nog in het ziekenhuis, schijnbaar....

ik moest ook mijn ha inlichten maar heb nog geen tijd gehad. dus misschien ene tip: veeeeeeel rusten!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Erg vervelend... ik herken t wel van t begin van mijn zwangerschap. Ben ook bij beide zwangerschappen wat kilo's kwijt geraakt in het begin.

Probeer eens wat vanillevla te eten. Succes.

Gr Otje

6. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    ik hoop dat het gauw minder word. ben benieuwd wat de dokter morgen zegt gr gerda

7. Allyssa

Allyssa Lid

17 apr 2006
    80
    0
    0
    hallo,

Ik was tot ongeveer week 20 elke dag misselijk en veel overgeven, heb er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen omdat ik heel erg was uitgedroogd. Na 10 zakken infuus :oops: ging het beter met me , ik was gewoon te ver heen om me er zelf weer overheen te helpen. De verpleegster in het ziekenhuis kwam met de tip eet eerst een appel. Toen ik dat eenmaal had gedaan ging het veel beter en kon ik al het eten weer binnen houden, eerst nog wel vaak misselijk geweest, maar gelukkig niet meer overgegeven. Dus misschien heb je wat aan het eten van een appel, het heeft mij in ieder geval wel geholpen.

Mvg,
    Allyssa

8. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wat mij ook wel helpt is muntthee....

9. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    ik heb hier ook last van. Niet direct na dat ik wist zwanger te zijn maar nu zo'n twee weken geleden is het begonnen.
    eerst alleen in de ochtend maar nu dus ook sávonds en het is ECHT vreselijk. In bed kan ik alleen in slaap komen als ik iets omhoog lig anders moet ik rennen. In de middag gaat het wel en kan ik wel wat eten maar bij het avond eten kan ik niet meer zoveel eten als voor mijn zwangerschap , ik heb wel honger maar als ik eenmaal eet dan denk ik BAH getver. Bij mijn twee jongens had ik er geen last van mijn hele zwangerschap door niet dus dit is nieuw voor mij . zo zie je maar dat idd elke zwangerschap weer anders is.

xxx Jet

Deel Deze Pagina