Hoi, IK ben nu paar dagen overtijd.. en in plaats om ongesteld te worden heb ik nu last van witte afscheiding.. Het is ook best een vaste afscheiding. Is dit een teken van zwangerschap of wat moet dit voorstellen? Weet iemand dit?
nee heb nog niet getest, ben bang voor een teleurstelling, omdat ik nog geen kwaaltjes ofso heb. Vorige maand heb ik 3x negatief getest dus dat was een enorme grote teleurstelling Maar zou het dan deze keer wel zo zijn,,, want ik weet namelijk niet wat het betekent als je zown vaste witte afscheiding krijgt..
Hallo Ik lees overal zo een beetje de symptomen en het zou op een zwangerschap kunnen duiden.. Heb je al getest? Gr Lyn
Ik heb er ook last van en ben ook over tijd En lees maar eens bij zwangerschapsverschijnselen hier in de topics, ze hebben er allemaal last van dus ik zou me er niet te druk over maken misschien toch even een testje doen ?
ja ik heb mezelf voorgenomen om zaterdag een test te halen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.. Ik hoop het zo Hoop echt dat het deze keer raak is, maar ik wil niet teveel hoop hebben want dan is de teleurstelling des te groter
ik ben 3 dagen overtijd (banner klopt niet) en heb hier ook last van! gister een test gedaan maar die was negatief.. dus nu afwachten!
suc6 dames...maar let op afscheiding hoort erbij ook bij zwanger zijn maar ook na het stoppen met de pil word dit meer! duim voor jullie!
Bij mij werd afscheiding juist veel minder na het stoppen met de pil. Ik hoop dat jullie zwanger zijn hoor!