Voel me de laatste dagen zo down ..

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

zo heb er net maar weer een sollicitatie uitgegooid ..

Heb nu gesolliciteerd voor Receptie Medewerkster bij Hotel de Zalm in Brielle ...

Hoop op goed nieuws.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat vervelend zeg dat het nog niet zo wil lukken met een baan. Maar goed van je dat je zo fanatiek aan het solliciteren bent. Ik zit vanaf 1 juli volgend jaar heel hoogst waarschijnlijk ook zonder werk en ik zie er nu al tegen op om weer te gaan solliciteren. BAH! Dat is dan al de 2e keer in een korte periode dat ik op zoek moet naar wat anders. Die klote-crisis ook....

Nou meisje, heel veel succes met je sollicitaties en houd ons op de hoogte.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    #23 crisje, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
    @ladydaisy, ben je verzekerd van een baan als je spw3 hebt gedaan?
    Ik zit daar al jaren mee in mijn hoofd, maar iedereen om mij heen, incl. het uwv zegt dat daar bijna geen werk in te vinden is.

@TS, je kunt ook hotels in de buurt bellen en vragen met welk schoonmaakbedrijf hun werken, en natuurlijk kun je de schoonmaakbedrijven zelf ook benaderen, elke hotelkamer moet gepoetst worden...Hier wordt ook altijd zat schoonmaakpersoneel gevraagd.
    Een 0 uren contract wil niet altijd zeggen dat het 0 uren zijn, of niet ruim van tevoren bekend. Die bedrijven willen zich zo gewoon indekken dat, mocht t iets minder druk zijn, ze zo niemand hoeven te betalen. Ik heb vroeger gewerkt bij een schoonmaakbedrijf op een 0 uren contract. Maar ik was gewoon elke ochtend aan het werk en kon er gewoon vanuit gaan dat dat ook zo bleef.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey meiden, had toch verteld dat ik een sollicitatie gesprek gehad had bij een zwemschool ? .. Nou ik heb aanstaande zondag mijn eerste proef dag :D ...

Ben zo blij, moet wel ff wennen dat het op een zondag is maar ach dat heb ik er wel voor over :D

Nou maar hopen dat ik het werk wat vind ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, super Chantal! :)

Het is altijd wat afwachten of je een job leuk gaat vinden... Maar je kunt voorlopig nog blijven solliciteren en wie weet word je ondertussen nog eens uitgenodigd voor een gesprek en kan je niet kiezen welke job je wil! :D

Ik ben ondertussen bijna 6 jaar aan't werk, maar ik had het ook niet gemakkelijk met werk zoeken. Werd overal uitgenodigd en eindigde altijd bij de laatste 3... Toen ik uiteindelijk de job bij m'n huidige werkgever had aangenomen, bleven de telefoontjes komen :D Uiteindelijk wel van dienst veranderd, maar ik heb ook een contract van onbepaalde duur op zak.

Zo zie je maar, je gaat vast en zeker een geknipte job op jouw maat vinden! ;)

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    chantal, super zeg! ik wens je veel succes voor aanstaande zondag en ook heel veel plezier natuurlijk! :D

Deel Deze Pagina