Ik heb vorige week een 2d echo laten maken voor de geslachtsbepaling. Zo kon helaas niet goed tussen de beentjes kijken. Het lag nl. te diep. Ze dacht een piemeltje te zien, maar zag geen balletjes. Toch dacht ze er wel zeker van te zijn dat het een jongetje was. Nu vraag ik mij af hoeveel waarde ik hieraan kan hechten. Hebben sommigen van jullie al wel eens tijgenstrijdige echo's gehad, met betrekking tot het geslacht?
als ze het niet zeker kon zeggen mag je toch wel voor een 2e keer gratis terug komen,dat doen ze normaal gesproken altijd als de kleine er niet goed genoeg voor ligt om te bepalen wat het is dat je na een paar wkn weer terug mag komen dat ze opnieuw kijken.. ik zou er nu geen geld op zetten als ik jou was, en terug gaan voor een 2e keer... succes en daarbij mag je er nooit voor de volle 100% van uit gaan wat zij zeggen wat het wordt, want ook zij maken soms fouten waar je ze niet op aan kan spreken... groetjes smoekie
wij hadden een echo met 14 weken waar duidelijk op te zien was dat het een jochie was. (foto in m'n album)
Waarschijnlijk kunnen ze het beter zien met de 20 weken echo, maar ik zou in ieder geval een keer terug gaan. liefs, Duveldraakje
Wij hebben een pretecho gehad met 17 weken en 3 dagen zwangerschap. Toen was het ook overduidelijk een mannetje volgens de echoscopiste. Foto staat in mijn album! In ons geval was het dus wel betrouwbaar, maar als jij je twijfels hebt kan je misschien een keer terugkomen?
Wauw ik wil nu ook een echo ben zo benieuwd wat het is een jongetje of een meisje. . . . . . . Moet kunnen zo te lezen
Wij hadden met 13 wkn een echo. Op de foto (in album) lijkt het een jongen. Maar we wachten af.... Groetjes
Wij hadden ook met 17 weken een pretecho en zie mijn album. Dit zie je bij een meid . 3 weken later de 20 weken echo en nog steeds het zelfde! Wel spannend he?
Wie gaat er met mij mee duimen?. . Ik heb aankomende dinsdag een pretecho 2D-3D-4D en ik hoooop zo dat toevallig toch het geslacht te zien is! Kan niet wachten ben zo benieuwd, heb zelf ook geen idee meisje of jongen!
Ik zou voor de zekerheid toch nog een keer terug gaan om het zeker te weten. Want zoals ik nu opmaak is ze er dus niet 100% zeker van....... en mischien voor je zelf ook een fijner idee als er nog een keer na gekeken word. Bij mij zag je met 18+4 weken heel duidelijk dat ze een meisje was... en dinsdag heb ik er weer een echo gehad en nog steeds een meisje haha! Bij mijn zoontje had ik met 21 weken een pretecho en overduidelijk een flinke zak met een piepie haha om het maar zo grof te zeggen.
Ik krijg een echo als ik precies 17 weken ver ben en als ik 20 weken en 2 dagen zwanger ben! Dus ik hoop dat ik het bij de gyn. kan zien! Pas rond 25 weken ga ik voor een pretecho!
ik zou ook een tweede keer afwachten. Dus of 20 weken echo, of terug voor nog een pretecho. Het klinkt nu nog een beetje onzeker.
wij hadden met een uitgebreide echo op 18 wkn al redelijk goed gezien dat het een jongen zou worden. Door omstandigheden moest ik toch nog een vruchtwaterpunctie laten doen. Heb toen nog wel een x de uitslag van het geslacht daar op gezocht hi hi, vertrouwde het toch niet helemaal
Bij mijn baby was het al super duidelijk dat hij een zak en een wormpje heeft bij 14 weken 3 dagen! Maar hij heeft het meerdere malen bij de echo bevestigd!
allebei hihi , mag straks van mijn mannetje bellen voor een afspraak.... hoop zo dat ze wat kunnen zien dan groetjes van Ramona
Nou ga voor je mee duimen hoor! blijft toch echt een kwestie van geluk hebben! Moet je wel een echo bureau hebben met goed apperatuur.