voel me echt niet fit...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppie81, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Waar ik lees dat andere vrouwen ontzettend hun huis poetsen en van alles klaar maken kan ik nog niet eens een hele was in 1 keer opruimen. Ik ben gewoon te moe. Voel me steeds slap en lamlendig, duizelig en vandaag ook nog eens hoofdpijn.

Begin me er zo langzamerhand wel een beetje zorgen om te maken. Dit is toch niet goed, als anderen zo kunnen nestelen en ik kan alleen maar in bed liggen...

Do I need to worry?

2. No worries!

Ik had dat ook niet. Was heel erg moe en kon weinig tot niks op het laatst. Voor iedereen loopt het anders.
    Probeer nog te genieten van de laatste weken! Maar luister vooral naar je eigen lichaam. Als jij wilt slapen dan moet je dat lekker gaan doen!

3. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    dat had ik ook een tijdje heel erg en het bleek dat mijn ijzer gehalte erg laag was dus heb ik ijzer tabletten gehad en na een week had ik mn energie weer terug en voel ik me veel beter. ik weet niet of dit bij jou ook zo zou kunnen zijn maar in ieder geval, je mag ook lekker rusten nu.. het is al zwaar genoeg geweest al die weken dus even lekker de tijd nemen voor jezelf mag best vind ik.. gewoon naar je lichaam luisteren is het beste wat je kan doen..

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je drinkt wel genoeg? Anders even je bloeddruk en Hb laten controleren, daar kan het ook aan liggen.

Maar het verschilt ook per persoon, met 35 weken was ik nog lekker aan het schilderen, nu zie ik er al tegenop om te stofzuigen... en ik ga zo naar de stad, heb ik echt zin in, even wat spulletjes halen, maar het vooruitzicht dat ik dan weer een stuk moet lopen... :(

5. Niet meer actief

Guppie, ik doe ook echt helemaal niks thuis hoor! ik heb het allemaal wel een beetje gehad en ook geen zin erin. manlief doet in het weekend de boodschappen, stofzuigen en de badkamer, ik dan de was maar verder vindt ik het wel best.
    Gewoon lekker aan toegeven, het komt allemaal vanzelf wel weer, toch?

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige. Ijzer was ik al tegengekomen via google. Roosvicee ferro mag toch gewoon? Neem ik dat wel tot ik weer naar de vk moet.

7. Samama

Samama Niet meer actief

Ik voel me wel lekker, maar echt nesteldrang heb ik ook nog geen last van hoor. Als ik denk aan de keuken schoonmaken word ik al moe ;)

Deel Deze Pagina