nou vandaag zou ik dus pakket spijkerbroeken krijgen in NIEUWSTAAT dus vandaag op gehaald ik helemaal blij tot ik de doos opende pff waren dus versleten broeken en broeken met vlekken oude rommel er tussen en weet ik wat dacht ik gek werd dus ik haar gemaild en gevraagd wat zij ziet in nieuwstaat want dit zijn geen broeken in nieuwstaat ze zei er alles bij te hebben gezet ik zeg dan zou ik het dus nooit kopen wat heb ik aan kapoten broeken of met vlekken of uit stenen tijdperk dit zijn geen broeken in nieuwstaat en dat stond er echt met grote koeien letters daarbij zaten er dus ook nog 2 zwangerschaps broeken bij pff wat moet ik daarmee ben echt niet van plan om er nog eentje bij te nemen dus was echt zwaar teleurgesteld ze wilde mij wel 8 euro te gemoed komen ik zeg nou sorry daar ga ik niet mee accoord kan maar 2 broeken dragen van de rest en vind ik dus zonde van mijn geld en we komen er dus ook echt totaal niet uit bah zeg snap ook niet hoe ze zulke broeken op mp heeft kunnen zetten had deze dus gewoon nooit zo durven te verkopen zo erg zien ze eruit wat zouden jullie doen want ben nu best hard tegen haar misschien zielig maar als ik lees nieuwstaat ga ik ook uit van broeken die in nieuwstaat zijn en niet versleten en af gedragen pff wat moet ik toch vind dit gewoon echt erg
Wat rot zeg! Door al die berichten die ik hier lees over foute internet aankopen zou ik er niet zo snel kleding vandaan halen... Hoop dat je er als nog uit kunt komen en anders zou ik die 8 euro doen , beter iets dan niets toch...
dank je wel heb ze nu weer gemaild zei zegt dus dat ze de politie om advies heeft gevraagd ik moet eerst teru sturen dan pas krijg ik mijn geld pff vind dit dus echt moeilijk want wie zegt zij te vertrouwen is heb dan wel haar adres dus kom het ook gewoon echt ophalen geen probleem zo ben ik dan ook weer maar vind het jammer het altijd zo moet via mp durf zo niks meer te kopen
Enorm balen! Dat is een beetje het risico van kopen via MP en vooral van via de post krijgen. Het zou natuurlijk eerlijk zijn als ze je het geld terugstort, maar dat zal de verkoopster niet doen, denk ik. Misschien kun je een melding doen bij MP zelf? Neem aan dat ze een account kunnen blokkeren als er veel klachten over een bepaald persoon komen. Als de transactie een bepaald bedrag overschrijdt (meer dan 20 euro) dan wil ik het ook altijd persoonlijk afhalen en eerst bekijken, maar daar heb jij natuurlijk niets meer aan. Ja, ik denk dat ik haar gewoon zou mailen dat je hier melding van zult maken bij MP (en dat zou ik ook echt doen!). Want kom op... nieuwstaat, is nieuwstaat. Heb je de advertentie geprint? Stond daar dat de kleding stuk was in de omschrijving?
Het waren broeken voor jezelf? Wat stond er in de advertentie, wat waren het voor broeken dan, of wat hadden het voor broeken moeten zijn dan? Heb je er veel voor betaald?
Overigens... begrijp ik goed, dat je de broeken hebt afgehaald? Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar juist dan kijk je toch even, voor je de handel meeneemt?
het zouden spijkerbroeken zijn en van g star en diesel enz enz ik heb er 44 euro voor betaald voor 24 broeken heb ze laten verzenden af gehaald bij een postorder bedrijf omdat ik deze week heel veel weg zou zijn in de advertantie stond niks over vlekken of kapotte broeken vooral geen zwangerschapsbroeken die er tussen zouden zitten dus dat is echt heel jammer hoop ze met een goede oplossing komt ja vond het ook al zo raar verhaal over de politie
nee ook dat nog niet eens van miss etam en 2 van g star de rest was van zeeman en wibra voor de rest niks van wat er stond dus eigenlijk echt jammer en heel teleurstellend
Niet heel netjes dat ze het er niet bij gezegd heeft maar 44 euro voor 24 broeken? Ik vind dat eerlijk gezegd dat je dan al weet dat je niks bijzonders kan verwachten, zeker geen dure van gstar en diesel. Die zijn nieuw ongeveer 100 euro ps dus 2400 euro nieuwprijs.
is misschien wel zo maar ja geld is geld en als er met grote koeien letters opstaat nieuwstaat ga je daar ook van uit ik zou deze broeken niet eens durven te verkopen ook al is het zo weinig geld vind niet dat je mensen behoord op te lichten iets wat bij mij niet op komt hoe weinig ik er ook voor vraag zal nooit kapoten of bevlekte kleding verkopen
Nee dat begrijp ik, is ook zeker niet netjes maar als er een nieuwe vw golf wordt aangeboden voor 500 euro ga je toch ook nadenken?
Mmmm dat is nog niet eens 2 euro per broek.... In de mailtjes die van MP komen staat ook altijd : Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat het meestal ook Maar wel onwijze lullig zeg... Ik zou ook mijn geld terug willen hebben. Ben ook een keer zo gruwelijk opgelicht en ik ben dus naar haar huis terug gereden en heb me geld opgehaald. Kreeg ik ook nog een verwijt van haar dat ik bij afhalen de inhoud beter moest controleren yeah right!! De omgedraaide wereld Nou voortaan zal ik dat zeker doen! Alleen komt er geen volgende keer mee, ik koop geen kleding meer van niemand op MP. Maarreeee 24 broeken, dat is dus zo'n kleine 4 weken lang elke dag een andere broek? Of 2 weken lang 2x per dag een andere Je kan beter 4 knappe broeken kopen in de winkel dan 24 versleten krengen. Voor 44 euro koop je minstens 4 knapperds.
lullig zeg!! Maar als je het adres hebt zou ik dat ook in je mail zetten: zeg maar wanneer je thuis bent, dan kom ik de broeken brengen en dan kan je meteen het geld teruggeven.
twinkle star daar heb je ook weer een punt hihi mamapeetje ik ga ook echt voort in de winkel nieuw halen maar dacht dat is ook eens leuk hihi ben gek op kleding en heb weinig te besteden denk komt toch weer goed uit maar ik koop ook niet meer via mp en ga lekker naar de winkel of hier ff neuzen tuc het is zeker erg lullig voel me beetje genaaid maar kom er wel over heen ergens hoop op n goed afloop
Als in de advertentie 'nieuwstaat' staat moet je daar van uit kunnen gaan, net als 'zo goed als nieuw', volgens mij weten maar weinig mensen dat het dan ook écht moet zijn zoals je in de winkel zou kunnen kopen. Zo vervelend altijd, als iets gewoon gebruikt is zet het dan ook eerlijk in je advertentie! Als je haar adres hebt en ze woont in de buurt zou ik er gewoon langs gaan!
ze woont 3 kwatier van mij vandaan heb haar adres kunnen vinden via google soms wel makkelijk heb haar nu ook gemaild dat ik het van de week kom brengen en mn geld graag terug wil hoop nog op reactie terug