voel me echt opgelicht

Discussie in 'De lounge' gestart door mv3hartendiefjes, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Flink lullig zeg! Heeft ze nog meer advertenties?

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Natuurlijk helemaal met je eens, maar dan nog, 24 broeken in Nieuwstraat voor 44 euro die nieuw in de winkel minimaal 2400 hebben gekost. Ja.... Is natuurlijk te mooi om waar te zijn.

Maar ts, hoop idd dat jullie eruit komen, super vervelend!

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee ze had alleen met de spijkerbroeken zal eens kijken of ze die er nu opnieuw heeft opgezet
    ze gaat morgen 20 euro overmaken zegt ze en de rest als het pakket er is dus hoop het nu is opgelost
    adres doet veel geloof ik :p

4. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Heel erg vervelend dat je vertrouwen zo geschaad is, maar eerlijk gezegd vind ik je ook wel ietsiepietsie naïef als je gelooft dat je voor 44 euro 24 in nieuwstaat verkerende merkbroeken krijgt..

5. mv3hartendiefjes

ja had het ook kunnen weten maar je denkt je dit niet gebeurd;)

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik hoop het voor je!

7. mv3hartendiefjes

dank je wel meid
    ik hoop het ook echt:)

8. mv3hartendiefjes

tja is misschien ook wel zo
    maar ja nieuwstaat is nieuwstaat en misschien ben ik te goed van vertrouwen geweest ook weer een wijze les geleerd dat ik niet altijd alles moet geloven wat er staat:)

9. Yelice

Yelice Niet meer actief

De verkoopster bedoelde zeker dat die broeken NAAST G star en Diesel hebben gelegen :D pure oplichting en dan kan het misschien naief zijn om te denken dat TS ook echt die broeken krijgt het is gewoon oplichting en misleiding..... hopelijk krijg je je geld terug al zou ik er niet op rekenen.

10. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dit dus.
    TS denkt echt dat dit kan? Lol.

11. mv3hartendiefjes

@yelice: dank je wel meid denk ook ze er naast hebben gelegen
    @agter: ja waarom zou ik dat niet denken pff als ik zo iets zou verkopen dan zou ik zo iets dus niet verkopen maar goed het zo eens gekunnen eh

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Haha wat een lol zeg! Lach echt de tieten uit mijn blousje zeg ;)

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Whahahahaha:D

14. Bri

Bri Niet meer actief

Iets wat te mooi om waar te zijn lijkt, is dat meestal ook.

Ga gewoon met het pakket naar haar toe, geef het terug en blijf daar staan tot je je geld terug hebt.

En voor het vervolg:
    - koop geen dingen waarvan je weet dat het niet kan voor die prijs
    - vooruit betalen en dan laten verzenden: alleen bij winkels met keurmerk. Zeker niet bij particulieren waar je nooit eerder zaken mee hebt gedaan, of waarvan je niet weet waar ze wonen.

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

€45 voor 24 broeken van diesel en g-star? En jij gaat er dan serieus vanuit dat de broeken in topstaat enzo zijn? 1 dieselbroek is tweedehands vaak nog meer waard dan die €44 die jij voor 24 broeken hebt betaald
    Iets wat zo goedkoop is is toch logisch dat het niet in nieuwstaat is?

Zelfde als dat ik op mp zet: gloednieuwe ipad te koop voor €30
    Dan weet je toch ook dat dat niet kan?

Edit: zie dat het een beetje mosterd na de maaltijd is, had de reacties nog niet gelezen

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat is appels met peren vergelijken. Als het G-star en Diesel broeken zijn van drie jaar oud, waarom zou het dan niet kunnen? En TS heeft nergens gezegd dat het alleen maar om merkbroeken ging. Vind deze opmerkingen dus erg flauw. Wellicht ben ik dan ook zo naïef, maar als ik zoiets zie staan op mp, dan ga ik er ook vanuit dat dat de waarheid is.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ook al zijn het broeken van 3 jaar oud
    24 broeken voor €44 euro is nog geen €2 per broek, daar koop je bij de zeeman en wibra nog niet eens een broek voor, laat staan diesel en g-star broeken die al meer dan €100+ kosten.

Iets wat te mooi is om waar te zijn ís ook te mooi om waar te zijn, ikzelf zou zo'n advertentie nooit serieus nemen

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dan zal ik wel heel wantrouwig zijn, maar ik zou dat ook toch ook niet geloven, 44 euro voor 24 broeken in nieuwstaat. :$

Ik ben bang dat de mevrouw die de broeken verkocht heeft, gewacht heeft tot iemand hapte, en nu heel hard zit te lachen omdat er iemand ingetrapt is. :)

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Misschien stonden die broeken eral lang op en wou mevr eraf?

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Tjonge jonge wat een reacties weer!! De verkoopster is hier fout hoor, niet ts!
    Jullie zijn naief om te denken dat je nooit tegen zulke advertenties aan denkt te.lopen. Er staan soms dingen op mp die in de winkel van veel waarde zijn. Daar moet je geluk mee hebben en ts dacht dit waarsch ook.
    Nou jammer, rot voor ts, nu weet ze wel een keer dat het te mooi om waard te zijn was.

En daantje jij mag ook wel eens.normaal gaan reageren. Je hebt overal commentaar op, totdat iemand commentaar op jou heeft want dat kun je niet hebben. Ik weet dat je het fijn vind dat je overal verstand van denkt te hebben maar helaas is de werkelijkheid vaak anders.

Deel Deze Pagina