voel me echt opgelicht

Discussie in 'De lounge' gestart door mv3hartendiefjes, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Inderdaad!

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Agter moet je ook niet serieus nemen, die lacht altijd graag om zichzelf ;)

3. Hier moest ik dan wel weer om lachen :D

Maareh.. Stiekem ben ik best benieuwd naar foto's van de vlekken en gaten. Ben best benieuwd hoe erg het is :)

4. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Jij geniet ook gewoon van andermans leed had ook geen andere reactie verwacht van mevrouw de stoomwals.;) Hoop dat je dan nu weer een beetje van je aandacht hebt mogen genieten.

TS vind dat je gelijk hebt hoor als er staat zo goed als nieuw dan moet ze niet met kleding aan komen wat er gewoon niet meer uit ziet, merk of geen merk. Jij bent nu wel mooi je geld kwijt wat je gewoon goed had kunnen gebruiken nette kleding. Hoop dat je dan alsnog je geld terug mag krijgen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

kan ook wel tegen jou zeggen ''tjonge wat een reacties weer'' ;)
    ik geef alleen mijn mening,( er staat ook bij dat IKZELF nooit zo'n advertentie niet zou vertrouwen) hoef je niet zo te happen.. verkeerde been uit bed gestapt ofzo?? Het is een forum, als men zoiets plaatst mag je er dan geen mening over hebben ofzo :(

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Tuurlijk mag je je mening we uiten zou alleen wel wat subtieler mogen;) Komt er gewoon weg een beetje heel erg bot uit denk dat ze daarom zo reageert.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ben helaas vaak erg direct maar het is zeer zeker niet lullig bedoelt ofzo, integendeel.. daarom zette ik er ook bij ''edit: had de overige reacties nog niet gelezen'' want als ik dat had gedaan had ik mijn post niet eens geplaatst aangezien het halve topic dezelfde reactie had en TS het nu wel wist

8. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Moet ook wel zeggen dat het ook wel moeilijk is soms om je te uiten via het internet dan komt het vaak er ook nog wel anders uit dan dat je wilt.

En zo nu maar weer ontopic:D

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Het gaat hier om spijkerbroeken en het wordt nu een persoonlijke aanval op iemands reactie...
    Altijd leuk om te zien waar een topic heen kan gaan.

Maare tja je was te goed van vertrouwen blijkt wel.
    Misschien had je mazzel kunnen hebben maar helaas de verkeerde advertentie te pakken.
    Ben blij dat je nog een oplossing heb gevonden al is het onder dwang van jou hahahaha.
    Hoop dat het allemaal goed komt

10. tuc

tuc Niet meer actief

lijkt mij niet zo lollig als jij opgelicht wordt of wel??

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Teruggaan! En ja de volgende keer eerst kijken want ik begrijp dat je het hebt opgehaald. Succes en laat je niet wegsturen!

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het ook te mooi om waar te zijn. Dan moet je dus nooit laten opsturen maar altijd zelf gaan kijken....

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

tieten uit n blousje lachen you make my day had nog niet gelachen vandaag dit vond ik echt goed..

maar onder tussen weet ik wel dat het te mooi is om waar te zijn en ik dat ze haar afspraak na komt vandaag zou ze als het goed is de eerste helft betalen en na de pakket de rest
    hoop het zo is en ik andere kleding kan kopen
    ook al is soms iets mooi om waar te zijn soms heb je gewoon geluk en bij deze was het echt niet helaas
    zal dadelijk wel een foto plaatsen als ik de advertantie kan vinden
    of de link

bedankt voor al jullie meningen en adviezen
    als het nu echt goed word opgelost ben ik ook weer blij:):D

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zo mee eens!

15. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    voor zulke dingen waarschuwen ze wel mensen , om voorzichtig te zijn met aankopen op marktplaats .. en idd als er nieuwestaat staat dan zou je denken dat ze als nieuw er uit zien en niet versleten .... hopelijk is het straks opgelost ...

Deel Deze Pagina