Samen in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gaan jullie soms samen met jullie baby in bad?
    Ik heb het enkele keren geprobeerd maar we vinden er beiden niet veel aan.
    Bolleke kan niet spetteren zoals hij wil en ik kan niet liggen zoals ik wil.

Hij is gemakkelijk en laat zich goed doen maar ik zie aan hem dat hij ook niet weet wat te doen. Hij kijkt me echt aan van "mamaaaa dit is niet wat ik er van verwachtte" en ik kijk hem aan van "manneke, ik weet het ook niet"

Het is wel leuk maar niet geweldig.

Hoe doen jullie dat?

2. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik heb zo'n speciaal babyschuimzitje (of matje, is maar net hoe je het noemt). Daarom kan mijn dochter lekker relaxen terwijl we samen in bad zitten.

3. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Ik zit en hij ploetert rond en klimt op me, ook hier een antislipmatje hihi :D

4. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Ik had rond die leeftijd een stoeltje waar hij in zat. Zo kon hij lekker zitten en ik kon mijn benen ernaast kwijt.
    Nu zit hij meestal bij mijn voeten lief te spetteren en te plonzen.
    Maar uitgebreid rustig in bad liggen dat werkt niet met een kleine. Want mama nat spetteren is toch wel het leukste!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Wij gebruiken t babybadje vrijwel nooit, ze gaat altijd met een van ons 2 mee in bad. En ze vind t wel prima, helemaal relax word ze ervan :D

6. miep84

miep84 Niet meer actief

2x babybadje gebruikt in de kraamweek, sinds dien altijd met ons in bad of douche. Heb ook n zitje voor als mn moeder m in bad doet, ook wel eens gebruikt wanneer we minder tijd hadden om zelf mee te gaan, maar dat is dus meer n uitzondering. Vanaf 5 maanden spetterde onze vent erop los!

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#7 MMarianne, 20 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2013
    Ik zat altijd met 'm in bad, eerst lag ie in m'n armen en daarna zat ie in een badstoeltje en nu gewoon los...heerlijk. Als m'n man ook thuis was dan haalde hij 'm eruit en kon ik nog lekker blijven liggen :D

Sinds de zomer is het vaker douchen maar het bad heeft nog de voorkeur...

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    In mijn vorige woning zette ik ze altijd in de douchebak wanneer ik zelf ging douchen. Stop erin en dan konden ze lekker spetteren terwijl ik aan het douchen was. Daarna sopte ik die kleintjes lekker af en ging ik mezelf afdrogen terwijl zij nog even speelden.

Nu heb ik wel een douchebak maar daar kan geen stop in. Ik heb het nog weleens geprobeerd maar nu met dat koude weer trillen die lipjes vervaarlijk :p. Dus ze gaan nu met zijn tweetjes in het bad terwijl ik iets anders in de badkamer doe. Soms ga ik douchen maar soms zit ik ook gewoon lamlendig op de (dichte:p) wc die naast het bad hangt.

Het is eigenlijk nog niet in me opgekomen om erbij te gaan zitten in het bad. Zit ik daar :p.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    D. vond er op die leeftijd juist zonder mij niets aan. :D

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik doe het weleens omdat de oudste het leuk vind, maar geef er zelf niet veel om. Ga net zo lief alleen en dan met een boek :p

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe het heel soms maar liever niet. Ik hou van een heet vol bad (vol met water) en zij van een bijna koud bad vol met speeltjes. Ze gaan met zn drieën in bad en dat is grote lol. En ik alleen met een boek of tijdschrift...

Samen douchen vind ik met S wel lekker maar hij houdt ook van warm. Die laffe lauwe stralen die M en T blieven.... neuh....

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik kan er niet eens bij want meneer is zo vreselijk wild haha

Deel Deze Pagina