de maten van Burberry voor baby's zijn die het zelfde als gewoon een hm ofso? want bijv.maat 60 is ook gewoon maat 60?
Hier vind ik burberry best breed. 60 zit met onder 62. Is aantal cm Verder vind ik burberry ene keer best groot vallen en andere keer weer wat kleiner
maat 60 is 60 cm, net zoals maat 62 of 68 over 62 en 68 cm gaat. Het zijn niet andere maten, maar andere centimeters.
Ik vind Burberry heel erg verschillen. Had een winterjas in maat 110. Zoontje is nu bijna 120 cm groot en de jas past nog steeds niet! Een shirt viel redelijk klein. En een ander zat weer goed. Ik vind het bij dit merk zo verschillend dat je het echt moet passen.
ja precies daarom twijfel ik ook zo, ik had een shirtje op mp gezien maar ik doe het toch maar niet, lijkt me toch te klein.
Ik vind dat met meerdere winkels en merken zo. Was van de week bij zeeman en had twee shirtjes naast elkaar gelegd beide maat 86. De een was echt soepjurk terwijl de andere wel pastte.
Burberry blousjes en shirtjes altijd goed hier maar de broekjes altijd te groot voor de maat.. Heel vreemd.