wat doen jullie met pasen?

Discussie in 'De lounge' gestart door gezinnetje, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

wij hebben gezellig onbeten
    daarna naar het kerkhof geweest (ons zoontje)
    een rustig maar voldaan dagje gehad en jullie???
    wat hebben jullie allemaal gedaan en wat gaan jullie nog doen
    misschien nog goeden ideen?

2. Female

Female Niet meer actief

Ik heb gewerkt, toen ik thuiskwam is mijn man gelijk naar z'n werk gegaan.
    Morgen samen vrij.
    Paasbrunch. (Doe ik normaal nooit maar heb er nu ineens zin in, tafel dekken en uitgebreid brunchen ;) ) We gaan naar de bijenmarkt om (gratis) bloemenzaad op te halen dat we hebben besteld voor onze hele grote achtertuin.
    Even langs schoonouders.
    Eten koken (andijviestamppot met spekjes en gehaktballen, lekker paas-achtig :) )
    's avonds relaxen.

Di. ook nog samen vrij.
    Eigenlijk maakt het niet uit wat we doen, dagjes samen met ons eigen gezinnetje zijn altijd heerlijk :)

Iedereen nog een leuke fijne dag morgen!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben vanmorgen lekker ontbeten met afbakbroodjes/croissants, verse sap, bakkie koffie.. Daarna lekker wezen fietsen en een bakkie gedaan bij schoonpa en ma. S'middags bij mijn ouders wezen "eten"..

Tussen door lekker achter de wii gezeten.. toen Esmee op bed lag..

Nu lekker tv kijken/internetten en strax gaat mijn vriend een frietje halen! :D

Morgen gaan we naar intratuin! :D Daarna lekker in de tuin aan het werk.. Genieten dus!

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Vandaag eigenlijk vrij weinig. Met mijn ouders en dochter even gewandeld met de hond.
    Mijn man moest vandaag werken en morgen een halve dag.

Morgen ga ik met mijn moeder en dochter, eerst naar Bataviastad (als het open is, straks meteen even checken) Dan gaat dochterlief even slapen en dan hierzo naar de braderie.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Gister 6 uur in een dierentuin lopen sjokken dus vandaag rustig aan. Wendy wat hangerig...eerst dachten we van dat drukke dagje gister maar blijkt een tandje! (rode wangen 38c en dan ineens weer niet, vieeezzee broek, bijten bijten BIJTEN enz)Dus vandaag zoals alle paasdagen een lekkere brunch met eitjes en lekkere afbak broodjes en abrikoze jam enzo. Even heel rustig aan gedaan door Wendy dr tandje, even gewandelt met t hele gezin (wat voelt dat goed zeg... heel het gezin, papa die met de jongens en de bal speelt onder het wandelen, Wendy lekker pruttelend en babbelent ondanks t tandje in de wagen) onderwijl wat paaseitjes gesnoept (behalve mn man want die is allergisch voor chocola)
    Morgen weer paasbrunch en dan naar oma (ons mam) en daar even wandelen langs t ven ofzo. Maar weer rustig aan als t tandje er nog niet is.

6. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Niets bijzonders eigenlijk hetzelfde als alle andere dagen 8)

7. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

we hebben lekker ontbeten en daarna heerlijk op de fiets naar scheveningen en naar sealife geweest(viel heel erg tegen)
    morgen lekker rustig dagje denk ik

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Overdag geslapen (nachtdienst) en morgen idem.
    Het is voor ons een weekend net als alle andere en heb ook nog geen ei gezien...

Zo supergezellig was het sowieso niet geweest, aangezien er met Benthe de laatste dagen geen land mee te bezeilen valt. (zoooo sjachie...)

Manlief, succes weer morgen! :thumup:

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Een lekkere paasbrunch gehad met de familie en morgen waarschijnlijk met de hond en dochter eventjes een eindje wandelen in de duinen

10. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Een lekkere paasbrunch gehad met de familie en morgen waarschijnlijk met de hond en dochter eventjes een eindje wandelen in de duinen

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Lekker gewandeld in een park en wat foto's gemaakt daar.
    Net even een filmpje gekeken en morgen niet zoveel eigenlijk.

12. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Mijn man en ik hebben lekker rustig aan gedaan vanochtend, lekker met onze Collie en onze Golden pup gepeeld, toen naar mijn schoonouders hun nieuwe appartement, heeft mijn man geschilderd, toen gegeten bij mijn schoonouders en morgen tot een uur of 3 rustig aan en dan naar mijn ouders waar mijn zus en zwager ook zijn, gezellig.

13. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Eerste paasdag was hier eigenlijk een lekker dagje.
    Vanochtend eerst lekker ontbeten en daarna met het gezinnetje + schoonzusje lekker wezen wandelen in het Noordhollands duinreservaat, na het middag slaapje van Jamila naar mijn moeder geweest en daar uitgebreid zitten gourmetten. Jamila heeft lekker mee zitten smikkelen van de gebakken paprika en championetjes. Na het eten gezellig een spelletje gespeeld terwijl Jamila in het campingbedje lag te slapen.

Het hoogte punt was toch wel Jamila die liggend op haar buik lag te dansen om de smurfen house (die cd had mijn moeder nog van ons toen we klein waren), was echt een prachtig gezicht.

Toen Jamila om 23:00uur wakker werdt zijn we naar huis gegaan en is ze na nog even bij mij gedronken te hebben weer heerlijk in slaap gevallen.

Nu nog even hier het forum checken en daarna lekker slapen want helaas moet vriend lief morgen om 7:15 in de auto zitten om te werken :(, morgen dus geen bijzonder dagje, lekker tutten met meisje die waarschijnlijk nog erg moe zal zijn van vandaag.

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Niets bijzonders... het is een dag als alle anderen!
    Op tweede paasdag moet ik aan mijn huiswerk geloven .. :) .. dus niet echt feest hier :D

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Beide dagen overdag alleen want mijn vriend is werken. Vanavond komen mijn ouders gourmetten.

16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Gisteren en vandaag werken (altijd koopzondag in Noordwijk hihihi)
    wel gisteren nog langs graf geweest van mijn moeder.
    en vanavond komen er vrienden gezellie langs, gaan we fimp kijken

Grtjes en fijne 2de paasdag

Deel Deze Pagina