Dat begrijp ik dus ook niet.. waarom dat verschil? Ik vind dat hij alleen bij de bevalling mag zijn en dan weer terug naar je cel, en dat is immers niet zo erg, want dan heb je later nog wat leuks te vertellen in de kroeg als we allemaal oud zijn en dan liggen wij in een deuk hoor hahaha!
Ehm en dat verhaal van die twee weken verlof , dat gaat dus ook niet op voor iedereen , ik ken ook iemand waarvan de vrouw ging bevallen en hij mocht alleen bij de bevalling zijn en een uurtje erna weer terug .. Want als jullie een beetje logisch nadenken gaat dat toch ook wel erg veel geld kosten twee weken bewaking bij iemand thuis ..
Iemand die ondanks dat hij al taakstraf had gekregen en nu opgepakt is omdat ie dat niet nakwam, doodleuk zegt dat hij splletjes speelt met de politie en waarvan gezegd wordt door zijn vriendin dat ze erover zullen lachen later (heeeel stoer) heeft duidlijk zijn lesje nog niet geleerd
Me vent de deur uitgooien...:S:S Een schop onder ze hol geven...Pff Volgens mij wordt er verkeerd gelezen. Ik heb geen zin meer om me te verdedigen... Ik weet hoe het zit...En dat is voor mij genoeg.
Nou ja , ze heeft nog ff te gaan en als ik goed reken dan zal hij wel bij de bevalling zijn als het gaat volgens het boekje ... maar ik bedoelde meer geen drama zoals er gedaan word over de feiten die hij gepleegd heeft ..
Nou als hij nu al huilend aan de telefoon hangt dan wil hij dus echt niet terug , en dan houd hij zich wel rustig de volgende keer lijkt mij ..
Streepjes, er zijn ongelofelijk maar waar (ja ook volwassen) vrouwen waar van de ogen gaan glinsteren en het hart sneller gaat kloppen door mannen die "stoere" uitspraken maken. Er zijn werkelijk vrouwen die opgewonden raken van mannen die "kankerpolitie, ik ben echt niet bang voor ze" oid roepen. Ook zijn er helaas nog (volwassen) vrouwen die het "stoer" vinden om te verkondigen wat voor "ruige" kerel ze wel niet hebben. Zucht.....
Ik wil wel even wat recht zetten... Over de verhalen in het oude bruine cafe wordt bedoeld: De leuke dingen die hij heeft meegemaakt in zijn leven...Ik luister ook naar de verhalen van de oudjes onder ons...En verhalen van me vader. Daar wordt bij gelachen en gehuild. En steek je veel van op. Het wordt gelijk weer zo negatief opgenomen. Denk je nou sirieus dat hij met veel vreugd gaat vertellen dat hij zijn vriendin 3 weken lang alleen heeft moeten laten tijdens dr zwangerschap? Ik vind het jammer dat er zo heftig wordt gereageerd...Al met al accepteer ik jullie mening wel...Maar vind het jammer dat jullie snel al jullie oordeel klaar hebben op 1 kleine (wat nu groot is) gebeurtenis op een heel mensen leven. Nu stop ik echt met mezelf en me ventje te verdedigen
Jullie gaan nu zelf jullie verhaaltjes creeren...Hij heeft nooit gehuild aan de tel...Hij vindt dat ie terecht vast zit. En heeft dit liever nu als over 3 weken... Die gene die aan het huilen was ik...Waarop hij weer zei: Mop doe nou rustig denk aan jezelf en aan de kleine...Tkomt allemaal goed.
Als hij de eerste dag al huilend op belt , dan gaat dit niet meer zo snel gebeuren , ik heb mensen 20 jaar tegen zich zien eisen en die verroeren geen vin , die mensen zullen inderdaad weleens terug kunnen vallen in hun verkeerde gewoontes ...
Kan ik me nou echt niks bij voorstellen weet je dat. Als ik zulke kerels zie lopen, denk ik altijd: ''wat zielig..''. Daar loop ik nou echt niet warm voor.
Ach misschien als je in je puberjaren zit om een avontuurtje mee te hebben kan ik me nog enigszins voorstellen, maar niet dat je er een serieuze relatie mee begint en dan verolgens klagen/zielig zijn (gaat niet over TS maar algemeen)
Ben je niet bang dat hij wordt ontslagen hierdoor? Je zult nu je baan verliezen terwijl je een kindje krijgt!