Ik begrijp dat je het moeilijk vind om niet te reageren, misschien dat ik dat in jouw situatie ook zou vinden. Maar, die mensen kennen jou en je vriend niet, dus waarom zou je je druk maken over het beeld wat hun zich over jullie vormen? Gewoon sch*t aan hebben meid! Er zijn ook mensen hier die je wel begrijpen, je kunt je beter met deze mensen bezig houden dan met uitlokkertjes
Inderdaad, je zegt eerst dat wij braverikken wel zullen lachen later om deze verhalen van je vriend, en later is het ineens dat hij zijn leuke belevenissen bedoelde en niet zijn slechte...alsof je geen leuke dingen beleefd als je niets crimineels doet(wat volgens sommigen hier onmogelijk is)
Speciaal voor jou cherrylein...Krijg je nog zin...(doordramster) Mijn vriend is maandagochtend opgepakt wegens een boete die openstaat van 20 dagen...Omdat er een taakstraf van 40 uur niet is gedaan in augustus vorig jaar. Dit gaat om een delict die 2 jaar geleden gepleegd is. Duidelijk?
' Dit waren toch jou woorden? Volgens mij bedoel je hiermee toch wel dat je iets ergs hebt gedaan of zie ik dat verkeerd? Terwijl je dus kan zitten voor iets heel onbenulligs als illegaal dvd's branden ( als je je taakstraf niet hebt uitgevoerd) In die zin bedoelde ik dat de jongen als zware crimineel hier door sommigen wordt afgeschilderd zonder dat wij weten waar hij voor zit.
Doe eens even normaal zeg, opgewonden standje. Moet je kijken hoeveel mensen je verhaal niet snappen en om duidelijkheid vragen. Hoef je niet zo achterlijk te reageren.
Ik zit rustig achter mijn pc hoor...Dus opgewonden raak ik niet bepaald van je. Ik zeg niets verkeerd...Ik geef mijn mening hoe ik over je denk...net zoals jij dat naar mij doet.
Ja, maar ik geloof niet dat je voor een cd branden in de bak komt. Dan heb je dus een boete niet betaald of ben je je taakstraf ontlopen. En ja , dat vind ik persoonlijk onverantwoordelijk en dom. Zeker als je een hoogzwangere vriendin thuis hebt zitten. Of mag ik dat niet zeggen? En daarnaast geloof ik niet echt dat er echt mensen zijn die daarvoor de bak indraaien (voor een cd branden)
Vind het niet gek dat ze zo reageerd. Het heeft amper iets te maken met haar verhaal niet goed snappen ,maar volgens mij meer met niet goed lezen. Vind het trouwens wel opmerkelijk dat de felle tegenstanders hier haar verhaal juist uit zijn verband trekken en dan zeggen dat ze een opgewonden standje is en haar verhaal niet snappen
ALs je het vehaal niet snapt ga je toch lekker wat anders doen.. Wendy heeft het al heel vaak uitgelegd.. julllie moeten gewoon beter lezen..! Wendy ik snap je verhaal wel hoor.. trek het je niet aan wat andere mensen zeggen..die je verhaal niet snappen..