Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik vind het wel gek dat ze zo reageert, want mevrouw reageert al vanaf het begin zo. Dat is niet van de laatste pagina's hoor. Mevrouw krijgt niet meteen de reacties die ze wil, dus gaat ze opgefokt reageren.
    Ik trek haar verhaal overigens niet uit het verband, dan zal je het vast over anderen hebben ;)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Tuurlijk is dat onverantwoordelijk en dom en Ts zegt toch ook dat een openstaande boete/ taakstraf niet is gedaan dus daardoor is hij niet in de bak gekomen. Dat zegt helemaal niets over de aard van het misdrijf. Het misdrijf kan iets heel klein en onbenulligs zijn in dit geval.

Ik denk dat er trouwens wel degelijk mensen in de bak kunnen belanden als ze biijv gepakt zijn op illegaal cd's branden.

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nee maar neem aan dat je toen wel wist dat je kinderen wou in de nabije toekomst?

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nu wel he ;)

5. wonderteam

Wat een ontzettend kinderachtige opmerking en dit voegt ook werkelijk waar niks aan dit onderwerp toe.

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dan moet je het wel heel bont maken hoor :D

De laatste pagina's zijn er overigens ook heel veel 'algemene' reacties geplaatst, dat is er ook wel bij gezegd.

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Mag je best zeggen, je hebt toch zo'n grote eigen mening die iedereen mag horen? Dus steek maar van wal.
    Ben ik soms ook een crimineel of wat? Of een analfabeet? Laat je maar horen!
    Ik zeg ook eerlijk dat ik je een uitlokkertje vind.

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja je maakt weleens fouten in je leven toch, TS is pas 21, dus misschien haar vriend ook.. en aangezien hij 2 jaar terug taakstraf moest lopen, was misschien haar vriend pas 19.. ja logisch dat je geen zin hebt in taakstraf of missschien was er een andere reden waarom hij geen taakstraf heeft gelopen.. en als je jong bent ga je niet rekenen houden met het feit: ''wat doet dit voor me als ik zo en zo oud ben?'' ''misschien heb ik dan wel een vriendin die al zwanger is''?

toch?!... hij heeft een fout gemaakt, is niet meteen een ernstige crimineel, maar iemand die een foutje heeft gemaakt.. snap niet waar jullie allemaal zo moeilijk over doen zeg... tsjonge jonge..

9. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Je weet zelf niet wat je zeggen moet...Want eerst is te zien aan me reacties dat ik rustig achter me pc zit en totaal niet van je opgewonden raak...En nu is het dat ik vanaf het begin al me als een opgewonden mevrouwtje opstel...

Terwijl ik toch al n paar x heb gezegd dat ik jullie meningen accepteer. :rolleyes:

Maar over meningen valt te disucssieren...Dus ook over die van jou.

10. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Gelukkig maar dat zij heel volwassen reageert, dat wisselt elkaar dan mooi af ;)

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nee echt, liever niet. Sorry.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje wat een discussies hier zeg
    ts voelt dr eigen kl*te omdat haar vriend opgepakt is en wil even haar verhaal kwijt
    en moet je zien waar het nu om gaat....

laat haar hier lekker aftellen totdat haar mannetje weer thuis is!

ts Sterkte meid nog even volhouden! ;)

13. wonderteam

Op een forum kan je meedere reacties verwachten en dat zal ze vast begrijpen. Jij trekt het verhaal niet uit het verband? Volgens mij was jij de eerste die zei dat je het belachelijk vond dat haar vriend 2 wkn vrijaf kreeg met de bevalling? Terwijl dit helemaal niet om haar verhaal ging. Sterker nog als er goed gelezen was is hij als hij over 20 dgn vrij en dan is ze hoogstwaarschijnlijk nog niet bevallen ;)

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik weet prima wat ik zeggen moet. Dat dikgedrukte was sarcastisch meid ;).

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Heb ik het specifiek over háár vriend gehad dan? Volgens mij niet hoor. Was niet mijn bedoeling in iedergeval.

16. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Mijn vriend is 23...(in aug vorig jaar 22)en wist toen vast wel dat het gevolg zou hebben voor een gevangenisstraf...Alleen was ik niet zwanger...En leefde hij een lang leve de lol leven todat ik zwanger raakte...En zich als een "heilig boontje" heeft gedragen :)

17. wonderteam

Nou heb haar reactie waar jij op reageerde nog eens gelezen ,maar ik vond hem niet onvolwassen. Ik bedoel heb hier al ergere reacties voorbij zien komen die ik vele malen erger vind. Maar ach meningen verschillen he, zelfs in volwassen/onvolwassen opmerkingen ;)

18. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    In je eerste post van dit topic !

19. wonderteam

Dan moet je het zeker bont maken ben ik met je eens. Maar ik bedoel ermee te zeggen dat dat een relatief onschuldig misdrijf zou zijn en je daar dus ook voor in de bak zou kunnen komen. Mensen moeten niet zo oordelen over een misdrijf waar ze het fijne niet vanf weten.

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth

Haha wat zielig zeg....
    Iemand uit de tent lokken en dan niks meer zeggen... Hoe diep kun je zinken...

Maar goed, we gaan wel heel erg offtopic.

Dit topic heeft Wendy gestart om wat steun te krijgen, dus hou op met dat katten en oordelen! Start anders een nieuw topic over wat jullie vinden van 'criminelen'.

Deel Deze Pagina