De reacties die ik gelezen heb....In 1 Woord: RESPECTLOOS! Wendy, hoop dat je de komende weken een beetje relaxe door komt, voor jouw en zeker voor je kleintje! Wat de toekomst brengen zal hebben jullie samen in de hand, en ik geloof best dat jullie daar zelf wel uitkomen! kus miek
Wendy,ik hoop voor jou dat die 18 dagen snel voorbij zijn en dat je je mannetje weer lekker thuis hebt zitten. Iedereen maakt wel eens foute keuzes in zijn of haar leven en jouw vriend moet nu de consequenties daarvan aanvaarden. Ik hoop dat hij zijn leven nu een beetje gebeterd heeft en dat hij er straks voor de volle 100% is voor jou en de kleine. En voor diegenen die zich hier zo uitlaten en respectloos reageren: SCHAAM JULLIE! Wat kunnen sommige mensen toch een topic verpesten zeg,stelletje trieste figuren...
Vind ik ook! Helemaal goed meid! Wil je even veel succes wensen en hoop dat alles een beetje goed gaat.
Ik ben ook benieuwd of alles goed ging by de gyn. Haha, bakje popcorn hebben? Vind ik ook! Respect voor je hoor!
WTF even een dag niet geweest en gewoon 24 paginas alweer, en kortom met allemaal stelletje kinderachtige kleuter opmerkingen, en mensen met een groot fantasie die gezellig hun eigen draai aan het verhaal geven.. maar TS alles goed bij de gyn? en nog even doorbijten dan komt je vriend lekker met een schone lei thuis en lekker samen weer verder!
TS, heel veel sterkte en ik hoop dat je vriend snel weer thuis zal komen. trek je niks aan van die belachelijke reacties.
Hoiii daar ben ik weer even... Tjah...Ik heb wel wat anders aan me hoofd Was met vriendin even naar rijswijk (boogaard) geweest...Leuke kleertjes van dr gehad! (nog bedankt meis!) Bij de gyn...wat een drama! Ik had om 15:15 een afspraak maar ik werd pas om 16:20 geholpen...Pff Ben blij dat ik din mee was! Als ik daar ook nog eens alleen had gezeten... nou nou. Ik moet in het ziekenhuis bevallen vanwege een te hoog BMI. Ik zit blijkbaar in een risicogroep...Maar vind het zo raar...Me hele zwangerschap gaat het goed..Kindje groeit goed,glucose,ijzer en bloeddruk ook constant goed. Ik begrijp dat t wat risico's met zich mee brengt...Maar baal enorm dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en zeker daar. Ik ga nog even met mijn eigen VK overleggen hoe of wat. Dus komt wel goed. Me mannetje heb ik vandaag niet gehoord maar dat zei hij gister bij voorbaat al. Ik hoor hem morgen weer! Kan niet wachten. Ik heb vandaag 2 brieven gestuurd naar hem...Hopen dat ie ze morgen ontvangt. Ik mis hem natuurlijk erg en Bull ook...Hij is echt rustig en weet niet goed wat ik met m aan moet... Ik knuffel m aai m spelen gaat moeilijk omdat t zown bullebak is...Gelukkig eet hij wel goed. Mah jah nu ga ik even eten!
Nou ik geloof best dat iemand een tweede kans verdient. En ook dat mensen veranderen kunnen. Maar daarvoor moet je meestal eerst boeten en dat had je vriend dus nog niet gedaan. Misschien dat dit hem wakker schudt om zijn verantwoordelijkheden te nemen en orde op zaken te stellen. En zeker is het sneu dat de TS nu haast hoogzwanger hier doorheen moet maar ik denk dat zij wel wist dat hij straf heeft proberen te ontlopen dus dat de kans dat dit zou gebeuren eraan zat te komen. Ik begrijp sowieso niet hoe jullie lekker konden slapen dit wetende. Misschien had je hem meer achter de veren aan moeten zitten om zijn onafgedane zaken te regelen. Dan hadden jullie niet zo overvallen hoeven worden door de politie. Ik hoop voor jou dat dit het enige was wat jullie nog mogen verwachten? Wel vind ik het jammer dat hetgene dat hij heeft "uitgevreten" zo gebagatelliseert wordt. Zo van; hij heeft toch niemand vermoord.... Waarschijnlijk heeft degene die hij destijds bestolen heeft zich ook zooo ellendig gevoeld .....
Kijk, dit is dus echt flauw he... Nu ben je echt aan het treiteren... Hebben jullie niets beters te doen dan de hele ochtend hier over te lullen?
Daar gaan we weer, Wendy weet heel goed wat er aan de hand is, waarom wordt er dan toch weer over doorgegaan? Laat haar gewoon met rust, ze zoekt alleen een beetje afleiding en geen kritiek! Wendy, fijn dat je toch wat afleiding hebt gehad vandaag. En het klopt wel dat ze kijken naar je bmi, als deze wat te hoog is dan mag je niet thuis bevallen nee... Heb het er inderdaad nog eens over met je vk. Je kan alweer bijna een dagje wegstrepen meid!
Wendy, sterkte met wachten, verwen jezelf deze dagen een beetje, da's alles wat ik wil zeggen. O ja en dat ik ook maar even een douche ga nemen, mijn wekelijkse natuurlijk, ik douche niet zoveel (is dat topic nog open, dat ging net als dit topic ook zo enórm veel pagina's door 8) ) Take care!
Sodemieter toch op zeg. Ik zit jullie vol verbazing te volgen. Jullie zijn totaal een eigen verschrikkelijk verhaal aan het verzinnen (met veel leedvermaak, gelach en knipogen) De reactie van de TS is nog volwasseren dan die van jullie. Mijn god, ik hoop dat mijn kind nooit met zulke sarcastische, narcistische en betweterige figuren als jullie in aanraking komt, brrrr :sick: Over goede voorbeelden gesproken. Ik praat het ook echt niet goed hoor, eigen schuld dikke bult, maar jullie zijn jezelf nu zo'n gigantische veer in je reet aan het steken dat ik er misselijk van word. Nee, zeer volwassen
Tis wel opvallend dat als ik weer ben er weer zo gereageerd moet worden....mja Jah ben ook blij dat ik bijna weer een dag weg kan strepen..Ik ga zo even een brief tikken...Baal er van dat ik m vandaag niet heb gehoord. Mja... Ik ben denk ik tegen die tijd allang blij dat ik mag bevallen maakt me dan waarschijnlijk niet uit waar...Als hij er maar uit komt haha. Dank je wel darcy!
Dat is het belangrijkste ja, ik wilde ook graag thuis bevallen maar tijdens de bevalling ben ik naar het ziekenhuis moeten gaan. En op dat moment boeide het me echt niet