Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Meiden,

Nogmaals het verzoek om normaal en volwassen op het topic te reageren.

Het zou jammer zijn om deze te moeten sluiten, terwijl de ts haar hart uitlucht.

We zijn allemaal mensen en maken allemaal wel eens fouten.

Elvira

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jesus, meen je dat serieus?! Haal aub dat bord voor je kop vandaan :confused:
    Ik wil je best gaan quoten hoor, maar dan ben ik nog wel even bezig.

@ Mods, wat raar dat ik in dit hele (afzeik) topic maar 1 "waarschuwing" zie. Zodra er het woord "hoofddoekje" valt, zijn jullie er als de kippen bij. Maar dit wordt geaccepteerd.. ? Apart. Een punt van kritiek.

*edit*, zie nu de reactie van Elvira staan.

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Owke... t/m pagina 9 gelezen...
    Ik heb maar een woord... OMG!

Ik heb gewerkt als politie agente,
    Werk momenteel als hulpverlener....
    Jah, bij bureau jeugdzorg...

Komma komma komma met de kritiek

Oh, ennuh PS: Nee, ik ben NIET perfect

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...ik had het hele topic nog niet gezien tot er vanmiddag een melding over kwam.
    Alle mods (bijna allemaal) werken en hebben ook een eigen leven (al zou je dat niet altijd zeggen).
    Ik heb dus niet het hele topic gelezen maar zag meteen dat er niet echt volwassen gecommuniceerd werd, vandaar mijn algemene opmerking of het wat normaler kon.

Heeft dus 0,0 met hoofddoekjes te maken (misschien zegt het meer over hoe jij denkt ;)).

Elmo

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Prima.
    En ik zeg nergens dat het met hoofddoekjes te maken heeft toch? :( Het viel mij gewoon op dat als het over geloof, roken of werken (of iets in die richting) gaat, er altijd snel een Mod is :)

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Pfff...Kzou het echt erg vinden als hier een slot op komt...

De andere verzieken het dus dan voor mij...

@ladyJoey...Daag het dan niet zo uit...I( Komma komma komma met de kritiek )k probeer me best te doen om het op een laag pitje te krijgen...

@ Elmo...Misschien is dit een advies voor de toekomstige ZP... Een negeer knopje of wat...?
    Ik snap dan wel dat je discussie uit de weg gaat maar om nou elke keer overal een slot op te doen terwijl de TopicMaker dit niet wilt is ook niet leuk toch?

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik daag niet uit, maar ik lees hier een hoop kritiek op politie en jeugdzorg... Nu wordt er onderling gesproken, zonder dat of politie of bureau jeugdzorg hun kan van het verhaal kan vertellen... Dus eigenlijk is alle kritiek eenzijdig.
    Dus ik daag niet uit, ik geef mensen de gelegenheid om de andere kant van het verhaal te horen.

Succes met je zwangerschap, nog ff doorzetten. En in het ziekenhuis ben je in goeie handen. Gelukkig is je vriend op tijd terug zodat ie alles kan mee maken.

Groeten

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zit er een slotje op dan?
    Negeerknopje? Iedereen kan die keus (als volwassene) zelf toch maken?

Maargoed, dat is een hele andere discussie. Tips zijn welkom. Je kan deze plaatsen bij: over deze site of via pb naar beheerder of mods sturen.

Elmo

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het is in principe ook niet de bedoeling een topic 'zomaar' op slot te gooien als de TS dat niet wilt. We realiseren ons dat je dit topic als uitlaatklep wilt gebruiken in de moeilijke tijd waar je nu in zit, maar we vinden het ook vervelend als hier persoonlijke aanvallen plaatsvinden. Wij als ZP willen dit beeld niet uitstralen naar de buitenwereld en houden het daarom in de gaten.

Vanaf nu vraag ik iedereen dan ook met respect naar elkaar te reageren, dus zonder sarcastische ondertonen of knipoogjes. TS wil graag haar hart luchten. Heb je geen behoefte dat te lezen, blijf dan weg uit een topic of ga eens op je vingers zitten in plaats van dit soort vervelende berichtjes te plaatsen. Ooit is het ook wel eens goed om stil te worden...

Groetjes,
    Josien

Edit: Elmo, je was me voor ;)

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    oooh.... josien... dat is een knipoog! ! !

Geintje he :)

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    wwndyy ik heb even op je website gespiekt, wauw wat heb jij een grote engelse bulldog, hoe oud is hij? Ik had een vrouwtje ze is helaas verleden jaar overleden. Ik vind het echt geweldige honden ook lief voor kinderen.

Nog maar 18 dagen....en schrijf maar veel brieven naar je kerel, dat lucht op en is voor hem ook fijn. Hou er wel rekening mee dat de cops ze ook lezen

12. luuus

luuus Niet meer actief

hey wen,

het was weer gezellig vandaag meid! ik vond het erg mooi om je beeb te zien en gelukkig gaat alles helemaal goed met hem!

komt helemaal goed wijfie, hou jij je maar rustig ok....;)

13. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik wil even een dikke knuffel geven aan Wwndyy! Meid wat reageer jij ongelovelijk rustig en volwassen. Daar heeft je kindje tenminste wat aan! Ik hoop dat je mannetje snel thuis komt en jullie samen kunnen gaan genieten. X

14. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    @ lady jpey...sorry dan heb ik het verkeerd begrepen :) Hij is idd gelukkig op tijd terug! :D

@ Morgaine: Jah tis ook een lieverd...Wel veel aandachteisend maar ach..Ben ik ook :p Hij is 2 en half. Lekker jong en speels nog dus... Daarom vind ik het zo moeilijk...Mijn vriend ravotte altijd met hem...En dat komt nu dus ook op mij aan...Maar lukt me niet...Ik durf hem ook niet los te laten buiten..Want hij loopt nu al om zich heen te kijken of ie hem ergens ziet...Ben bang dat ie weg loopt om zijn baassie te gaan zoeken. Kvind het zo zielig om m zo te zien... Altijd zo speels...het begint wel te komen...maar ik kan niet zo ravotte met m vanwege me dikke buik...Hij kan nogal een hork zijn zeg maar haha. Nu zit ie me uit te dagen met zijn uilenogen en zijn bot...Hij kan zo zielig kijken:(

@ luusjuh vond het ook gezellie :)
    Ben ook blij dat alles goed gaat met de beeb...
    Ik probeer mezelf rustig te houden...maar soms echt ff n kut moment gewoon... bleh

15. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    Ik zit weer ff in een dip... :cry:
    Het is weer avond...Ik mis m zo!
    Ik blijf maar hardop roepen dat ik m mis...Van m hou enz enz.
    Morgen nog 17 dagen! Tklinkt zo weinig maar vraag me nu even af hoe ik ze door kom... :cry:

Kga maar wat proberen te slapen...

Tot Morgen.

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hi meid,

Ik lees je verhaal nu pas... vind het zo erg voor je dat je je mannetje moet missen! :(

Inderdaad, morgen nog maar 17 daagjes.. probeer het per dag te bekijken!

Heb je geen vriendinnen in de buurt wonen waar je een lekker film avondje mee kan houden? Misschien shoppen (als je lichaam dat toelaat tenminste..) of ergens een kopje thee drinken?

knuf, Eleni

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    of iemand die bij je kan komen logeren....
    dan ben je ook niet zo alleen in huis...

18. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Wat een nare situatie, lijkt me heel moeilijk. Ik zou dat echt niet kunnen hoor, 20 dagen zonder man... Ik hoop dat je ondanks het lange wachten totdat je partner er weer is toch wat leuke dingen kan doen en ik hoop ook dat de tijd snel gaat zodat je over 17 dagen je mannetje weer lekker in je armen kunt sluiten! Heel veel sterkte en hopelijk gaat de tijd snel.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nog maar 17 dagen.
    De tip om bij iemand te gaan logeren, zou ik wel overwegen als ik jou was.
    Succes de komende tijd nog.

20. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Voorburg
    hey meiden,

Na een lange nacht...heb ik vanmorgen een telefoontje gekregen van mijn schat.

We hebben 20 min aan de tel gezeten...
    Kwas zo blij m even te horen. Kbegin dan gelijk ook weer te snotteren...Kprobeer me groot te houden maar lukt me dan niet echt.

Het gaat wel goed alleen die 3 dagen dat ie er zit lijken wel 3 maanden. Dagen gaan langzaam voorbij. Hij mist mij ook vreselijk...Hij heeft soms last van paniekaanvallen...Hij is claustrofobisch.

We hebben het ook over t bezoek gehad...Hij wilde in 1ste instantie liever geen bezoek omdat t dan allemaal moeilijker wordt...en vanwege de onderzoeken die je krijgt nadat je bezoek heb gehad. Maar hij schreeuwt nu heel hard schijt aan die onderzoeken kom maar gewoon langs. Dus ga ik zo even allemaal regelen.

Ik wil niet bij iemand anders slapen...omdat me hond dan alleen is...Die zijn baassie ook onwijs mist...En als ik gewoon thuis slaap in onze omgeving ben. Kwil niet mensen opzadelen met mijn probleem...

Mensen in de buurt heb ik afgezworen vanwege eeuwige geroddel... En ik heb me oudjes nog....

Ik ad echt niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn...Ik dacht misschien een beetje naief dat doe ik wel eventjes die 20 dagen...Maar daar heb ik me sterk in vergist. 17 dagen nog...echt waar das heel lang zo zonder je geliefde...:cry:

Deel Deze Pagina