Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Dan moet je het hier ook niet plaatsen, maar bespreken met je buurman/vrouw etc

2. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    @ joepies...Ik zet het hier neer omdat ik juist niet dat geroddel wil hebben in de buurt. Anders had ik het echt wel besproken met me buurvrouw ;)

@ mymiracle.. Ik respecteer die ook. Ik doelde niet gericht maar meer in het algemeen :)

Maar goed...ontopic.

Ik weet inmiddels waar hij is. Hij heeft 30 min geleden gebeld. Hij kon niet lang aan de tel blijven...2 min niet eens. Begon gelijk te huilen en te doen. Morgen belt hij weer zodra hij recreatie heeft.

3. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    brenda

hij kwam dus voor 2 weken vrij!

4. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    daarna moest hij dan ook weer 6 of 8 weken terug
    ze schoven de straf op zodat hij toch bij de geboorten van zijn dochter kon zijn

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wil je echt heel veel sterkte wensen met dit gedoe!

Mijn vriend was paar jaar geleden ook niet zo'n lieverdje en heeft ook een taakstraf moeten doen, die hij wel heeft afgemaakt gelukkig.

Ik weet wat je bedoeld met het voor je houden, niet iedereen hoeft zoiets te weten. Ik schaamde me al diep als ik het dorp in moest, was bang dat heel het dorp ervanaf wist. Wat niet zo was maar zo voel je je wel.

Ook snap ik heel goed dat mensen hier schrijven dat het zijn eigen schuld is en dat jij er zelf voor hebt gekozen met hem verder te gaan. Ook ik koos ervoor om met mijn vriend verder te gaan. Snap je heel goed hoor!

Maar het is niet leuk en makkelijk.
    Denk maar zo, over 20 dagen is hij vrij en hij heeft geen moord gepleegd ofzo.

Dikke knuff en sterkte.

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Meid, die 20 dagen zijn zo voorbij! Gelukkig weet je nu waar hij is, en kun je hem opzoeken.

Geef je groot gelijk als je zegt dat je niet op commentaar zit te wachten hoor, zoals eerder al werd gezegd: Niemand is perfect. Fouten maken is menselijk! En het is gewoon niet nodig dat sommigen even hun mening moeten zeggen, het gaat er nu om dat je even wat steun nodig hebt!

Dikke knuffel voor jou!

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ja lekker toch, 2 weken volledig bij moeder en kind.
    Mijn man mocht bij de bevalling zijn en daarna hoefde hij twee hele dagen niet te werken. Daarna moest hij gewoon weer werken.

Dus als je vast zit krijg je lekker twee weken kraamverlof en dan ga je weer verder je straf uitzitten. Als je vastzit krijg je meer kans om je pasgeboren kind te zien dan wanneer je als brave jantje gaat werken :confused:

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja 2 weken ja, daarna een paar weken helemaal niet, en jouw man zag zijn kleine toch echt iedere dag.

Heel veel sterkte, ik heb gelukkig niet in dezelfde situatie gezeten, maar kan me voorstellen dat het niet goed voor je is nu.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meissie sterkte !

probeer maar rustig te worden nu je iets gehoord hebt van hem !
    voor jezelf en voor de kleine ! ook al is het echt niet leuk en makkelijk

dikke knuf en veel sterkte en ik hoop voor jou dat de 20 dagen zo voorbij zijn !
    er is er al bijna 1 om zo moet je maar denken
    en als straks de kleine er is ben je hier mooi vanaf !

10. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Hij heeft ook niet gestolen en taakstraf ontlopen :(
    Is het niet meer zo dat als je iets mispeutert dat je daarvoor gestraft moet worden? Ik vind het al heel wat als je de gevangenis uit mag om de geboorte bij te wonen, maar moet je ook nog echt verlof krijgen?
    Wat is dan nog het nut van celstraf opleggen als je voor allelei gebeurtenissen weer eruit mag? Wat is dan nog de straf?

Sorry voor de off-topic maar hier vallen mijn schoenen van uit. :(

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een bevalling een "allelei (?) gebeurtenis" ?
    Tsjonge.

Anywho, die 20 dagen zijn zo voorbij. Benen goed over elkaar houden en flink relaxen.

12. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Rot voor jou, wel terecht voor hem vind ik..
    Als hij mijn spullen steelt wil ik ook graag dat hij zijn straf krijgt.

Ik krijg echt een rot gevoel bij dit soort berichten, wil je echt dat deze man het voorbeeld is voor je lieve kindje?
    Meid sterkte..

13. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Als je niet wilt dat iedereen dit te weten komt, waarom sta je dan met foto's en al op het dit forum?

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ten eerste wil ik zeggen, dat ik het erg knap van je vind om hier je bericht te posten! Het is niet zomaar even iets en dat andere mensen dan zulke reacties geven, vind ik jammer!

Tuurlijk is het niet echt slim van hem geweest, maar ik snap dat je er mee zit.
    Mijn vriend was vroeger ook geen lieverdje en zat ook regelmatig vast.
    Dat was in de tijd, dat ik hem ( gelukkig ) nog niet kende!
    Paar weken terug, werd ik 's nachts ook wakker gebeld door mijn schoonmoeder, waar mijn vriend op bezoek was! Daar zit je dan om 01:00 's nachts recht op in bed, schoonmoeders aan de telefoon met als nieuws: Je vriend is opgepakt.

Gelukkig is hij snel vrij gekomen, maar aan deze arrestatie kon hij vrijweinig tot niets aan doen!
    Het was zelfverdediging en hij werd er voor opgepakt!
    Maar ik snap je gevoel echt!
    Als je er over wil praten PB me dan ;)

Dikke knuffel

15. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Je neemt kinderen met iemand die een strafblad heeft..wat verwacht je dat mensen dan zeggen? poedeliewoepsie kroeliewoelie wat zielig voor je? Alleen jij kiest wat je met je leven doet, dus je hebt hier zelf voor gekozen
    Nogmaals sterkte... dat zul je nodig hebben..

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Dikke knuffel voor jou, begrijp dat je je klote voelt...

17. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

streepjes ik snap niet waarom je zegt jij neemt kinderen met iemand die een strafblad heeft?

bedoel je daarmee dat alle mensen met een strafblad geen kinderen mogen? en dat TS deze ellende verdiend of iets?

Strafblad kan ook van paar jaar terug zijn. Kijk is niet slim van TS haar vriend weet ze zelf ook wel.

TS veel sterkte in ieder geval, is inderdaad niet leuk nee, en hopelijk is dan nu alles straks goed afgesloten!

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, en niemand kan veranderen....? :(
    Ben jij zo ontzettend perfect dan?
    Wat ontzettend kort door de bocht zeg. Je bericht komt érg cru over. Das toch nergens voor nodig?

Wendy: ontzettend veel sterkte de komende 20 dagen!

19. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Jeetje, net alsof hij iemand vermoord heeft. nee ik praat het niet goed, maar niemand is perfect ook jij niet!

@TS, de tijd zal sneller gaan dan je denkt. sterkte aankomende 20 dagen! Soms is het vervelend dat iemand die in zijn hoofd al verbeterd is nog moet boeten, helaas is het niet anders enige is accepteren

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Wow, wat een nare reactie zeg! TS vraagt niet om negatieve reacties, maar wil haar bericht hier posten, omdat ze zich ellendig voelt!
    Iedereen heeft vast wel eens iets gedaan waar hij/zij niet trots op is.
    Wil dat zeggen dat ze niet goed voor kinderen kunnen zorgen?
    Vind ik erg kort door de bocht!

Deel Deze Pagina