Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Meid, kan me heel goed voorstellen dat je in een dip zit...
    En ook nog zwanger dus de hormoontjes spelen ook nog mee...

Fijn dat hij kan regelen dat je op bezoek kan komen, dan heb je iets om naar uit te kijken (buiten dat hij over 17 daagjes naar huis komt natuurlijk ;))
    Je moet maar zo denken: Dat je hem voor die tijd nog een keertje ziet!

Dikke knuf!

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    heel veel sterkte meid met alles...

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ow sorry moderators ik wist niet dat jullie aan censuur deden.
    Voor de genen die niet weten wat censuur inhoud: ver het algemeen heerst de opvatting, dat censuur voor "criminalisatie" zorgt, van bepaalde acties, of van de (al dan niet suggestieve) communicatie van zulke acties. In moderne zin bestaat censuur uit elke poging om informatie, gezichtspunten of methoden van uitdrukking zoals kunst of schuttingtaal te verbannen. Het doel van censuur is om de status quo te handhaven, om de ontwikkeling van een maatschappij, of een afwijkende mening van een individu of een groep mensen, te onderdrukken.

Ik zal dus niets meer zeggen dadelijk word ik nog verwijderd van het forum.

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @TS: meid nog 17 dagen. Klets hier lekker van je af en we helpen je deze rot periode door.

@Streepjes: wat ben jij enorm kinderachtig. Bah!

5. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    jeetje zeg, 20 dagen maar liefst!

Er zijn hier zat mensen die hun man/vriend lange tijd moeten missen, door werk bv etc.

Allemaal maar een topic beginnen?

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    er blijven toch mensen bij hier die niet weten wanneer ze hun mond moeten houden...tjonge jonge...

fijn dat je op bezoek kan wendy.....dat zal wel even lekker zijn om effe van je af te praten.....

sterkte

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Misschien handig om eerst het gehele verhaal eens te lezen en dan pas te antwoorden.
    Tuurlijk zijn er vrouwen die hun partner langer moeten wachten, maar dat is natuurlijk ook van de situatie afhankelijk.
    Ik snap best dat ze hier graag haar verhaal kwijt wilt.
    Op jou antwoord zit ze denk ik helemaal niet te wachten...vraag me af waarom je in vredesnaam toch zo'n antwoord geeft.
    Reageer dan aub NIET :(

8. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    En sommige personen blijven ook maar doorzeiken hé?

Het is hier, lijkt mij, nog steeds geen kleuterschool.

Als iedereen nou eens gewoon op een volwassen manier met elkaar omgaat, word het een stuk rustiger. En als je niet als een normaal volwassen persoon kan reageren, doe het dan niet!

Wendy, nogmaals sterkte vanuit hier.
    Laat je niet gek maken.

Liefs Marieke

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vind het heel rot voor Wendy, heb ik al gezegd.. maar

Vind het gewoon schandelijk dat iemand die in bak zit binnen 3 dagen al 20 minuten aan de telefoon kan/mag zitten met zijn vriendin.. sorry maar het Nederlandse rechtssysteem is in mijn ogen echt een lachertje.

Vind het daarbij ook vreemd dat hij nog bezoek mag krijgen in de 20 daagjes die die moet zitten.

maar goed, dat is een ander verhaal ;)

10. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    En voor de meiden die het Nederlandsrechtssysteem zo mild vinden, we doen gewoon net als in landen waar de handen er nog gewoon worden afgehakt als je iets steelt. Gooien ze daarna nog even een paar maanden in de cel waar ze half uitgongerd worden en mishandeld.

Dit zijn dan ook de landen waar oude mannen nog met jonge meisjes (10 jaar of jonger) mogen trouwen en vrouwen verkrachten en er mee weg komen, want ze wilde het zelf, want ze liet haar enkel zien.

Lekker hé? Kei Harde rechtssystemen.

Nee, doe mij dan maar het Nederlands rechtssysteem.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja, want een tussenweg is er natuurlijk niet he.. :(

12. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Nou, ik zie geen westerse landen, die voor een diefstalletje mensen weken of maanden opsluiten.

13. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik moet zeggen dat ik niet alles heb gelezen. 27 pagina's vond ik een beetje veel.

maargoed, ik vind het heel lullig voor je dat je je vriend zo moet missen. Vooral nu je zwanger bent. Ik kan me voorstellen dat je je alleen voelt.
    maar ik moet er wel bij zeggen dat het natuurlijk niet uit de lucht komt vallen. Ik bedoel hij had ook gewoon zijn taakstraf kunnen doen bijvoorbeeld. Ik lees dat hij daarna nog een paar keer met de politie in aanraking is geweest. Waarom? Waarom houdt hij zich niet gewoon rustig en bouwt hij een leven op.
    Misschien leert hij nu dat zijn acties (in dit geval het niet nakomen van zijn taakstraf) gevolgen hebben.

Maar goed, nog maar twee en een halve week en dan is hij er weer. Probeer een beetje afleiding te zoeken. Misschien 's avonds lekker bij vriendinnen langs of bij je familie.

Sterkte!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Daar heb ik het toch ook niet over..

Vind het gewoon frappant dat iemand die in de bak zit na 3 dagen al 20 minuten met zijn vriendin mag bellen.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wil even een stukje quoten waarin ze uitlegt dat hij schijnbaar wel zijn beste beentje voor heeft gezet..

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

zal ik je nog wat sterkers vertellen mijn tante ik bijna een jaar geleden vermoord door haar ex na 3 dagen nog voor de begravenis mocht hij bellen.en belde hij zijn stief kinderen dus de kinderen wij hun moeder net was vermoord.

17. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    O sorry! dat had ik dus niet gelezen.

18. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    ik hoor het vaker hoor iemand die nu opgepakt wordt, 2 jaar later wordt veroordeeld en 4 jaar later moet gaan zitten....lekker systeem hier in nederland!

nou wens je sterkte en het zijn gelukkig maar 20 daagjes!

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tsjonge, over het wel of niet goedkeuren van zijn gedrag of het rechtssysteem zouden jullie een discussie moeten aangaan met haar vriend wanneer hij een topic had geopend. Wat heeft de ts aan dit soort reacties? Zij is zwanger, en moet haar vriend om wat voor reden dan ook 20 dagen missen.

Wendy: Wat vervelend voor je meid! Gelukkig heb je hem al even kunnen spreken en zie je hem snel weer! Hou je taai!

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wendy, ben je op bezoek geweest vandaag? Hoe was het, en hoe voel je je nu?

Voor sommigen van jullie: Hou op met dat kinderachtige gedoe zeg....
    Dit is GEEN topic om je mening te geven en je eigen conclusies te trekken, maar om iemand te steunen!
    Hoezo plank voor de kop.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina