Dit is in elke gevangenis anders...Er zijn idd gevangenissen dat net een hotel lijkt...Maar waar hij nu zit niet... Dat is de slechtste gevangenis die ook sluiten moet met 2013 vanwege de veiligheid die beneden modaal is. Hij heeft geen pc,geen playstation,en al helemaal niet zelf koken...hij krijgt magnetronvoer dat t.h.t 2015 is...Dus niet te eten... Ik begrijp je mening wel en deel die ook..Maar nogmaals niet elke bajes is hetzelfde.
Zo bedoelde ik mijn post niet. Ik zei alleen maar dat het logisch is dat hij niets beslist over wat hij wel of niet mag, want zo is dat eenmaal in de gevangenis en dat het wel degelijk geld kost dat hij daar zit.
Heb niet alles gelezen, omdat ik erg moe word van de oordelen die andere mensen zich steeds menen te permiteren. Dit gaat helemaal niet meer over het feit waar ts het topich mee is gestart. In mijn ogen mag je op deze pagina lekker je gal spuien als je het moeilijk hebt, als blij bent, als je kwaad bent en als je verdrietig bent. We hebben allemaal gevoelens die we af en toe kwijt moeten toch? Het is voor ts toch niet leuk dat ze haar vriendje moet missen? en in haar emoties en hormonen zal ze zeker teleurgesteld zijn dat ze hem maar 1 keer in de week mag bezoeken. Laat haar dan lekker ff klagen zeg! en hou je mening voor je. Ze vraagt steun en geen belerende preken. Zo.....dat is ook weer even gezegd!
@nicole26: dat is nogal moeilijk...Ik begrijp dat dat wel het beste is..Ik laat me dan ook nog lekker snel op de kast jagen...Ik kan het niet hebben dat er of niet of verkeerd gelezen wordt. * ik denk dat ik nu dus ook haar lekker laat praten ik krijg nogal het gevoel dat ze het erom doet * @ Freggle: Dank je wel...!
Ik had mezelf voorgenomen niet meer te reageren, omdat hier van alles verdraait wordt, maar 1 ding vraag ik me toch af: Sorry hoor wendy, maar je zegt tegen iedereen die anders reageert als jij dat ze het erom doen. Dat slaat toch ook nergens op? Succes met de rest van de tijd uitzitten. Gelukkig is het maar iets meer dan 2 weken nog, dat is zo voorbij.
hai wendy wat wendy zegt klopt! ze moet geld storten hij kan daar telefoonkaarten van halen om haar te kunnen bellen de meesten zitten zo 22 a 23 uur op cel met nog een gedetineerden in 1 uurtje dat ze reacreatie hebben mogen ze bellen luchten en roken..... wendy.... zit hij in het huis van bewaring? mijn vriend is toen naar half open gegaan daar mocht hij 1 keer in de maand 1 weekend naar huis.... ow wat schandalig hij moest toen 3 maanden zitten das wel wat langer..... als hij in hvb zit wordt hij vast niet meer overgeplaats of wel? zoals ik al eerder zei mensen die moorden en verkrachten lopen vrij rond! mensen met een open staanden boeten pakken ze op.. weten ze wel op te sluiten( geld he zo is het) taakstraf niet voldaan prima ook hupa cel in maar een verkrachter/oplichter/moorderenaar/of mishandelingen/ pffffffff loopt zo de woutenkiet uit .... zucht .... geen bewijs mijn mening nederland is gewoon een zooitje ze mogen het allemaal welis beter gaan regelen voor de echten moordernaars/vekrachters/noem maar op zwaren straffen maar voor een openstaanden boetes nou meteen de bajes in gejoekeld te worden... of een taakstraf maar dat ligt wel aan de taakstraf wat daarvoor afgespeeld heeft zoals kleine dilicten moeten ze andere maatregels gaan nemen vind ik kijk opsluiten kost ook geld! ik vind dat ze mensen moeten opsluiten die het echt verdienen, niet voor een klein dilict openstaanden boete of wat dan ook onzin! maar alsnog dit is mijn mening klaar
Cherrylein ik zeg toch duidelijk ze en niet iedereen. Maar goed Inderdaad nog 16 dagen...Het begint nu een beetje te wennen...Heb nog geen jankbui gehad vandaag. Zoals jij het zegt iets meer als 2 weken klinkt het een stuk minder...We hebben morgen een kwart achter de rug
Nee, het viel me op dat je zo over meerdere mensen doet die een andere mening hebben. Ja die 2 weken duren vast niet heel lang. Je kan het ook zien als 2 weken nog even helemaal voor jezelf natuurlijk, of hou je niet van alleen zijn? Dat zal je straks met een kiddie niet meer tegenkomen denk ik
Hij zit in een PI (Penitentiaire Inrichting ) Ik zou niet weten of hij wordt overgeplaatst... Khoop t niet want brengt dan weer een hoop geregel met zich mee...maar ja...Mocht het wel zo zijn...jammer dan...Het zij zo.
Opzich vind ik het niet erg om alleen te zijn...Soms zown momentje is geen probleem maar hele dagen zonder hem is toch ff slikken... Ik begin wel de voordelen te zien het blijft netjes Als ik moe ben ga ik lekker slapen... (ik ging altijd tegelijk slapen anders kon ik niet slapen) Ik slaap genoeg...Alleen wat ik al zei...Als ik nu vroeg ga slapen is het zo morgen maar werd vanmorgen om 06:00 wakker pff...Dan moet je toch je dag zo beetje proberen te vullen.
Ja dat klopt helemaal Mijn stiefvader heeft in een paar jaar een aantal keer gezeten voor geweld...in de P.I. Maar das een heel ander verhaal Heb nou ook geen contact meer mee! @TS Hoe gaat het nou met jou?
als je je boetes niet betaald mag je die uit gaan zitten zeker wel..... het is na een aantal aanmaningen maar.... onzin ik vind niet dat je daar iemand vast voor hoeft te gaan zetten jij wel?
Tegenwoordig kan dat niet meer volgens mij..je boete uitzitten Een kennis van ons had ook een boete open staan en werd na de zoveelste aanmaning opgepakt Maar hij moest net zolang zitten totdat de vriendin de boete alsnog betaalde...
Toch even opgezocht wat er gebeurd als je een boete krijgt: -minnelijke schikking - dagvaarding - bezoekje aan de politierechter - uitnodiging tot betalen van de Ontvanger van de Penale Boeten - 2de uitnodiging tot betalen van de Ontvanger van de Penale Boeten - aanmaning gerechtsdeurwaarder - rappel gerechtsdeurwaarder - laatste waarschuwing gerechtsdeurwaarder - betekening bevel tot te betalen gerechtsdeurwaarder - beslag ( uitvoerend op roerende goederen ) door de gerechtsdeurwaarder - openbare verkoop van de inbeslaggenome goederen - indien de opbrengst van de verkoop nog niet voldoende was op de kosten van de gerechtsdeurwaarder te betalen + boeten , intrekken rijbewijs door de procureur en ik vond: Weggebruikers die overwegen hun verkeersboete niet te betalen krijgen niet alleen een substanti?le verhoging van het boetebedrag, maar lopen ook de kans dat ze een deurwaarder langs krijgen of dat hun rijbewijs of auto wordt ingevorderd. In het uiterste geval lopen zij de kans te worden "gegijzeld"; zij moeten dan - per overtreding - maximaal zeven dagen de cel in. De boete blijft dan overigens openstaan. Dus je kan uiteindelijk wel in de cel komen idd
de dagen dat je zitten moet hangt af van de hoogten van de boeten...... ik geloof zo uit mijn hooftvoor 1 dag 50 tot 60 euro uitzit per dag
pffffffffffff wel of niet zitten voor een boete, erg off topic he ? @TS hoe is het nou? weer een dag minder. Las vandaag gelukkig geen huilbui gehad! Nog even doorzetten meid nog 17 dagen je komt er wel !
Het gaat vandaag een stuk beter... De telefoon ging om 14:06 maar ik hoorde niets... Ik denk dat dit m was...Aangezien er niemand anders belt naar mijn huistel (op verzoek) Ik heb de oplossing gevonden als ik me ff kut voel.. En das een brief tikken naar m...Zo krijgt ie van elke dag minimaal 5 velletjes post...Dan zijn het niet alleen teksten dat ik m mis...anders wordt hij er ook ellendig van...Maar een beetje wat ik heb beleefd heb op dat moment enz. Zo heeft hij wat te lezen...Ik wacht nu alleen op brieven terug...Ben benieuwd wanneer dit is...Aangezien ze de postzegels in beslag hebben genomen...
@wonders nog 16 heh haha... Hij komt met pasen vrij... Je kan je voorstellen dat pasen nu even de beste feestdagen zijn...Wij doen hier normaal nooit aan haha...Nou nu wel
Kan me voorstellen dat je het nu de beste feestdagen zijn Je mannetje komt dan weer terug en dan lekker een paasontbijtje eten Nou hopelijk is het snel pasen