Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Poeh hé, wat een knappe en volwassen reactie *applaus*
    Deze reactie van jou kan mooi op de volgende pagina in de Hitkrant.

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht

Whahaha!
    Hier ook!
    Heb mijn reactie in de eerste pagina`s al gegeven,maar mijn mening is een beetje bijgesteld door het gezeur van de vriend van TS.

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik vind het erg voor TS,haar vriend heeft fouten gemaakt en in principe boet zij nu even hard mee omdat ze hoogzwanger thuis zit met gierende hormonen en geen vent die haar kan bijstaan.
    Maar het irriteert mij dat haar vent tegen haar nu zeurt over hoe slecht hij het heeft,terwijl zij alleen thuis zit en zich nog meer zorgen gaat maken over hoe het met hem is.

Wees een echte kerel,denk aan je vrouwtje die thuis zit (en zich zorgen maakt om jou) en hou gewoon je mond over hoe slecht je behandeld wordt.
    Uit alle verhalen maak ik op dat hij vooral zichzelf erg zielig vind en totaal geen rekening houd met jouw gevoelens.
    Jij zit thuis en maakt je zorgen,hij maakt dat nog erger om zich een beetje aan te stellen!
    Kom op hey,hij moet een paar dagen zitten,geen levenslang.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik moet ook zeggen dat hij zijn 20 dagen niet als een kerel uitzit, hij zou even op zijn tanden kunnen bijten en alles even kunnen accepteren voor wat het is, het is immers straf en dat moet ook zo voelen, daarmee zou hij jou een stuk minder belasten denk ik, je bent ook gevoeliger nu je zwanger bent, houdt hij daar wel rekening mee? in mijn ogen niet als hij over het eten en zijn peukie gaat zeuren ;)
    sorry maar dat is mijn mening, laat je niet teveel meeslepen door zijn zelfmedelijden, jij bent er ook nog!

5. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    sorry hoor mamadelux

als jij dit tropic op de hitkranten vind lijken en beneden het zwangerschappagina niveau vind :-k
    waarom lees je het tropic dan en erger nog.... waarom reageer je dan neem die moeite dan ook niet [-X en ga ergens anders lezen als je het niet bevalt :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dus, als je een afwijkende mening hebt, mag je niet reageren? Kom nou....

7. LindaEjimofor

17 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ach , blikgroenten zitten ook booordenvol conserveringsmiddelen en toch eet zowat heel Nederland groenten uit blik. 8) Als die het kunnen vretuh dan kan bajusklantjuh het ook 2 wekuh lang vretuh, toch?. 8) :p

8. LindaEjimofor

17 mrt 2008
    44
    0
    0
    Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik dit topic ook een hoog " hitkrant " gehalte vind hebben.
    Als vriendlief werkelijk zo veranderd is en zijn fouten zou inzien , zou hij niet steen en been klagen over hoe slecht ze hem daar behandelen , hij niks te roken heeft enz enz....Ik heb er mijn twijfels over, sorry...Maargoed , dat is mijn mening en blijkbaar mag je die niet hebben en moet ook IK uit dit topic opzouten . 8)

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Beetje jammer dit... :rolleyes:

Een beetje begrip tonen voor TS is al teveel gevraagd hier..

Ik vind het logisch dat haar vriend niet zielig gevonden hoeft te worden. het is inderdaad zijn eigen schuld. Maar kan er dan niet een beetje begrip naar TS worden getoond? Het is niet haar schuld dat haar vriend vast zit!

Het enige wat ze wil is een beetje steun om haar door die 20 dagen heen te helpen, en wat gebeurd hier?

trieste bende hoor..

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Kijk, dat ben ik dan weer wél met maud eens..

En ergens denk ik Wendy dat je dat ook best tegen m mag zeggen..Ipv hem alleen maar te schrijven hoe lief je hem vindt en te zeggen hoeveel je van 'uhm'houdt en dat je op uhm wacht enzo..mag je m de volgende keer alstie belt en weer loopt te 'ouwekankuhrhoeruhn' over hoe slecht het allemaal wel niet is, best wel eens even flink de waarheid zeggen.
    Ik denk dan aan zoiets als: 'Oke, de afgelopen dagen waren voor jou en je stupid zelfmedelijden, de resterende dagen zijn voor mij! Verman jezelf, get a grip on yourself, je bent een vent, binnenkort papa, dus gedraag je daar dan ook naar!..Dan maar effe niet roken, vervelend voor je, maar hey ik heb nieuws voor je: ik 'mag'al 9 maanden niet roken"!Dus nou ga je vanavond lekker slapen, en morgen wil ik je niet meer horen jenken, maar ga je mij steunen en zeggen dat alles goedkomt!

11. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
  12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

right on! :thumup:

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Zo hey ik heb in stilte even dit topic doorgelezen.
    Maar ik snap niet waarom je vriend zo zielig doet.
    Het is ook helemaal niet erg dat ze wat strenger zijn daar.
    Als je hem alles bij gaat brengen leert hij het natuurlijk nooit.

Maar Wendy ik heb eigelijk een vraagje, wist jij dat hij zijn taakstraf niet had afgemaakt? en dat hij spelletje speelde met de justitie?

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    K ben nog maar op pagina 5 maar mn frons gaat steeds hoger geloof ik :rolleyes:

Tuurlijk is het kut voor de TS, maareh eigen keuze zowel van haar als van haar partner!

15. missyb

missyb Niet meer actief

Hij moet blij zijn dat hij niet in Bangkok Hilton in de gevangenis zit. :rolleyes:
    Waarom geld,rookwaren en schrijfbenodigdheden? en magnetron voedsel niet te eten? hallo wat denkt die dan? je bent in de gevangenis om iets te leren lijkt me :idea:
    Ik zou zoals eerder is geschreven ook eens proberen hij hoeft niet zielig te doen jij bent de gene die hier zielig is zo zonder vriend en zwanger.
    al is dat je eigen keus ook een beetje geweest als ik de rest zo lees

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: ..... :rolleyes:

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    =D> inderdaad...dat doe je helemaal zelf. Die mensen doen ook alleen maar hun werk. En ne aals er geen bewijs is kunnen zij nog zo graag willen maar ijzer met handen breken lukt ook hen niet...dus tjs lekker makkelijk kletsen zo....

Jeemig wat een gedoe! Jammer voor TS hoor, maar ja nogmaals eigen schuld van partner.

18. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    Nou mijn broek zakt hier ook echt vanaf hoor.
    Je flikt dingen in het leven wat niet mag en dan gaan janken als je op de blaren moet gaan zitten.
    Mijn dochter van 14 jaar zat 9 maanden in de jeugdgevangenis in nijmegen.
    Ze zat daar niet omdat ze wat had geflikt maar omdat het kind ODD heeft en ze op een wachtlijst stond voor haar behandeling, waar ze nu eindelijk mee bezig is.
    Zelf dat meisje heeft nog niet zo geklaagd dan dat jouw vriend doet.
    En zij zat onschuldig....dankzij de goede hulpverlening hier in nedereland!

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mooi gesproken! Want als iemand echt wil dan kan diegene best wel veranderen en het lijkt mij niet meer dan normaal dat hij er voor haar moet zijn nu. Hoe rot hij het ook vond. Zij had er last van van zijn gedrag..en dat was zijn keuze. laat hem dan nu maar laten zien wat hij nu anders gaat doen in de toekomst!

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zou toch maar ff beter lezen!
    Hij heeft helemaal niet gejankt, Zij moest huilen aan de telefoon..

En de TS vroeg niet om jullie mening..:(
    Dit is ook duidelijk gemaakt door de moderator!
    Ff wat beter lezen..!

Deel Deze Pagina