Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ Wwndyy - Hoe gaat het nu met je? Hou je het nog een beetje vol..? Hoeveel dagen moet je vriend nog..?

Liefs

2. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    met janken bedoel ik dat hij zit te klagen als een kleinkind

niet overal zout op leggen hoor!

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou, whatever.. :rolleyes:

Als jij dat vindt hou het dan lekker voor je..
    De TS vraagt niet om je mening..

4. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik vindt jou niet interesant genoeg om nog verder op je te reageren, de groeten!

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dan kunnen we de handen schudden want ik vind jou ook zeker niet interesSant ;)

TOEDELEDOKI.. :)

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Jemig meiden! ga elkaar lopen afzeiken bij het topic de klaagmuur ofzo..!

@TS: hoe gaat het met je? Nog wat gehoord van je vriend?

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home

geef eens door ;)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :)

Ben inderdaad benieuwd hoe het nu met TS gaat..en hoe vriend er nu instaat...

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Blaat blaat blaat..... Daar gaaaaaaaaaaaan we weer........
    :rolleyes:

Dit topic laat duidelijk zien, dat sommigen alleen maar lezen wat ze willen lezen, en hun mening willen opdringen koste wat kost.
    Of ze iemand anders daarmee kwetsen (in dit geval TS), zal hun een worst wezen.....

Wanneer je je mening wilt geven over het gevangenisleven, gerechtigheid, criminelen etc etc open je daarover een nieuw topic, dan kun je daar eindeloos discussieren.
    Dit topic heeft TS gestart om haar verhaal kwijt te kunnen, en wat steun te krijgen van mensen die haar begrijpen. En niet om zich een schuldgevoel aan te laten praten :)
    Lijk wel een papegaai, want ik heb dit geloof ik al meerdere malen gezegd.

Wendy, nog maar een paar daagjes meid, kop op, je doet het goed hoor! Ben wel van mening dat je moet proberen om je niet zo druk te maken over het feit dat je vriend het niet zo 'fijn' heeft, JIJ hebt het op dit moment het zwaarst, jij en de beeb! Daar moet je aan denken in de eerste plaats! Met je vriend komt het wel goed ;)

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Mee eens.. ;)

Ben benieuwd hoe het met de Ts en haar vriend is..

11. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    jesus zeg!

dat meisje wou idd haar hart luchten, en dat kan naar mijn mening ook, dacht ik zo?

Vind dan zo onvolwassen dat je dan zo moet reageren, ik bedoel het gaat omdat meisje, en niet om jou kind wat 9 maanden in de jeugdgevangenis heeft gezeten ongeacht ze schuldig was of niet.

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Blijf ik in ieder geval wel lang goed :)

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dat had ik de eerste dag al tegen hem gezegd toen meneer steen en been begon te klagen.. :thumup:

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Jaaa blaat blaat blaat. Doe jij niet precies hetzelfde onderhand...?

15. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    zoooooowwwww fuck!
    Ik heb dit ook allemaal even zitten lezen en ik begrijp sommige mensen echt niet hoor.
    JA haar vriend is fout.NEE hij zit niet in een hotel dus hij hoeft niet zo te janken voor de tijd dat hij daar zit want hij zit er niet voor niks.
    Maar volgens mij heeft wendy idd dit topic geopend om der hart te luchten.Dat mensen der vriend afzeiken tot daar aantoe want hij mag ook wel rekening houden dat elke keer waarneer hij haar belt hij niet zo tegen haar aan moet klagen omdat zij het wel moeilijker heeft dan hem want ZIJ is ZWANGER en kom op we zitten allemaal op dit forum omdat we iets met zwangerschap hebben dus we weten allemaal dat je in je zwangerschap de hormonen door je lijf gieren.Ookal wist ze dat dit kon gebeuren het is nog steeds niet LEUK voor haar dus haal je mensheid een beetje naar boven en steun haar met wat bemoedigende woorden of hou gewoon je MOND DICHT en ga lekker naar het topic WAT ETEN WE VANDAAG!En tja er zijn idd gevangenissen waar je slechter word behandeld dan bij een ander gevangenis en plus er zijn wel degelijk bewaarders die vinden dat ze grote ballen hebben en de pik op je hebben maar dat is het leven die mensen heb je buiten ook en nu is het alleen de pech dat hij even daar binnenzit.Ken ook politieagenten die buiten hun baan drugs dealen of zelf gebruiken of als ze een plantage leeghalen zelf een paar vuilniszakken met wiet achterover drukken die mensen heb je echt.Maar ja zoals ik al zei die mensen heb je in alle maatstaven van de maatschappij dus dat betekend niet dat alle politieagenten slecht hun werk doen.

Wendy ik hoop dat het goed met je gaat en met je baby ook.Je vriend komt snel weer thuis en hij overleefd het echt wel.Je zit nu in een kut positie en dat is klote zeker nu dat je zwanger bent ik vind het heel naar voor je dat er mensen zijn op het forum die niet het fatsoen op kunnen brengen je met respect te behandelen beetje jammer.Jij wilde even wat kwijt en dat is nu uitgelopen op een nutteloze discussie van 35 paginas.
    Jammer dat mensen dan gewoon Niet reageren als ze niks nuttigs te melden hebben.

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    ik snap niet wrom jullie je allemaal zo druk maken of dit wel of niet leuk voor TS is..ze heeft zelf gezegd dat ze er wel wat aan heeft omdat ze wel afleiding heeft, ze heeft zelf gezegd dat ze alle meningen respecteerd en ook aan wil horen en ze heeft zelf gezegd dat ze dit topic graag open wil houden..dus wat is 't probleem dan?
    Ik krijg het gevoel dat anderen er meer van maken dan het is.. (óf ts moet dit duidelijk aangeven)

17. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dat is precies hetzelfde wat ik me ook afvroeg toen ik de reactie boven jou las.

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou idd, je haalt me de woorden uit me mond..! :p

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Inclusief dat 'Jesus zeg' ?

:rolleyes:

20. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    sorry ik had dat niet gelezen niva in dat geval heb je gelijk en had ik dat hele stuk niet te hoeven tiepen

Deel Deze Pagina