Hoezo doe ik hetzelfde? Door te zeggen waar dit topic voor bedoeld is? TS geeft aan dat je ieders mening moet respecteren, en daar ben ik het mee eens. Maar doe het dan in een ander topic, niet hier waar het erom gaat om TS een hart onder de riem te steken. Denk niet dat het voor haar prettig is om telkens te moeten horen(lezen) dat het haar eigen schuld is etc. Ergens snap ik wel dat dit onderwerp een discussie uitlokt. Maar soms is het beter om je mening voor je te houden, zodat iemand niet onnodig gekwetst wordt.
haai meiden. Idd maar weer bak popcorn erbij... Hitkrant gehalte Mooi woord... Maar als je dit echt vind waarom moet je mij daarmee opzadelen? Blijkbaar vind je de hitkrant een leuk blad.. Ik heb vandaag een brief gekregen hier ff een stukkie tekst...Van mijn lief. Ik voel echt spijt dat ik je dit aan doe... Ik hoop dat dit alles snel voorbij is...Dit is de laatste keer dat ik vast zit in mijn leven! En geloof me dat ik echt wel tegen hem heb gezegd dat ik dit echt niet nog een keer wil mee maken... Dat ik boos ben over waarom hij niet gewoon naast me zit...zoals het hoort... Willen jullie dan serieus alles van a tot z weten...? Laat duidelijk zijn dat ik over hoe hij behandeld wordt ik meer over zit te klagen en te jammeren...hij stelt me gerust...en hebben t aan de tel constant over mij...hoe het met mij en de beeb gaat! Tis eerst een zware misdadiger...Nu wordt het een egoistische klootzak...wat is het straks?...Ik maak me zorgen...Ben nou eenmaal zorgelijk ingesteld. Ik wil dat t goed gaat met me mannetje! Is dat zo slecht? Met mij gaat het een stuk beter! 2 dagen niet gehuild...Vandaag pas weer nadat ik zijn brief heb ontvangen...Maar dat is denk ik wel logisch. Ik ben weer wat dingen aan het ondernemen...t grijze wolkie verdwijnt...Nog 12 dagen te gaan... Ik las ergens een stukkiej over dat er een dochter in een instelling terecht kwam...dat er dus idd wel ergere dingen zijn...Ik kan je vertellen dat mijn vriend hierover mee kan praten... Die heeft ook een half jaar in zown instelling/inrichting moeten zitten...En de experimentele medicijnen toegediend moeten krijgen...Terwijl hij alleen maar hulp nodig had voor zijn afwijking...pdd-nos. Dus ik begrijp je volledig. Ik ga lekker me bedje opzoeken... Morgen nog 11 vrijdag zie ik m dan nog 9...Is de tien ook uit het getal
Ik denk niet dat 'we '(ik tenminste niet) tegen je zeggen dat je hem een schop onder zn hol moet geven, omdat we het slecht van jou vidnen hoor. Ik denk juist tegenovergesteld..dat we snappen dat je bezorgd bent en over hem inzit enzo, maar dat wij dus uit 'bezorgdheid'(in andere mate) jou proberen op die manier te steunen.. Met alleen maar meebrullen en jaknikken kun je ook niks.. en je vriend heeft pdd nos?....damn
Wat leuk dat je een brief van je lievie hebt gekregen.. Idd morgen nog 11 dagen..Zijn zo voorbij.. Nog even volhouden dus.. Liefs
wwndyy: Ik vind dat je het goed doet meis, nog even doorzetten en dan is je mannetje er weer! @ de rest (die zich aangesproken voelen) :
begrijp ik ook...Heb al eerder (weet mijn god niet welke pagina...zijn er inmiddels zo veel) gezegd dat ik stop met huilen want bereik daar niets mee... Ja me vriend heeft pdd-nos...?
Komt goed...Zonnetje schijnt...dus lekker naar buiten...Wat me weer genoeg afleiding brengt en de dagen goed door laat komen...
Gewoon heel veel leuke dingen gaan doen, zodat je weinig tijd hebt om je suf te piekeren.. Die daagjes zijn zo om, en voor je het weet is ie weer thuis! Dan kunnen jullie samen lekker van de laatste loodjes gaan genieten en je voorbereiden op jullie kleintje!
@ wwndyyIk kom ff weer vervelend doen. Ik vind het goed van je dat je in hem gelooft en blijf hem vooral steunen. Besef echter wel, dat hoe zo'n spijt hij nu heeft en hij nu echt meent dat dit nooit weer gebeurt, is zijn gedrag wel typerend voor pdd-nos en is de kans erg aanwezig dat hij vervalt in oude gewoontes, ook al bedoelt hij dat niet zo. Wat ik, en anderen hier al eerder hebben gezegd dat mede door zijn uitspraak dat hij met de politie een spelletje speelt (wil je niet uit je luchtbel prikken) maar dat zegt opzich wel dat dit soort gedragspatronen voor hem heel moeilijk te doorbreken zijn. Ik hoop voor je dat het afgelopen is, maar mij lijkt het dat hij zonder intensieve professionele begeleiding de kans groot is dat hij in dit cirkeltje terugkeert. Nu, volgend jaar, wanneer dan ook. Als hij echt pdd-nos heeft is dat heel erg lastig om mee (samen) te leven. En sta je altijd voor verassingen. Natuurlijk moet je positief zijn, maar ook reeel blijven Ik heb zelf een dochter met pdd-nos/odd/adhd. Met het Hitkrant gehalte doelde ik niet zozeer op het originele verhaal van dit topic, maar de belachelijk puberale uitingen van "politie-haters" e.d Ik ga er van uit dat jij, een volwassen vrouw, die op het punt staat moeder te worden, wel begrijpt dat zulke opmerkingen niet bepaald getuigen van volwassenheid.
Fijn dat je een brief heb gekregen, lijkt mij beter dan aan de telefoon van de zenuwen vergeet je vaak wat je heb gezegt en nu kan je alles keer op keer lezen. Ik denk wel dat hij zijn lesje heb geleert. Wat zullen jullie dolverliefd zijn als jullie elkaar weer zien, dan besef je weer wat het is om bij elkaar te zijn
Mooi zo..! Ja klopt ze zeggen dat het mooi weer wordt deze week dus idd lekker naar buiten..en met je hond bull.. vindt ie vast wel lekker.. Tenminste onze hond die geniet ervan met dit weer en dan is hij zo vrolijk.. En een beetje afleiding is idd goed..
Wat fijn dat je weer een brief heb gehad van je mannetje En nog 11 daagjes en dan is hij weer bij jullie Nog ff volhouden he Mooie hond heb ook trouwens hihihi...heb ff op je site gesneupt ihihihi
@wwndyy: Fijn dat die brief je wel ook een goed gevoel gaf naast het verdriet natuurlijk. Ik hoop echt dat je vriend het waar kan maken. En wellicht is ondersteuning ivm PDD-NOs nog niet zo'n gek idee. Succes meid!
Pdd nos is wel heftig lijkt me. Maar ik vroeg me af hebben ze daar ook een soort van therapie voor. Teminste dat had ik ergens eens gelezen.