Wendy zit volgens mij gewoon lekker ergens op een terrasje met een sapje in dr hand.. zouden wij ook moeten doen
heey wen alles goed? nog effe meisss trek je toch niks aan van sommigen hier! lees lekker de berichten van de mensen die je wel een hart onder de riem steken daar heb je veel meer aan... iedereen mag zijn mening hebben tuurlijk maar de positieven dingen moet je onthouden en die dingen van jouw vriend weet jij zelf het besten meid!
Heey meiden... Geen terasjes voor mij vandaag! Wat een ***** dag. Vanmorgen moest ik om half 11 bij de Vk zijn. Die heeft me doorgestuurd naar t ziekenhuis voor een dagopname...BLEH...Precies als me ventje er niet is! Er zaten weer eiwitten in me urine...en sterretjes zien doe ik nog zo nu en dan...Bloeddruk is constant goed geweest... daarom door naar het ziekenhuis...De vk wist ook niet goed te vertellen waar het vandaan kwam...Afijn...Hartfilmpje van de kleine gemaakt...Bloed geprikt (flinke bloeduitstorting erbij )...Urine na gekeken en een echo van de kleine...Alles zag er weer goed uit...Maar weer eiwitten...Nu moet ik vanaf morgen ochtend 08:00 tot vrijdag 08:00 me urine opvangen in grote kannen..(moeders voor moeders idee) En me dagcruve voor suiker moet ik morgen ook doen...Vrijdag krijg ik de uitslag...Ik moest nog wel ff in een potje plassen want ze waren vergeten het op blaasontsteking te testen... Terwijl ik hiernaar tig naar gevraagd had...Want dan schijnen er ook eiwitten in je urine terecht te komen.. Heel verhaal pfff... Was nog stressen ook...had om 4 uur een afpsraak...Die ik echt niet verzetten kon. Vandaag dus een *&&#^%$#& dag... Baal ervan dat dit soort dingen precies moeten gebeuren als je ventje er niet is...Gelukkig waren er wel mensen mee maar toch...Je mannetje mis je dan echt wel naast je. Vandaag hem ook helemaal niet gesproken...Hopelijk morgen weer en anders zie ik m vrijdag...pff
Jeetje wat balen zeg Wendy. Je hebt dan wel een hele erge rotdag gehad. Maar wel gelukkig dat de echo er goed uit zag zeg. Maar je had teveel eiwitten in je urine wat houdt dat dan in? want ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal weet hoe dat zit.
Met mijn verdere klachten...Pijnlijke schouderbladen eiwitten in urine en sterretjes zien...duit dit op een zwangerschapsvergiftiging maar omdat daarbij dan de Bloeddruk dan ook nog eens hoog moet zijn...Zou dit dus idd echt een het geval zijn... maar mijn bloeddruk is mijn gehele zwangerschap goed geweest... geen 1 x te hoog...Dus het is een raadsel voor de VK waar het vandaan komt...
hey meid, hoe gaat het nu met jou? En met je ukkie natuurlijk? Weet dat dit allemaal erg moeilijkvoor je is, maar troost je, de dagen worden langszaam minder. Hoop dat het straks allemaal afgehandeld is, en dat je ventjen ooit meer vast komt te zitten, en dat jullie gewoon lekker een gezinnetje zijn, die trots zijn op hun kindje. Meissie sterkte als je zin heb om te praten je kunt altijd pben, suc6 en sterkte En doe rustig aan, maak je koppie niet al te gek, en ga iets doen waar jij je goed bij voelt.
@ Wendy, ik lees dat je je niet goed voelt, en ik wil je even heel veel sterkte wensen. Helemaal niet fijn als je je fysiek niet goed voelt en allemaal tests moet ondergaan net nu je vriend er niet is. Nu kun je zijn steun natuurlijk heel hard gebruiken, ookal is hij in gedachten natuurlijk bij je. Wat betreft PDD Nos, ik weet er wel een beetje van, en dat is volgens mij best heftig. Ik krijg alleen maar meer respect voor jou dat je je vriend steunt in deze moeilijke tijden terwijl je jezelf ook nog eens niet goed voelt. Wat ben jij een sterke vrouw! Ik wil je heel veel sterkte en beterschap wensen, en gelukkig is je vriend snel weer bij je en kunnen jullie samen de rest van de zwangerschap tegemoet. liefs mamatoB
hey! Vandaag bij me mannetje geweest Wat een gedoe zeg...Bleh...Het was wel heel bizar om hem te zien...Hij zag er slecht uit Hij ging weer bezoek proberen te regelen voor de volgende week...Zo breekt het een beetje de week. Ben iig blij dat ik hem even heb kunnen zien. Ik heb er gelijk maar een dagje uit van gemaakt...Op een terrasje gezeten in r'dam. Van de zon zitten genieten... Tis echt zo raar daar. Ik zit op de hoek van de straat op een terrasje en 10 meter verder zit de gevangenis...Echt vreemd! Hier gaat het met ons (kleine en mij) goed Urine en bloed waren gelukkig goed...Geen eiwitten in gevonden...Pff gelukkig...Ik ben nu wel alleen verschikkelijk moe! Begint me allemaal een beetje op te breken mja...! Zodra ie naast me ligt...slapen..slapen...en nog eens slapen haha... Khou jullie wel op de hoogte Kwil jullie nogmaals even bedanken voor jullie steun en opbeurende woorden...Die hebben me toch wel goed gedaan! Groetjes
Heey Wendy, Is wel dubbel he, aan de ene kant is het heel fijn dat je je vriend even hebt kunnen zien, maar aan de andere kant had je hem het liefst mee naar huis genomen..... Maar goed, je hebt hem even gezien, en het duurt nu niet meer zolang! Goed zeg, dat ze niks hebben gevonden in de urine en het bloed! Dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken!
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit is ook weer klagen, maar dan nu over de hulpverlening. Laat ik het zo zeggen, dat hulpverlenend nederland meer administratieve verplichting heeft dan menig andere tak binnen nederland. Daarnaast is het niet dusdanig gefinancierd dat de hulpverlening de capaciteit van de nederlandse hulpvraag aan kan. Maar dit is ook weer offtopic. Hetzelfde als de opmerking over dat gevangenissen wel of niet hotels moeten weten en dat er wel of geen politievrienden zijn. Zonder gevangenissen en zonder politieagenten hebben wij nederlanders geen grenzen, die we gezien de overbevolking in de gevangenissen/jeugdcentra etc duidelijk nodig hebben. Ik ga geen pleidooi houden, want dan typ ik me 3 pagina's vol. Waarom ik eigenlijk reageer is om te zeggen dat ik nogmaals de mening van een Moderator heb gevraagd, om te oordelen of er hier dus niet teveel off topic gegaan wordt. Gezien bovenstaande maak ik me daar ook schuldig aan. Mede daardoor merk ik hoe snel je geneigd bent om off topic te reageren, gezien de reacties en frustraties van andere mensen. Dus bij deze... misschien kunnen we gezamenlijk ten behoeve van de steun aan TS, onze trots en mening even aan de kant schuiven, en bewaren voor een goed debat tijdens een andere gelegenheid? Hopende u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, verblijf ik u
Heeey Meiden!!! Ik wil de meiden die me (cyber)steun hebben gegeven en de lieve oppeppende woorden hebben geboden de afgelopen 18 dagen...Onwijs bedanken!! Ik heb hier veel me ei kwijt gekunt al bracht dat soms wat flinke discussies met zich mee. Maar ik vond het de moeite waard...! Zo had ik nogmaals toch de nodige afleiding! Dus meiden nogmaals...BEDANKT!! =D> Mijn mannetje komt morgen (1 dag eerder) thuis...Dit i.v.m. ze zondags geen mensen vrijlaten. Liefs, Wendy
hey meid wat een geluk zeg dat je mannetje morgen al komt!!!!! Geniet er enorm van(zal wel lukken denk ik )
o das snel! heerlijk kunnen jullie morgen alweer bijelkaar zijn! Fijn dat ie de bevalling niet heft hoeven missen. Moet echt moeilijk zijn geweest, ik heb je eerste bericht gelezen toen en daarna was ik het topic kwijt/vergeten