Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    heeeey wendy

eindelijk ben je er vanaf...... en zit je nu lekker te genieten van de zon samen met je mannetje 8) voor jouw ook een =D> applauss =D> voor het cool blijven sommige recaties hier konden het je nog welis zuur maken...
    ik ben blij voor je meid geniet sampjes van de laatste lootjes :)

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hoi Wendy, wat fijn dat je mannetje weer thuis is!
    En nu lekker genieten he!

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat fijn dat je man weer thuis is zeg.
    Geniet er maar lekker samen van.

4. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Hey hallo...

Nou hier de vriend van Wendy...
    Eindelijk lkkr vrij en kan weer gezellie bij me zwangere huismus zijn :p
    Ik hoorde/las van een hoop mensen veel meningsverschillen... Gelukkig zijn we een vrij land om dat te mogen uiten... Helaas zaten er een paar WIJVEN echt te zaniken op en of over mij... Wrm dat zo moet...? Maarjah de mensen die Wen een goed gevoel hebben gegeven, wil ik graag bedanken natuurlijk... ;)
    Merk dus ook wel dat ik niet de enige vader wordt of ben die in aanraking is geweest met Politie en of Justitie...

@ Zwitsel:
    Ik weet niet of je het weet, maar dat over je politievriend... Moet je OOK voor uitkijken... 90% van die kakkerlakken zijn zo corrupt als de pest...!!! Grammetje wiet in beslag genomen door oom agent en wie smoked het dezelfde avond...??? Kom op zeg...! Ze is niet meer alleen en is onwijs gelukkig...Mijn meissie valt nou eenmaal op een beetje "Zware Jongens"... :p i.p.v. op die "Daapies" ;)

@ Alle andere zeurkousen...!
    Kijk eerst naar jullie eigen nutten loze leventjes... Jullie kennen het woord "Leven"niet dan...
    IK ben van MENING... dat ik mijn kinderen strax ook leuke verhalen kan vertellen over vroeger... Wat mijn ouders ook naar mij hebben gedaan... Wat je dan nu krijgt is van dat tijden zijn veranderd en dat dat allemaal niet meer kan... O nee...?? Moet jij eens kijken... :p Maarjah het is niet aan jullie verstand te brengen dat ik iemand en velen anderen trouwens ook, niet op zo saai leventje zitten te wachten... ;) Maareuhh... ik ben helemaal clean van alles omtrent Justitie en hoef nergens meer voor om te kijken... Is dat niet iets waarop jullie trots kunnen zijn na al dat AFGEKRAAK naar mij...? Ohw en slecht voorbeeld voor m`n kinderen...? Wat een BullShit...! Hebben jullie wel eens een ECHT voorbeeld ouder mee gemaakt... Voordat jullie zelf ouders werden...? Maarjah... Weetje... Zeur lekker verder als jullie oogkleppen willen dragen, maar val anderen daar niet mee lastig...!

Maareuh... Wij wensen jullie toch nog fijne paasdagen... ;)

Greetzzz "De Bajesklant"

(PS.: Dit topic mag van mij op slot... Afz: wwndyy)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    *kots*

Van mij hadden ze je lekker mogen houden daar, blijkbaar ben je niet voldoende afgebeuld.

Wendy: Sterkte met je 'zware jongen'

6. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    zucht............ :rolleyes:

7. yelena

yelena Lid

10 apr 2009
    22
    0
    0
    nou,en ik vond het zo goed van Wendy dat ze er boven stond.Gewoon dr eigen ding deed en niet reageerde op alle kritiek.

moet zeggen dat je vrouwtje dus wel iets volwassener is dan jou!

8. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik ben echt blij voor jullie dat jullie weer samen zijn en ik kan wel begrijpen dat je geirriteerd bent over hoe mensen over je denken.Dat je in aanraking met justitie bent geweest zegt idd niks over hoe jij als vader zou zijn!Ken genoeg mensen die voor veel erger hebben vast gezeten enne het zijn top vaders hoor maar ja ik snap ook dat mensen vonden dat het een beetje je eigen schuld was maar ik begrijp ook dat je dat zelf ook snapt.Ik wens jullie fijne paasdagen en geniet straks van jullie kleintje

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    fijne dagen terug !

en veel geluk met de kleine ...

geniet er maar lekker van !!

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth

:rolleyes:

Te zielig voor woorden, mag de persoon waar jullie je vooroordelen over hebben ook even zijn verhaal doen? Zou het zelf ook niet leuk vinden als er zo achter mijn rug over me gezanikt werd....

Fijn 'bajesklant' ;) dat je weer bij je vrouwtje bent, verwen haar maar lekker die laatste weekjes! En al dat domme gel*l hier, niks van aantrekken, sommigen hebben niets beters te doen dan zich druk te maken over anderen ;)
    Fijne paasdagen!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik sprak nog redelijk positief voorheen hoor, en had op een gegeven moment nog redelijk respect voor Wendy en heb geprobeerd haar wat op te beuren. Maar dit verhaal wat net geplaatst is door meneer himself.. nu hij komt hij bij over als een stuk tuig. Over WIJVEN praten, politie zijn kakkerlakken corrupt, zijn meisje valt op 'zware jongens' ipv Daapies? (geen idee wat daapies zijn trouwens, mietjes? Omdat mijn man niet in de bak zit/zat? :( ), iedereen die er wat op heeft gezegd heeft maar een 'nutteloos leventje'?, en ik heb mijn kinderen straks 'niks spannends' te vertellen?

Ik druk mijn kinderen later op het hard zich verre te houden van zulke types met zulke praktijken.

12. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hai hai

eindelijk thuis bij je vrouwtje !
    geniet er lekker van
    enne tja sommige hier tja dat is en blijft zo!
    maar goed je bent lekker thuis nu en geniet van elkaar !
    groetjes gezinnetje

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Grote vent ben je hoor ;)

Sjongejongejonge, hoe bewijs je nou ff dat we gelijk hadden? Juist, door ZO te reageren!

=D>

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina