Sorry hoor maar ga jij eens nadeken en je wat meer inleven in het leven. want een taakstraf is nog geen enorm strafblad. want je krijgt al een taakstraf als je voor 31 dec vuurwerk afsteekt. en wow dat is er als je dan daarna nog kinderen krijgt. Ts ik wil je een dike knuf geven. en kan me heel erg voor stelen dat dit niet een fijn moment is. en hoop dat het snel om is. en vind het knap dat je het plaats en negeer alle dingen die je niet wilt horen. laat maar lullen
TS ik vind het heel vervelend voor je meis, kan me voorstellen dat je hem mist, maar kan me ook aansluiten bij de dames die zeggen:eigen schuld dikke bult. tuurlijk zit je hier niet op te wachten en ik bedoel het niet lullig, maar het is wel een gevolg van de keuze die je zelf hebt gemaakt, namelijk samen zijn met iemand die dingen heeft gedaan die niet kunnen. Daar kan ik best mee leven, maar uitspraken als 'spelletjes spelen met de politie.....en dan later aan de telefoon huilen als hij jou belt...hmmmmm, (vind ik enorm onvolwassen want geeft aan dat hij weini ervan heeft geleerd En niet bereid is de consequenties van zijn gedrag te aanvaarden, maar goed....)iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes, hij dat hij nu met zitten en jij dat hij bij je weg is. Dat doet niets af aan het feit dat je je erg rot voelt en dat vind ik heel vervelend voor je, zeker nu je zwanger bent. Is het een idee lekker even bij iemand te gaan logeren ofzo, een vriendin, of vragen of iemand bij jou komt filmpje kijken, morgen samen winkelen, koffie drinken, bloemen kopen etc etc, gewoon lieve dingen voor jezelf doen!
Ik wil de meiden die flink voor me opkomen na rare opmerkingen even bedanken...! Het zijn idd niet de opmerkingen die ik meteen had verwacht. Ik hoop echt dat ze nooit in deze situatie terecht komen. Maar het zou ze wel misschien doen beseffen dat ze te ver gaan met zulke opmerkingen. Al met al gaat het hier goed...De kleine in me buik is wel erg druk vandaag...Drukker als normaal. Ook flinke steken gehad...Tleek op me blaas...Dus houd dit even in de gaten...Mocht ik t mrogen weer hebben bel ik de VK gelijk op. Ik zit wel met een probleempje..Wij hebben ook een hond...die nu alleen maar ligt en ligt...Ik geef m veel aandacht door lekker te knuffelen enz...En naar buiten te gaan( doen we normaal ook hoor haha) koekkie te geven...extra wat aandacht. Maar hij wil niet spelen...(normaal komt hij 20x naar je toe met zijn speeltjes) Ik moet m echt roepen...Gaat dit over? Of doe ik er juist verkeerd aan om hem zo te vertroetelen...!?
hey meid, de hond mist zijn baasje, en hij merkt dat er iets aan de hand is, het is normaal dat hij nu veel ligt,en zijn luistergedrag anders is, pas op dat hij niet stopt met eten, helaas kan dit ook nog. Erg rot voor je dat je vriend opgepakt is, hoop ook dat de 20 dagen snel voorbij gaan en jullie elkaar straks lekkeri n de armen kunnen sluiten. Voor de rest : iedereen maakt fouten, ik heb ook fouten gemaakt en ook opgepakt geweest voor iets, gelukkig was het voor me 18e en kwam ik in een halt traject terercht. Mijn vriend is ook geen lievertje geweest, met zijn verleden wat hij geflikt heeft, als de politie daar achter komt kan hij ook een jaar of 2 a 3 achter de tralies verdwijnen. Toen ik met me vriend nam, nam ik ook zijn verleden erbij, en ja mensen kunnen veranderen, ik zit op het goede pad, me vriend ook, en weet zeker dat haar mannetje ook op het goede pad zit. Meis trekt de nare berichten niet zo aan oke? we zijn mensen we horen fouten te maken.
Heey meiden, Nou ben vanmorgen alleen opgestaan... Maar heb wel lekker kunnen slapen al kwamen er rare dromen opduiken...:S Ik wil zo met me moedertje naar de kapper gaan. Maar wil de telefoon ook niet alleen laten... Dit omdat hij gaat bellen vandaag....Aangezien hij zijn rooster nog niet weet...wist hij niet hoe laat hij bellen kon....Is het raar als ik t PI bel om te vragen wanneer er tijd is voor hem om te kunnen bellen zodat ik er rekening mee kan houden? Groetjes
volgensmij is dat helemaal niet raar, het is immers je geliefde en dat mogen ze toch weten ? had net zolang dorgezeurt tot ik antwoord kreeg. Hoe gaat het nu met jou? al een beetje rustig?
Helmaal mee eens. Als hij/jij een beetje verantwoordlijk was geweest had hij dit afgehandeld/geregeld voor je hoogzwanger was. Ik ben een beetje verbijsterd over hoe "normaal" dit blijkbaar is...
Van wat ik begrepen heb in haar posts. 2 jaar geleden is dat gebeurd, in de tussntijd ook vaak met justitie weer in aanraking , het lijkt er dus niet op dat dat tot het verleden hoort of begrijp ik dat verkeerd?
Als ik naar aanleiding van het verleden mijn man had beoordeeld.............. Was ik nu kinderloos en alleenstaand geweest. People change! En een foutje is zo gemaakt! Kom op zeg, niemand hier is heilig, toch?! Of rij je nooit een paar kilometer te hard? Stap je op de fiets met een glaasje teveel op (NEE dat mag dus ook niet!) of loop je door een rood verkeerslicht? Kom op zeg........ @ TS, veel sterkte de aankomende 19 dagen! Je mag er weer eentje afstrepen he, toitoitoi het is vast voorbij voor je het weet! Als hij straks gebeld heeft, lekker naar de kapper gaan. Leg jezelf maar extra in de watten (de hond trouwens ook ) want al helpt het niet, het verzacht wel!
Ja hoor! Als ik iemand zou leren kennen die al, weet ik het hoe vaak in aanraking is geweest me justitie, en mij dan zwanger maakt en dan verteld dat hij spelletjes speelt met justitie zodat hij dan terwijl ik hoogzwanger ben word opgepakt, zegt idd niets over iemands innerlijk
Daarbij, hij zegt zelf dat hij bewust spelletjes speelt met de politie..hoezo per ongeluk in terecht komen?
Mijn man heeft wel ergere dingen uitgevreten dan alleen een diefstalletje, hij is alleen nooit gepakt. Ook een spelletje met justitie, toch? Alleen dan eentje zonder gevolgen. De partner van TS heeft gewoon pech dat hij wél gepakt is en is nu op de goede weg, hij heeft zijn billen gebrand en zit nu dan op de blaren. Over 19 dagen zijn die blaren weggetrokken en is het afgedane zaak. Klaar toch?! Als hij na deze 19 dagen gewoon lachend verder gaat waar hij gebleven is, sjah, dan is het een ander verhaal. Maar naar wat ik begrijp, is dat niet het geval. Djiezus, TS heeft het al moeilijk genoeg zonder dit soort veroordelingen! Jouw mening? Prima, je hebt 'm geuit. Laat het dan nu klaar zijn!
Je hebt pech als je word gepakt? MIjn mond valt hierbij open.. Wacht maar tot iets dierbaars van jou word weg gestolen bij zoals jij het noemt een "diefstalletje" tsss en ik vraag me af of je het dan nog steeds pech vind voor de dief als hij wordt gepakt... Omgekeerde wereld hier?
Wil niet lullig doen meid, maar sinds wanneer is hij "veranderd" dan? Streepjes, ik zit ook vol verbazing te lezen hoe "normaal" hierover wordt gedaan