@streepjes, hij zegt zelf idd dat hij een spelletje speelde met de politie, doet hij gelukkig niet meer en hij moet idd nu op de blaren zitten daarvan, maar is dan echt een veroordeling nodig richting haar, zij is zwanger, ze is alleen, haar ventje zit in de bak en las ook dat ze wat steken had. Maar iedereen kan veranderen. anders was mijn vriend nu de grootste drugsdealer geweest in drenthe, dat wa hij toen der tijd al, maar gelukkig heeft hij zich verder op wat lichamelijke problemen niet meer gebrand, Die ventje van haar heeft de taakstraf niet voldoende afgemaakt, tja de reden daarvoor weet ik niet, maar vind het aardig onterect om haar dan ook een veroordeling te geven. Ze houd van hem, en hij ook van haar, als hij dat niet deed had hij haar ook niet alles in eerlijkheid verteld.
Lijkt me een beetje geromanticeerd.. Als hij van haar en zijn ongeboren kind houd dan had hij zijn taakstraf netjes afgemaakt en met een schone lei begonnen ipv kinderachtige "spelletjes" te spelen met justitie terwijl zijn vriendin hoogzwanger is.
ja maar rwist zij 2 jaar geleden dat zij een kindje zou verwachten? en wist hij dat? wehebben toch een dracht van 9 maand?
Mijn mening; jij moet even ophouden met zeiken. Niemand is perfect,jij zeer zeker ook niet. Hij heeft fouten gemaakt en boet er nu voor.Denk dat hij nu weet dat hij hiermee moet kappen en een goed voorbeeld zijn voor zijn kind. TS weet ook dat hij moet boeten voor zijn fouten,maar ze vraagt niet om telkens afgekraakt te worden. Sterkte meid!
Nee maar nu wel toch? Waarom dan spelletjes spelen met justitie en vaker met ze in aanraking komen? ?
Gelukkig heb jij ook een mening, daar hou ik wel van.. Heb ik ergens gezegd dat ik perfect ben? *leest alles even terug* Nee echt niet...dacht ik al
Ts, ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat hij echt veranderd is, maar blijf wel reeel Sterkte met wachten.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat je mensen dus niet op hun verleden moet beoordelen, niet dat ik het goedkeur wat ze gedaan hebben. Van ons is ook iets heel dierbaars gestolen ja, twee jaar geleden. De dief is nooit gepakt en dat doet me nog steeds verdriet. Weg antieke gouden armband die al generaties in de familie was. En als mijn man alles over zou mogen doen, zou hij dat puberale gedrag ook overslaan. Er zijn niet voor niets straffen hier in Nederland, zit je straf uit en je begint met een schone lei. Zo werkt dat voor justitie, waarom dan niet voor jou? Je kan en mag iemand niet aan BLIJVEN kijken op de fouten die hij/zij heeft gemaakt. Klaar moet gewoon klaar zijn! De partner van TS heeft een fout gemaakt, iets wat niemand goedkeurt denk ik, maar hij zit nu zijn straf uit en dan is het gedane zaak. Zoals ik al zei; als hij straks gewoon verder gaat waar hij gebleven is, is het een ander verhaal, maar dat lijkt niet het geval.
Misschien ben ik wel heel braaf. Maar ik snap ook niet dat meiden op dit soort foute mannen vallen. Iedereen hier weet dat het rechtsysteem hier in Nederland erg mild is. Een taakstraf krijg je niet voor rijden door rood licht. Ok hij maakt een verkeerde keuze 2 jaar geleden om iets te stelen. Waarom heeft ie toen niet op de blaren gezeten? Nu wordt ie eindelijk gepakt en dan zielig doen. Ik begrijp heel goed dat dit voor jou niet het fijnste moment is en het zal moeilijk zijn. Maar wist jij dan ook niet dat hij zijn taakstraf ontliep? Ik snap niet dat een moeder zo´n man kan kiezen als voorbeeld voor haar kinderen. Verder wil ik je veel sterkte toewensen de komende tijd.
Hey meissie, ik wil je even heel veel sterkte wensen... En trek je niks aan van al die harde reactie's hoor... als je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten is t heel erg makkelijk om zo hard te oordelen. Mijn broertje heeft vroeger ook verkeerde dingen gedaan en loopt nu ook nog steeds tegen de problemen aan, maar datwil toch echt niet zeggen dat hij slecht is! Hij heeft juist zn hele leven veranderd en is gewoon n schat van een jongen. Het is niet zo dat je als je n keer iets verkeerd gedaan hebt altijd verkeerd bent. Als ik zelf na ga denken over dingen die ik in t verleden gedaan heb kom ik ook wel dingen tegen waar ik aardig door in de problemen had kunnen komen maar ik heb het geluk gehad dat het allemaal goed afgelopen is. Laat je niet op je kop zitten door al die vooroordelen... je weet zelf t beste hoe je vriend is en daar veranderd echt helemaal niks aan door een klein foutje uit het verleden! Dat ie wel degelijk veranderd is blijkt volgens mij wel uit het feit dat ie tegen jou gezegt heeft dat ie jou er niet in mee wou slepen. Ik hoop dat voor jou de komende dagen heel snel voorbij gaan en dat je snel je vriend weer lekker in je armen kan sluiten. Je hond zou ik inderdaad even lekker veel aandacht geven en goed in de gaten houden met eten, die beesten merken het echt wel als er iets anders is en kunnen dan alle extra aandacht goed begrijpen. Als je ergens over wilt praten of gewoon even je verhaal kwijt wilt mag je me altijd toevoegen op hyves: debbyenjowi.hyves.nl mailen of op msn toevoegen: debby_191@live.nl of hier een pbtje sturen. Liefs Deb
Oké het is niet goed te praten, maar wat kunnen mensen snel van slag raken hier zeg Dr man heeft t nou niet allemaal goed gedaan. So what?Hij heeft niemand verkracht of vermoord, en is inderdaad een beetje van t pad afgegaan zoals ik lees, maar is dat nou echt zo dramatisch dat hij dan ook niet meer het recht heeft om kinderen te krijgen Ik vind het een beeetje overdreven allemaal. Kijk ik zou er ook écht niet blij mee zijn als mijn man dat zou doen, maar als ik hier lees eigen schuld, en je had t kunnen weten en blabla dan merk je alweer hoe kortzichtig de meeste mensen zijn. Feit is..Dr man zit vast..Zij is overstuur.. En moeten zich er samen even door heen slaan.. Maar zoals sommigen hier reageren lijkt het alsof hij nu de doodstraf verdient, of levenslang.. Meid veel sterkte! Idd niet zo slim van je mannetje, maar hopelijk heeft hij er van geleerd en kunnen jullie straks heerlijk genieten als gezinnetje!
Nee hoor, gewoon even op de blaren zitten. Dat is alles. Tuurlijk is het helemaal niet fijn als je zwanger bent en je man zit vast. Maar dit wist je van tevoren. Dalijk is je man weer terug en dan kunnen jullie weer met een schone lei beginnen. En dan hoop ik dat hij het goede voorbeeld zal geven aan zijn toekomstige kind.
Ik vind dat jij even beter moet gaan lezen...! Hij is inderdaad vaker in aanraking geweest met POLITIE...ik zeg er volgens mij toch duidelijk bij dat dit OMTRENT andere zaken zijn...Zoals: Stalking die bij mij wordt gepleegd, Dingen ondernemen met Politie om op het rechte pad te komen. Wat dus gelukt is maar er is een zaak van 2 jaar geleden naar boven gekomen waardoor hij nu op de blaren moet zitten... Wat hij overigens niet erg vind omdat hij het er zelf TOEN naar gemaakt heeft. Maar het kut vind dat het precies nu is en mij hier in betrekt. Nu heb je toch nog je tekst en uitleg en hoop ik dat je nu stopt met het beoordelen van mijn vriend... Je behandeld hem nu alsof hij de grootste misdrijf van t land heeft gepleegd...! Hij heeft een taakstraf niet gedaan van 40 uur waardoor hij nu 20 dagen moet zitten. Ik kan me wel ergere delicten voor me halen. Klaar nu!
en zo is dat... heel veel sterkte de komenden dagen... en laat ze hier maar lullen hoor, al die brave mensen die het zo goed weten zonder echt een achtergrond te weten of de feiten die hebben we er genoeg in ons kikkerlandje...
Hij heeft een taakstraf niet gedaan van 40 uur waardoor hij nu 20 dagen moet zitten. Ik kan me wel ergere delicten voor me halen. Klaar nu! Zolang hij geen moordenaar is of een verkrachter verdint hij inderdaad een kans meid! Succes de komende tijd en ik hoop dat jullie straks samen een leuk en gezelig gezinnetje mogen vormen
Ik wil niet heel vervelend wezen hoor door je droom in duigen te gooi maar als jij de boeten niet betaald die kreeg toen je door rood reed. dan mag je mooi uiteindelijk de bak in. en om het dan over heel netjes te hebben. volengs mij heeft elke man die toen nog een jongen was. wel eens vuurwerk afgestoken voor 31 dec. en wat gebeurt er als je dat doet. dan krijgt je een TAAKSTRAF maar als je dan nog 16 bent wordt het weer verwijdert van je blad maar ben je voor bij de 16 dan blijft ie staan. en goh dan wordt het wel moeilijk om een vent te vinden die nog nooit wat heeft gedaan