Dan ga je dus niet de bak in voor het feit dat je door rood licht rijdt. Maar vanwege het niet betalen van een bekeuring. En hier krijg je meerdere aanmaningen voor, voordat ze je thuis komen ophalen Ik heb thuis wel zo´n vent op de bank zitten, zal maar niet vertellen wat voor een werk hij doet Ik wil helemaal niemand veroordelen met een strafblad. Nogmaals hij moet nu gewoon op de blaren zitten en ik hoop dat hij ervan geleerd heeft, zodat hij zijn gezin gelukkig kan maken.
ach ach nou komt de aap uit de mouw. Zulke opmerking kan je natuurlijk alleen maar verwachten van een politievriend.
hahahhah dat is het eerste waar ik ook aan dacht, haar man is politie agent... ach laat ze toch met hun voor oordelen.... ik ken ze ook hoor.. woon op het kamp...ook altijd leuk onderwerp voor gesprek.. en zeker als het om criminaliteit gaat,, gister inval geweest want een braverik had gezegt dat er wel wat te halen viel... na 2 uur een hoop gezoek dor me en politie honden helemaal noppes gevonden...helemaal niks... dus tja daar stonden ze dan met hun goed fatsoen hahahahahah wat een flater! ze mogen best nog es langskomen hoor...maar wij zijn ook gewoon hard werkende mensen voor hun geld.. ik sta ook gewoon netjes 3 dagen te poetsen voor mijn geld.. en nee geen gestolen goederen op te poetsen, maar vakantiehuisjes die brave burgerikken er als vieze ratten hebben achter gelaten..
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar wat heb je tegen de politie? Die doen toch ook maar gewoon hun werk?
hahahah dat komt me ergens bekent voor pekske. Hier ook een politiehater, ze zijn al zovaak bij me exbuurman langsgeweest om 3 of 4 uur smorgens en wij woonden in een flat, nou feest hoor, je bent gelijk wakker en iedereen loert uit het raam. Zelf maak ik ook bij mensen thuis schoon, en op scholen en kantoren, heb een keer een schoonmaak plek ghehad op het woonwagen kamp, nou kan je zeggen dat was de leukste tijd ooit, die mensen kijken nergens na, zijn altijd heel vriendelijk. Helaas ook bij mensen schoongemakt die "kak"waren en geloof me wat je als schoonmaakster allemaal aantreft, en dat niet alleen, ze denken te veel dingen beter te weten, ze kunnen alles ook beter.
ja ok, maar soms he...heel soms dan word ik er toch ook heeeeeeeeeeell moe van... ik heb al wel een keer gehad dat ik ze echt nodig had en toen waren ze er ook niet.. een kennis van 37 had aan mijn dochter van 15 gezeten... ik netjes aangifte gedaan.... wat denk je gebrek aan bewijs en ze konden niks doen....denk je dat ik ooit nog netjes aangifte ga doen? echt niet....ik los het wel zelf op...
Weet je wat het allemaal is.............reacties krijg je toch of je nou wil of niet. Wil je geen reactie van een ander dan kun je zoiets als dit niet op een forum plaatsen. Ik vind het sneu voor jou en helemaal omdat het eind toch wel in zicht komt. Hou je je wel nog even rustig want we willen niet dat je straks opgenomen moet worden in het ziekenhuis vanwege de stress. Je mannetje is een oen geweest en ik hoop dat hij nu geleerd heeft van deze fout. Heel erg veel sterkte voor jou en je kleine.
Nou ik heb toevaling ook kenise die agent zijn. en ook die hebben wel eens wat gedaan. ken er zelf eens is een goede vriend. de zegt gewoon o maar het was toch donker oranje waar ik door heen reed. dus zo zie je maar. en ik ben erg blij voor jou zwitzal dat jij er een hebt gevonden die niks hebt gedaan. anders was het wel zielig voor jou dat je zonder man zou eindige en kan ik er mee leven dat er mannen zijn die ook wel eens wat hebben gedaan. en TS hoe gaat het met je. ? ret je het nog
Nou gelukkig maar hé dat ik hem heb gevonden. Stel je voor dan zou ik nu nog helemaal alleen zijn en ongelukkig.......Helaas hebben we niet allemaal dat geluk
Ik zit niet te wachten op een man die zijn leven vult met criminele activiteiten..Zit ook niet de wachten op een politieagent die alles veroordeelt omdat volgens hem 'het rechte pad'wel heeeeel erg recht moet zijn.. TS heeft een vent die af en toe uit de bocht vliegt.. Maar misschien is het een hartstikke leuke man en is die helemaal niet zo erg als sommige mensen beweren.. En dat je een politieagent hebt als partner betekend niet dat hij alles altijd zo netjes heeft gedaan.. Ik ken er genoeg die oo zo braaf zijn in hun uniform en sávonds staan ze te stampen op een feest met 10 pillen in hun mik.. Dus wat dat betreft zegt dat al helemaaal niets.. Zelfs dat zijn mensen die de fout wel eens ingaan
@Jewel: ik ga helemaal met je mee. Het is ook helemaal niet zo zwart-wit. En iedereen moet doen wat ie niet laten kan. Het is alleen zo dat als je gepakt wordt je op de blaren moet zitten. En ik vraag me af of die persoon dan wel een goed voorbeeld is voor je kind. Daarom hoop ik ook dat als hij weer terug is uit de gevangenis ze samen een nieuwe start maken als gezinnetje en dat ie geen foute keuzes meer maakt.
Ik zit me echt te verbazen over reacties in dit topic. Je kunt precies de mensen eruit pikken die nog nooit iets hebben meegemaakt in hun leven. Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn man en ik ook altijd heel netjes zijn geweest, zélfs in het verleden. Allebei nooit iets gejat of wat dan ook. Maar iedereen verdient een nieuwe kans, en óók de vriend van Wendy. Wendy, heel veel succes en sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je vriend zijn lesje geleerd heeft, en hij snel weer vrij komt. Dikke knuffel voor jou!
Sjonge sjonge nu gaan mensen ook nog uithalen naar politieagenten? (zie vorig pagina) Wat kinderachtig zeg. Ik ben blij dat er politie is, of mag ik dit ook niet zeggen? Wil je er niks mee te maken hebben moet je ook zorgen dat je geen gekke dingen doet toch? Enja....ik rij ook weleens te hard en heb ook weleens een bekeuring gehad. Eigen schuld dikke bult dan toch? Maar om nou de politie ook nog af te zeiken, pfffft. Ligt echt bij jezelf hoor als je daar mee te maken krijgt.
Ik moet zeggen dat ik harstikke blij ben om dit onderwerp hier toch te plaatsen...Hoe je het went of keert tis tog een afleiding... Ik ben geen politiehater! Ik ben er wel 1 die ze liever 10 km verder weg ziet. op de vorige pagina staat ook duidelijk omschreven hoe krom het is...Mijn zusje werd aangerand hier in de lift. Dr staat groot op de spiegel let op camera's aanwezig... Tijdens de aangifte enz bleek dus dat er heel geen camera's waren. Sta je dan ook geen bewijs... Zaak afgedaan...zusje trauma. Ik ben harstikke lbij met me vent zoals hij is. Hij heeft allang een nieuwe start gemaakt. Alleen komt er dus een oude zaak boven zetten. Dus waar we/hij mee bezig waren gaan we mee verder...Ons op ons gezinnetje voorbereiden. Dus geen crimo gedoe meer. Maar heilig ga ik hem niet verklaren...! Je kan niet in iemand zijn toekomst kijken. Het gaat vandaag beter als gister...! Net naar de kapper geweest...Vanavond komt me schoonmoeder langs...Morgen komt er een vriendin en ga ik langs de gyn. Donderdag wat spulletjes opruimen waar je normaal niet aan komt... Dus ben volop afleiding aan het creeren. Me ventje mis ik nauurlijk onwijs...! Het komt allemaal wel goed...Het zijn alleen de momenten dat je ff alleen bent.
\ lijkt me niet de schuld van de politie! raar voorbeeld , maar goed. ik snap dat je het erg vervelend vind, en hier medeleven wou krijgen, maar je kan ook andere reacties krijgen als je het op een forum zet. Vond het zelf ook wel erg zelfmedelijdend overkomen, terwijl je weet dat het een keer komt!Als hij met een schone lei had willen beginnen, had hij gewoon toen kunnen gaan en zeggen dat zijn taakstraf nog open stond etc.
@ joepies je blijft maar door gaan en door gaan. Wanneer stop je er n x mee? Ik weet nu wel je mening en die is me duidelijk. Ik heb eerder al gezegd dat ik jullie meningen accepteer. Maar je blijft er zo op door hameren todat je gewoon wilt ik je helemaal gelijk geef. Ennuh zelfmedelijdend overkomen...Denk toch dat ik sterk in me schoenen sta. Al vimd ik het soms ff kut allemaal...En precies in zown kut moment heb ik t getikt...!
Wendy, ga je asjeblieft niet verdedigen. Sommige mensen voelen nu eenmaal voldoening bij het afzeiken van andere mensen.