Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En zo ken ik heel wat politieagentjes die in hun vrije tijd dingen doen die het daglicht niet verdragen kunnen maar ach, t uniformpje beschermt ze wel ;)

Wil er alleen mee zeggen dat iedereen fouten maakt, zélfs politieagenten (zeg het alleen omdat ik zag hoe sommige de politie de hemel aan het intypen waren).

Als je eenmaal van iemand houd dan gooi je die trouwens niet zomaar ff op straat als ie iets gedaan heeft wat niet helemaal door de beugel kan, al zou je het nog willen dan kost het je waarschijnlijk heel veel moeite, Gevoel schakel je niet fftjes uit, dus makkelijk praten ook van diegene die roepen dat ze er zelf voor heeft gekozen om bij hem te zijn. :rolleyes:

Verder ben ik het er wel mee eens dat als je de wet overtreed je er gewoon voor moet boeten, maar dat besef TS volgens mij ook al dus snap sommige reacties ook niet echt.

Heel veel succes en knuffel je hond maar lekker veel (en denk vooral aan de beeb, die voelt dat mama niet lekker in haar vel zit)

2. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Echt inderdaad :confused: Mijn muil valt open hier!

Ik zou zelf liever niet willen dat mijn vent in de bak heeft gezeten,maar zou hem ook niet in de steek laten. Dan heb ik het wel over 1 ding en het moet ook niet iets ernstigs zijn want dan vliegt ie eruit bij mij!

Oh ja en die man van Wendy,,ik weet niet wat ie gedaan heeft maar ik zou zoooo boos zijn! Ik vind het zo stom dat ie die taakstraf niet gedaan heeft,kom op zeg terwijl zijn vrouw zwanger is. Dat kun je niet maken :confused:

3. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    @ zwitsal

wat een opmerkingen....
    het is maar goed dat er zulken mannen nog rond lopen
    anders had jou man geen werk meer gehad!
    en dat erbij kijk maar uit jij hebt elke dag kans dat je man niet meer thuis
    komt dan zit jij ook alleen en ongelukkig ;)

NIEMAND IS PERFECT
    wendy laat je niks wijs maken hier
    jou vent zou vast niet zo verkeerd zijn
    het wilt niet zeggen als hij iets misdaan heeft dat hij
    zijn vriendin en zoontje ook verkeerd zullen behandelen
    iedereen maakt fouten daar ben je mens voor ;)

@ joepies

als de taakstraf vervallen is voor hechtenis
    kan dit een hele tijd duren voordat
    je opgepakt/opgehaald wordt

ik kom zelf ook van het woonwagenkamp
    en wij hebben het ook niet op de politie....
    ze mogen welis wat meer doen dan mensen oppakken met openstaanden boetes :evil: laat ze maar is kinderverkrachtigers moordernaars oppakken die lopen vrijuit hou toch op! zo is het!
    daar is geen bewijs voor arrestatie voor pfffffffff astublieft
    voor een boeten zit je vast een verkrachter laten ze lopen!

pekse
    ik ben het er zeker mee eens als je hier wat neer zet
    zijn de meesten op zoek naar pittige, gore discussie,s
    en er altijd zulke braven huisvrouwtjes tussen nooit maar noooit zullen hun ook maar iets over komen tot dat het een keer gebeurt dan piepen ze in eens zoveel anders
    voor mijn zijn dit gewoon echten boeren echt waar!

4. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    wat een burgelijke dametjes :confused:

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    En waarom precies heeft hier iedereen een hekel aan de politie

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Dit soort opmerkingen zijn echt heel zielig. En dat is het laatste wat ik in dit topic gezegd heb. Jeetje wat een laag niveau hier!

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Inderdaad zeg!
    Mijn god volgens mij komen ze hier van een andere planeet.
    (eigenlijk denk ik dat ze gewoon allemaal zichzelf en hun vriend zitten te verdedigen, want het is natuurlijk heel erg om een politie agent te zijn waar je gewoon voor hebt geleerd en betaald krijgt, nee je kunt beter van andere mensen jatten en dan zielig lopen doen over dat je dan op de blaren moet zitten, want dat is heel stoer!) :rolleyes:

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Als nou eens iedereen gewoon zijn bek houdt ofzo. :rolleyes:
    Jezus, ik word echt strontziek van dat wijvengedoe hier. Hier allemaal maar heel stoer dingen typen, maar irl durft niemand iets tegen elkaar te zeggen.
    Ik weet dat ik zelf ook m'n muil moet houden nu, maar kan mijn irritatie niet meer verbergen.

Zo, en das het laatste wat ik erover gezegd heb! :-# :)

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Rot voor je dat je man nu moet vast zitten! :( Ik hoop voor je dat de tijd een beetje voorbij vliegt en dat het dan ook klaar is!

Enne die jongen heeft een fout gemaakt maar hij word hier toch ook voor gestraft?! Ik vind dat mensen ook een tweede kans verdienen!

10. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Oei, wat een gezeik om niets zeg.

Het arme kind wilde alleen even haar verhaal kwijt. Omdat haar vriend niet bij haar kan zijn op het moment dat zij hem juist nodig heeft.

Tuurlijk weet ze zelf ook wel dat hij niet goed bezig is geweest en dat zegt ze toch ook? Ze zit niet te slachtofferen. Ze baalt gewoon. En logisch toch?

Ik zou ook niet bepaald blij zijn als mijn vriend ineens een paar weken weg moet, al is het nog zijn domme eigen schuld.

Wat hij gedaan heeft is niet goed natuurlijk, en dat ziet hij zelf ws ook wel in als ik TS zo hoor.

Iedereen kan zijn eigen mening geven en met dit soort topics weet je dat je harde antwoorden kan krijgen, maar laat elkaar alsjeblieft in eigen waarde. Elkaar zo affakkelen heeft totaal geen zin.

Lieve Wendy

Een dikke knuffel van mijn kant uit.

Liefs Marieke

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Een beetje kinderachtig om te zeggen dat mensen met een andere mening van een andere planeet komt! Nee, dat is lekker hoog niveau!?!

12. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    @ Streepje, mensen veroordelen om zijn fouten vind ik een erger dan een kruimeldiefstal of iemand die zijn taakstraf niet nakomt.

13. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wat een hormoonbollen hier zeg, (sorry zo noemt me man alle vrouwen hier ;) )

het gaat weer lekker off topic, het gaat nu over man wel of geen agentje, niet normaal.

De TS heeft allang gezegd dat haar vriend niet meer zo is, en al lang geen ''spelletjes'' meer speelt. En ze vraagt helemaal niet om of het wel of niet goed is wat hij gedaan heeft.

En trouwens denk dat iedereen spelletjes speelt met politie want als je te hard rijd, of iets kleins doet speel je al met de regels, dus dan met de politie.... kortom allemaal bullshit..

en wat kunnen sommige zich dan druk maken zeg..pffffffff... ik maak me eigen nu ook druk, althans druk meer om sommige reacties die ik zeer kinderachtig en onvolwassen vind zeg...

NIEMAND is heilig, en dan te zeggen dat je kinderen wilt met zo man... echt waar vind ik je wel erg diep door de grond doen zakken...

trouwens dan mag ik ook geen kinderen, heb meoten voorkomen omdat ik te hard gereden had met me scooter, heb ook wel eens wat gestolen, was een hangjongere kortom ook veel in aanraking met politie... en volgens sommige hier zal ik dan dus geen kinderen mogen ''krijgen''.

Nou nogmaals TS begrijp dat het klote is voor je.. en hopelijk vliegen de dagen voorbij, en kunnen jullie weer zoals je zelf zegt lekker met een schone lei beginnen en genieten van het gezin straks !

zo deze hormoonbol de frustraties ook weer kwijt ;)

14. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Andere mening? Heb je wel gelezen wat 'gezinnetje' schreef?? Dat is niet echt een andere mening maar meer iemand ontzettend pijn willen doen. Echt heel heel ZIELIG. (Ik bedoelde de opmerking van gezinnetje)

15. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Jeetje Wendy,

Je weet wel een discussie te beginnen zeg haha.
    Allereerst heel erg veel sterkte de komende week, geniet er ook maar lekker van....(lekker rustig)

Verder wil ik graag mededelen dat mijn man ook een strafblad heeft van hier tot ginder.
    Vroeger een dealer geweest en daar hou je een verleden aan over.

Ook hier heeft de politie in het verleden voor de deur gestaan en nee dat is niet leuk maar als je je verleden wilt afsluiten dan hoort de politie er inderdaad ook bij.

Inmiddels zitten wij alweer 3 jaar in rustig vaarwater en ook mijn vent heeft zijn verleden vaarwel gezecht.

Crimineel verleden? ja idd maar ik zou hem voor geen miljoen willen ruilen. Hij is de liefste man die ik me voor kan stellen en weet zeker dat hij ook zo`n lieve vader wordt.

Meid ff doorbijten en daarna genieten van jullie toekomst...
    Het is mij ook gelukt en achteraf is alle ellende zeker de moeite waard geweest, meer dan dat!

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Gezellig topic dit ... :(

17. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    wat een ......
    Ik heb itt andere weinig reactie gegven, en al helemaal niet kwetsend ofzo.
    En in zo'n moment was het dus ook zelfmedelijden, zeg t toch niks over sterk in je schoenen staan?

Maar goed , het zal wel.

Veel succes

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    maar goed dat niet iedereen hetzelfde is en dat niet iedereen even braaf is...anders zou het wel erug saai worden op deze planeet....en een hoop werkeloze ook...

en dan heb ik het natuurlijk niet over ernstige delicten...

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    gezellig topic :D

meissie ik snap dat het k*t is, ookal wist je dat het zou kunnen gebeuren, gewoon lekker 20 dgn jezelf vertroetelen, leuke films kijken! heb hier nog mama mia daar vrolijk je wel van op ;) wil hem wel opsturen hihi ;)

vooral rustig blijven voor je wondertje! 20 dgn zijn zo om! daarna is het voorbij en kan je dat hoofdstuk ook sluiten!

veel liefs en knuffel,

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    sorry maar iedere man / vrouw heeft toch iets gedaan waar hij / zij niet trots op is? al is het een pilletje of een biertje toen je nog geen 16 was, fietsen zonder licht etc. dus als iemand iets doet wat niet mag / goed is ben je geen voorbeeld voor je kind?

Deel Deze Pagina