Voel me echt zooo ellendig....!

Discussie in 'De lounge' gestart door wwndyy, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

hahah ik moet soms zo lachen hoe het hier aan toe gaat!

@ts sneu voor jouw meis, maar wel terecht voor je vriend maar dat weet je zelf ook wel
    gelukkig maar 20 daagjes kan altijd erger moet je maar denken .

2. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Deze opmerking vind ik wel heel erg grof en gaat echt te ver..
    Vooral dat knipoogje..

3. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Idd, maar dan heel stoer zeggen dat je een spelletje speelt met justitie, nee daar heb ik weinig begrip voor en dat vind ik geen goed voorbeeld.

En diefstal is heel wat anders als zonder licht fietsen.
    Je leert thuis dat je van andersmans spullen af moet blijven.

4. luuus

luuus Niet meer actief

wijfie zit nu je topic te lezen je heb wat los gebracht hier zo zeg..

logisch dat mensen verschillende meningen hebben, maar sommigen gaan echt te ver met hun opmerkingen! maar laat ze lekker praten, jij weet dat je gelukkig ben en dat je mannetje super goed voor jullie is en een super papa gaat worden dat is het belangrijkste toch..;)

maak je niet te druk meid we gaan er morgen een leuke dag van maken ok even je gedachten ergens anders op richten.. en morgen je kleine uk zien! komt helemaal goed die 20 dagen vliegen zo voorbij ok....

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ze zei toch dat hij gestopt was met spelletjes? maare jimmy ben jij dan zoo netjes dat je nooit een kauwgombal heb gestolen uit een snoepwinkel? of wat dan ook.?

als je dus iets doet wat een ander niet aanstaat - ditgeval iets stelen - ben je geen goed voorbeeld?
    iemand die vroeger iets gedaan heeft daar nu spijt van heeft is geen goed voorbeeld voor een kind?

KLETS

6. missyb

missyb Niet meer actief

Hopelijk heeft hij er dan nu van geleerd.

Mijn vriend wat vroeger ook geen lieverdje voor zijn 18de maar gelukkig is dat weer goed gekomen:D dus kan nog alle kanten op ;)

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja babylover vind ik ook, iedereen verdient een 2e kans, maar sommige hier vinden jou vriend dan geen voorbeeld voor een kind ;)

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Weet je wat ik denk dames! Dat hier beter een slot je op kan!
    Zulke reacties is voor TS ook niet leuk! Snap dat je zulke reactie kan verwachten, maar sommige gaan ongelovelijk ver! Kom op.... waar lijd dit uit eindelijk naar toe? Naar niets...

Ze weet ondertussen wel, dat het niet slim van haar vriend was en dat heeft ze zelf ook meerdere keren aangegeven, als men de topic's terug lezen! Moeten jullie dan keer op keer er weer op gaan wijzen?!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    G89 mee eens!

10. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Deze hele discussie doet me denken aan een nummer van Disturbed...
    GET, GET, GET PSYCHO! :)

Ohh.. wat erg zeg hoe sommige vrouwen zich gedragen.

11. missyb

missyb Niet meer actief

Die was zelf toen nog een kind :) maar geen ernstige vergrijpen hoor.
    Maar ken genoeg mensen die wat geflikt hebben vroeger die nu super ouder zijn! zegt niks!

12. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Nou nee, heb eigenlijk nog nooit iets gestolen, dat is me vroeger bij gebracht !

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nou jimmy wees er maar trots op.

je bent zo goed menneke * klap klap*

dan ben jij een lekker goed voorbeeld voor je kind!

14. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hahaha !

Enne, ik ben geen menneke hoor ;)

15. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

sjonge jonge jonge, hoe kinderachtig en HOEVER off topic kan je gaan zeg

*gaap gaap * word denk ik maar tijd voor me bedje...

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    amen to that

17. Massie

Massie Lid

15 mrt 2009
    52
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    Heel veel sterkte wendy die 20 dagen zijn zo voor bij,vooral als je veel steun heb van andere,die van mij heeft een half jaartje gezeten,ik was dan wel niet hoogzwanger maar toch is het niet leuk..
    Als je een beetje afleiding wil kan je me pmen

Gr

18. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Het heeft allemaal te maken met hoe jouw eigen referentiekader is. Elke vrouw wil een goede partner en een goede, lieve papa voor de kids. Iemand kan het verleden (flinke) misstappen hebben gemaakt, maar dat betekent niet dat hij/zij moet worden afgeschreven.

Zowel zogenaamde politiehaters als kortzichtige mensen vind ik suf. Tevens heeft het houden aan de in Nederland algemeen geaccepteerde normen waarden, niets te maken met burgerlijk- of saaiheid. Normen en waarden houden een samenleving enigszins leefbaar. Maar onder normen en waarden vallen m.i. ook het niet oordelen en veroordelen van mensen. Ook ik ben geen goody 2 shoe, hou van stevig doorrijden, ga (ging) af en toe flink los op feestjes, fiets door rood, etc.

Hoe je over de situatie van TS denkt heeft alles te maken met jouw eigen referentiekader.

@Wendy, klote dat je in een cruciale periode alleen bent. Hoop dat je toch kunt genieten en dat je vriend zijn shit qua justitieverleden op orde krijgt/heeft.

Oja en sommige opmerkingen van dames zijn echt te grof.... Pas op wat je zegt, want je eigen woorden kunnen je nog eens lelijk achtervolgen...

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Zo, nu nog maar 19 dagen meid!
    En trek je niks aan van de reacties van sommigen hier!

Wat een vreselijke reacties hier, van sommigen die denken dat ze heilige boontjes zijn! Blijkbaar vinden ze het nodig om nog even na te trappen, en hun 'burgerlijke' mening even moeten laten horen.
    Alsof iedereen die ooit wat heeft uitgevreten geen kinderen mag hebben...
    Daarbij heeft TS het topic gestart zodat we haar een hart onder de riem kunnen steken, niet om haar een schuldgevoel aan te praten!

En dan, politie/justitie whatever... Wanneer je ze echt nodig hebt, zijn ze er niet voor je... Dus praat me er niet over! En juist die mensen doen vaak dingen die het daglicht niet verdragen.

20. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik denk dat het daar nu juist om gaat, hij heeft altijd getracht zijn straf te ontlopen.
    Nu is hij zijn straf aan het uitzitten maar is TS er de dupe van...
    Vind het erg triest voor haar dat ze zo'n verdriet moet hebben terwijl dit één van de mooiste periodes uit haar leven zou moeten zijn... :(

Heel veel sterkte nog!

Deel Deze Pagina