@ wendy - Wil je heel veel sterkte wensen en hoop voor je dat je mannetje snel weer bij je is..die 19 dagen zijn zo voorbij..! En trek je idd niks aan wat die "brave" burgetjes zeggen hoor..alsof zij nooit iets fout hebben gedaan..IEDEREEN maakt fouten..NIEMAND is perfect! Mijn vriend is ook totaal geen lieverdje geweest, die heeft wel veel meer en ergere dingen gedaan dan een diefstalletje. Maar is nog nooit gepakt door de politie..Maar wij zijn nu 3 jaar bijmekaar en hij is echt veranderd..( JAA MENSEN KUNNEN OOK NOG VERANDEREN HOOR!) Ik wil hem ook voor geen goud meer kwijt..! hij is hartstikke lief voor me..en hij kijkt er naar uit om met mij een gezinnetje op te bouwen..en dat vind ik het belangrijkste..! je moet naar de toekomst kijken en niet naar het verleden.. En politiemannetjes vind ik maar aapjes..! Ze denken dat ze oo zoo populaire zijn.. Mijn vriend stond met de auto stil om op mij te wachten..Kwam er zo'n motermuis aangereden..en ging populair met zijn motertje tegenover mijn vriend zijn auto staan en doet het bordje open van stop politie...En dat terwijl mijn vriend al stil stond.! Laat ze maar achter moordenaars en verkrachters aan gaan doen ze nog iets nuttigs.. Nogmaals wil ik jou en je vriend heel veel sterkte wensen en dat jullie beiden straks lekker kunnen genieten van jullie kindje..!
Heb trouwens even op je baby site gekeken.. Wat een leuke hond! Is dat een amerikaanse bulldog? Of kruizing? Wij hebben namelijk wel een amerikaanse bulldog..
Jeetje, nou inderdaad. En dat moet een voorbeeld zijn voor zijn kinderen. Nou excuse me, maar daar zou ik dus echt nooit aan beginnen, aan een vent die bewust spelletjes speelt met de politie. Hoe onvolwassen kan je zijn?
Nu heb ik m zover dat hij iig geen spelletje meer speelt met justitie... Hij is op t goede pad nu...Maar er komen dingen boven bij justitie...van zoals je mertk 2 jaar geleden...Het lullige van alles dat ik het hierbij ook moet ontgelden...Dat vind hij het meest kl*te van alles...Hij wilde mij niet in zijn problemen sleuren...Dat zei hij al vanaf het begin...Maar heb er zelf voor gekozen...! hoer staat toch echt dat hij dat DEED en dat hij nu op het goede pad is en dat het over iets van 2 jaar geleden gaat................................... het spelletje was misschien het proberen te ontlopen van zijn taakstraf. aangezien ze niet zo snel zijn bij de politie met zaken afhandelen is het nu pas zo ver gekomen dat hij op de blaren mag gaan zitten....
Ja, als je het niet wilt lezen, reageer je niet peske? Ik lees dit topic pas voor het eerst Doe even normaal zeg. TS, ik wil je sterkte wensen de komende dagen. Ik vind het knap dat je zo rustig kan blijven. Als ik jou was, had ik die vent allang een enorme schop onder zijn reet gegeven. Ook al is het in het verleden gebeurt, kennelijk is er toch wat fout gegaan dat hij nu nog moet zitten. Ik was echt heel kwaad geworden op mijn vriend en had hem ook alles behalve zielig gevonden. Daarnaast vind ik sommige opmerkingen hier echt triest. Tegen zwitsal bijvoorbeeld. Niet iedereen kiest voor een vent die in de bak heeft gezeten o.i.d (daar kom je écht niet zomaar hoor dames, niet omdat je een keer een boete niet hebt betaald, laten we wel wezen). Maar dan ben je ineens een heilig boontje? Goh, inderdaad omgekeerde wereld hier.
zooooo ik had even wat bij te lezen... Mijn hemel. Poehhh inmiddels hoeven we nog maar 18 dagen! YEEY Ik ga niet overal op reageren... Alleen even het nodige... Euhmm slotje vind ik niet nodig...Ik loop niet weg van een discusise dus ook niet bij een cyberdiscussie. en dan hebben we t over een opmerking wat gezinnetje plaats... Dr zijn er nu een paar die haar volledig afkraken zwitsal zelf ook...Zwitsal vind haar opmerking zielig...Maar het feit dat Zwitsal mij zit aftekraken op mijn keuzes vinden jullie wel prima? Ik vind het idd spijtig dat muhn ventjuh echt heftig wordt zwart gemaakt door bepaalde personen... En idd bijna de titel Moordernaar/verkrachter krijgt. Terwijl hij nooit gemoord of verkracht heeft...pfff @ joepsie jou heb ik niets meer te zeggen. Gelukkig zijn er genoeg meiden/vrouwen die wel kunnen lezen en dus zien dat ik het kut vind dat ik nu alleen moet zijn...Dat hij zijn straf moet uitzitten is zijn eigen schuld...Had ie niet moeten stelen. Maar moet dat sirieus betekenen dat ik dan ook fluitend door moet gaan zonder me kut te voelen? Ik moet volgens sommige kennelijk mezelf dan ook straffen...:S ONTOPIC: Kheb net 2 lange brieven zitten tikken nadat me schoonmoeder is langs geweest... Poeeh poehh...Kwist niet dat je zoveel kon meemaken op een dag...Je tikt ook de kleinste belevenissen... Ik voelde me vandaag een stuk beter als gisteren. Al heb ik wel door dat ik pas echt ga slapen als me ogen zwaar beginnen te worden zoals nu. Anders lig ik toch maar te woelen. Ik krijg veel PBtjuhs...Vind dit echt super...dat er nog mensen zijn met een hart op de juiste plek. Ze vertellen me allemaal dat ik de nare opmerkingen lekker moet laten...Dit doe ik dan ook... Me ventjuh zou zeggen: HAHAHAHAHA... Die vrouwen die heilig leven...luisteren later als ze groot zijn naar mijn verhalen in t oude bruine cafe... en liggen ze helemaal krom van het lachen over de dingen die ik mee heb gemaakt. Dus schatjuh...Lekker latuh lulluh! Khouw van jouw! Ow ow...Zie m zo staan maar jah. Nu even niet over 18 dagen weer en kan onze old english bulldog "bully" samen met mij... me ventje in me armen sluiten en m nooit meer los laten... Slaap lekker.
Pfoe, wat een "discussie" hier zeg. Dat iedereen een eigen mening heeft, dat hebben we al gemerkt, maar dit hoeft echt niet meerdere keren duidelijk te worden gemaakt. Daar zit de TS echt niet op te wachten! Deze meid wil gewoon haar verhaal kwijt en voelt zich k*t dat het nu gebeurt. Ik geef zelf toe dat ik niet veel levenservaring heb maar ik vind sommige reacties echt te ver gaan. Oke, het was niet slim van haar vriend om die taakstraf te ontlopen, maar dat is toch zijn keuze en dat hij daar nu voor boet dat had hij zelf wel zien aankomen. En zoals er al gezegd is; Iedereen heeft weleens wat gedaan wat niet mag van de wet. Iemand die bekend is bij de politie en nu 20 dagen moet vast zitten voor diefstal (die 2 jaar geleden gebeurt is), zou dan geen goed voorbeeld kunnen zijn voor een kind? Wat een bullshit. Jeuj, nog maar 18 dagen! Fijn dat je je vandaag een stuk beter voelde! Let je wel op dat je genoeg rust en slaap hebt? Trek je niks aan van sommige reacties, sommige mensen weten niet beter. Slaap lekker meid!
Niemand hier zegt dat jouw vriend een verkracter/moordenaar is. Wat mij wel opvalt is dat nadat jij een aantal negatieve reacties hebt gehad, hij ineens NIET meer in aanraking is geweest met de politie, terwijl je koort daarvoor nog beweerde vanwel. Anyway : veel sterkte gewenst de komende dagen en ik hoop voor jou dat hij nog voor de bevalling vrijkomt.
hier een politiehater omdat ze iemand geloofde terwijl 12 andere personen allemaal apart van elkaar hetzelfde zeiden en de politie op het verhaal van dde bestuurder van een auto gelijk geloofde. Die vrouw die hij aan heb gereden, heeft enorm veel geluk gehad dat ze het nog na kan vertellen, heb haar op de auto zien klappen en gezien hoe ze er vanaf geslingerd werd en op de grond terecht smakte. @wwndyy meid ga lekker iets voor jezelf doen, dat je lekker ontspant hetkan nu nog, straks is er een kleintje en ben je samen met je ventje en kindje een echt gezinnetje. En meis, laat ze lekker allemaal, veel mensen die nu nog "heilig"zijn hebben alwel een fout gemaakt of gaan nog de fout in, iedereen maakt wel een keer een fout. Ga lekker genieten van het gewoel van je beeb, en bedenk dan maar dat nu nog 18 daagjes is, en dat 18 daagjes gelukkig niet zo heel lang is.
ik vind het eerlijk gezegd nogal kortzichtig om na een incident alle politeagenten te haten , sorry. Doet me een beetje denken aan mensen die na èèn negatief voorval met een buitenlander , dan maar meteen alle buitenlanders haten..hmmmmmm Ik vind het ook een groot verschil of iemand een keertje " de fout " ingaat of telkens weer de fout in gaat en zover ik heb begrepen is het niet de eerste keer dat het schatje van TS de fout in is gegaan.
In wat voor wereld leef jij? Iedereen gaat wel eens de fout in? Uiteraard, maar of het dan een strafbaar feit is? Ik ben nog nooit in aanraking met politie geweest omdat ik een strafbaar feit heb gepleegd en ik ben ook heus geen braverikje geweest in mijn puberteit hoor. Ik heb het alleen nooit nodig gevonden om iemand te mishandelen, diefstal te plegen, iets te vernielen o.i.d Ik vind je echt een beetje raar "overkomen" met je opmerkingen Strafbare feiten plegen en vervolgens opgepakt worden om wat voor "reden" je dan ook ervoor mag hebben is simpelweg NIET normaal.
dus als je een strafbaar feit pleegt en je wordt er niet voor opgepakt, dan mag dat wel? dan is dat wel oke?
het maakt mijn niet uit wie mijn opmerkingen hard vinden........ zwitsal maakt ook haar opmerkingen hier op pagina 7..... 2 regels gelukkig dat ze haar man heeft gevonden en zit zij nu niet ongelukkig alleen ( dat is laag tegen over wendy) zoiets kun je dus ook niet maken! DAT IS MIJN MENING.
Ik zit met stijgende verbazing te lezen hoeveel mensen er direct of indirect met de politie in aanraking zijn geweest. Maar vooral verbaas ik me over het feit dat het normaal wordt gevonden En dan van die uitspraken als: Iedereen maakt wel es een foutje...Alsof je per ongeluk iets crimineels doet Als ik dit allemaal zo lees dan begin ik me echt af te vragen in wat voor wereld mijn zoontje moet opgroeien
idem.. Wendy, vind het rot voor je, maar zal bij terugkomst over 18 dagen toch je man even een knal voor zijn hoofd geven of ga je hem staan opwachten met open armen? Dit had natuurlijk ook kunnen gebeuren bij 40 weken en dat wil je natuurlijk helemaaal niet hebben. Verder geen problemen met de politie, iedereen heeft weleens te hard gereden en dan hoor je daar ook gewoon voor op te draaien. Van mij mag de politie trouwens een stuk harder optreden in NL, vind het gewoon schandelijk hoe bepaald 'tuig' zich afgeeft op de politie. In andere landen had je allang 10 klappen gehad met een wapenstok als je je mond ook maar open durft te trekken.