[/quote][Me ventjuh zou zeggen: HAHAHAHAHA... Die vrouwen die heilig leven...luisteren later als ze groot zijn naar mijn verhalen in t oude bruine cafe... en liggen ze helemaal krom van het lachen over de dingen die ik mee heb gemaakt. Dus schatjuh...Lekker latuh lulluh! Khouw van jouwquote] Tuurlijk hahaha! Dat zou ik als ik hem was ook maar vooral blijven roepen, dan kom je er wel.. ondertussen wel jou huilend opbellen als hij is opgepakt lachu idd Nee idd hij is zo ontzettend veranderd nu hij is opgepakt, dat is nu wel duidelijk[/quote]
Volgens mij reageerde zwitsal op deze opmerking.... Kijk hier dan! Ik kom gewoon te laat op mijn werk door deze ongein..... Werkze dames...
dat maakt niks uit ze brengt het wel zo! het is in het algemeen het gaat over dit tropic en ook met dat gezichtje erbij! echt zielig....... dat vind ik de mensen die nog noooooooit iets verkeerd gedaan hebben dat kan gewoon niet ieder mens maakt fouten wat het ook is dit is ook in het allgemeen! zoals ik al zei het is mijn mening en dat heeft iedereen hier maar goed ook
wendy ik heb wel met je te doen mensen maken fouten en van die fouten leren ze waar ben je anders mens voor! aan al die op merkingen heb jij niks en daar wordt ook niks mee bereikt hier! jij weet zelf wel het besten wat goed voor je is doe maar rustig aan met je kindje in je buik het is zo voorbij dan kunnen jullie genieten van de laatste lootjes
Misschien wel eens bij nagedacht dat wij het niet slecht bedoelen Jij gunt het haar dat ze nu alleen zit door zo'n vent?! Ik gun het haar dat ze bij haar positieven komt en die vent een trap onder zijn hol geeft en vervolgens iemand zoekt die het wel waard is om haar leven mee te delen. Natuurlijk moet ze dat zelf weten, maar als dat nu al zo begint terwijl haar kindje nog niet eens is geboren, wat staat haar dan nog allemaal te wachten? Voor het zelfde geld had hij de dans nog 2 jaar ontsprongen en was vaders voor hun kinds ogen meegenomen door de politie. Dat wil toch niemand? Of zijn dat ook leuke verhalen voor in het bruine cafe? Er zijn genoeg goede kerels die geen spelletjes spelen met de politie ten koste van hun gezin! Ik zou geen genoegen nemen met een kerel die me alleen laat zitten terwijl ik zwanger was.
. Wat een topic! Zoals ik het heb gelezen heeft de vent van TO gestolen en daarvoor een taakstraf gekregen, niet volbracht en nu moet ie dus zitten...En daarvoor moet TO weg bij dr man? Zo te lezen zijn het jonge mensen en heeft hij de diefstal misschein wel op 16-jarige leeftijd gepleegd..Misschien was het wel een eenmalige fout? En is hij nu weer op het rechte pad? Ik praat het absoluut niet goed wat hij gedaan heeft, maar heeft hij ook niet recht op een tweede kans?
Ik vind niet dat ze voor die diefstal weg moet gaan..ik vind dat ze helemaal niet bij hem weg hoeft te gaan, als dit allemaal haar gelukkig maakte, maar dat is denk ik niet zo anders schrijft ze hier niet hoe ellendig ze zich voelt..
toen ik 14 was, heb ik ook gestolen :s, tot op de dag van vandaag spijt van, ben bij halt traject terecht gekomen, en tja, het volgt mij nog iedere keer, heb dan geen strafblad maar het idee, het gevoel is opzich soms al een hele straf.
[Me ventjuh zou zeggen: HAHAHAHAHA... Die vrouwen die heilig leven...luisteren later als ze groot zijn naar mijn verhalen in t oude bruine cafe... en liggen ze helemaal krom van het lachen over de dingen die ik mee heb gemaakt. Dus schatjuh...Lekker latuh lulluh! Khouw van jouw[/quote] Tuurlijk hahaha! Dat zou ik als ik hem was ook maar vooral blijven roepen, dan kom je er wel.. ondertussen wel jou huilend opbellen als hij is opgepakt lachu idd Nee idd hij is zo ontzettend veranderd nu hij is opgepakt, dat is nu wel duidelijk[/quote][/quote] ----------------------------------------------------------- ach , volgens TS zei haar schatjuh nog kortgeleden een spelletje met de justitie te spelen. Jaja , en het is heeel erg stoer om daar later over in een cafe over op te scheppen. Durf het bijna niet te zeggen , maar ik heb er eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels over of het schatjuh van TS er wel rijp voor is om vader te worden. Je zou toch normaal gesproken mogen verwachten dat hij op zijn minst niet zulke onzin tegenover TS uitkraamt over in zijn ogen " heilige " vrouwen.
Nou precies! Ik sta ook echt even weer te kijken van de opmerkingen die worden gemaakt nadat ik gister nog heb gepost. Jeetje..ik ben ook echt niet heilig hoor, maar als je in de bak komt heb je toch echt wel iets geflikt. NL is een behoorlijk mild land
[Me ventjuh zou zeggen: HAHAHAHAHA... Die vrouwen die heilig leven...luisteren later als ze groot zijn naar mijn verhalen in t oude bruine cafe... en liggen ze helemaal krom van het lachen over de dingen die ik mee heb gemaakt. Dus schatjuh...Lekker latuh lulluh! Khouw van jouwquote] Tuurlijk hahaha! Dat zou ik als ik hem was ook maar vooral blijven roepen, dan kom je er wel.. ondertussen wel jou huilend opbellen als hij is opgepakt lachu idd Nee idd hij is zo ontzettend veranderd nu hij is opgepakt, dat is nu wel duidelijk[/quote][/quote] Nou inderdaad hey..gaat de goede kant op met die jongen
Zei ik dat dan? Ik en een heleboel andere mense hebben gewoon nooit een strafbaar feit gepleegd ondanks dat we heus geen braverikjes waren "vroeger" Jij doet het voorkomen alsof het normaal is en iedereen dat heeft/gaat doen, dat slaat werkelijk nergens op. Misschien in jouw omgeving is dat normaal maar niet in de mijne hoor En ja er zijn zat mensen die "vroeger" iets hebben uitgevreten ja, die nu een heel andere instelling/leven hebben en absoluut een tweede kans verdienen, misschien zelfs wel een derde kans, maar als die nu nog roepen "ach is speel spelletjes met de politie" of mensen die zeggen dat ze politie-haters zijn vind ik een beetje kansloos gedrag. Hoe oud ben je vraag ik me dan af Persoonlijk vind ik dat een grote afknapper als een man zoiets uit zou kramen.
Of gewoon erg dom... Hoe doet hij dat met zijn baan eigenlijk, nu hij in de bak zit? Zal zijn werkgever blij mee zijn. Trouwens ook een duur grapje voor de belasting betaler, aangezien die zijn eten drinken en tv betalen.
Ja, best wel krom eigenlijk. Ook wat ik op pagina 2 ofzo las, dat hij ook gewoon 2 weken verlof tussendoor heeft om bij de geboorte te zijn van zijn dochter. Oké dat hij er mag zijn, maar 2 weken? Zo zie je maar weer hoe mild NL is en dat je écht niet zomaar voor iets in de bak komt. Als je werkt mag je 2 dagen vrij als partner en that's it. En hier zit je in de bak en krijg je even 2 weken verlof. Onbegrijpelijk. Je flikt het zelf, dus dan mag je ook zitten, óók als je dochter geboren is. Dan had je maar beter na moeten denken.
Ik ben blij dat ik hier nog dames vind die al die criminele activiteit ook allemaal niet normaal vinden! Ik vraag me zelf dus ook af in wat voor wereld mijn eventuele kindje(s) later zal moeten leven. Ik ken in mijn omgeving precies 1 iemand die in de bak heeft gezeten en daar wil ik het ook bij houden. Met mensen die in de gevangenis hebben gezeten ga ik liever niet om tenzij ik inzie dat ze echt zoiets nooit meer doen! Mensen die hier reageren op de politie vind ik zielig. Ik ben zelf ook niet zo een groot fan van de politie en ben ook een keer ernstig in de steek gelaten door ze maar om nu alle agenten daarop te beoordelen.. Wendy,,ik moet wel eerlijk zeggen dat ik respect heb dat je dit topic niet sluit.
Ik vind dat politiehaters gedoe ook ver gaan , ik ben ook vaker met politie in aanraking geweest ( niet voor mezelf hoor ) en ook negatieve ervaringen maar ben toch wel blij dat ze er zijn , want je zal ze maar eens nodig hebben Maar ik vind ook dat er wel heeeel overdreven gedaan word over een taakstrafje en een diefstal , want laten we heel eerlijk zijn het is toch ook geen drama zoals het hier omschreven word ... Dit is genoeg straf voor hem en hopelijk leert hij zn lesje hiervan maar om nou te zeggen dat hij geen goed voorbeeld is voor zn kinderen vind ik wat laag ... Meid 20 dagen zijn zo voorbij , ga wat leuke dingen doen en voor je het weet is het voorbij ...